Svētdiena, 17.Novembris 2024. » Vārdadienas svin: Uga, Hugo, Uģis;

Noskaidrotas 33 Latvijas sabiedrisko attiecību pērles

Līva Balode, 08.03.2011. 17:10

Mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību vortāls www.7guru.lv pirmo reizi veicis sabiedrisko attiecību profesionāļu aptauju, lai pēc konkrētiem kritērijiem noskaidrotu Latvijas sabiedrisko attiecību pērles. Aptaujā „Latvijas sabiedrisko attiecību pērles" starp 33 biežāk nosauktajiem ir sabiedrisko attiecību aģentūru pārstāvji, banku sektora darbinieki, mazumtirdzniecības tīklos un valsts sektorā strādājošie.

Par vērtēšanas kritērijiem tika noteikti: pieredze, profesionālā meistarība, ieguldījums sabiedrisko attiecību nozares reputācijas veidošanā, „zina drēbi"- savas nozares izpratne un jušana. 33 visbiežāk minētie sabiedrisko attiecību profesionāļi izkārtoti alfabēta secībā, nedalot ierastās topa vietas.

2010. gada Latvijas sabiedrisko attiecību pērles ir:

Agnese Strazda, „SEB banka" Korporatīvās komunikācijas vadītāja.
Aigars Nords, sabiedrisko attiecību aģentūras „Nords Porter Novelli" partneris un valdes priekšsēdētājs.
Aleksis Jarockis, finanšu ministra padomnieks sabiedrisko attiecību jautājumos.
Andris Siksnis, „Latvenergo" Ārējās komunikācijas daļas vadītājs.
Arnis Lapiņš, sabiedrisko attiecību aģentūras „P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības" projektu direktors.
Baiba Melnace, Finanšu ministrijas Komunikācijas nodaļas vadītāja.
Dagnija Stuķēna, „Nordea Banka Latvija" sabiedrisko attiecību vadītāja un preses sekretāre.
Egle Klekere, sabiedrisko attiecību aģentūras „Deep White" dibinātāja un vadītāja.
Eva Juhņēviča, mārketinga komunikāciju aģentūras "NECom" valdes locekle.
Ēriks Matulis, sabiedrisko attiecību aģentūras „MRS grupa" mediju attiecību konsultants.
Filips Rajevskis, sabiedrisko attiecību aģentūras „Mediju tilts" līdzīpašnieks un valdes loceklis.
Gints Knoks, sabiedrisko attiecību speciālists.
Ilona Zacmane, sabiedrisko attiecību aģentūras „Komunikāciju aģentūra/ Edelman Affiliate" projektu vadītāja.
Ilze Rassa, Valsts prezidenta Valda Zatlera preses padomniece, preses sekretāre.
Inese Ozoliņa, sabiedrisko attiecību aģentūras „Repute" stratēģiskā konsultante.
Inga Latkovska, sabiedrisko attiecību aģentūras „PR Stils/Eurocom Worldwide" valdes locekle.
Ingrīda Lāce, „Latvenergo" Komunikācijas un starptautisko attiecību direktore.
Ivars Andiņš, „Maxima Latvija" preses sekretārs.
Iveta Antonišķe, „Repute" valdes locekle.
Jānis Stepītis, hokeja kluba „Dinamo Rīga" preses sekretārs.
Jēkabs Krastiņš, "MRS Grupa" valdes loceklis.
Jurģis Liepnieks, polittehnologs.
Laura Minskere, „Mediju tilts" valdes priekšsēdētāja.
Līga Krapāne, Ministru prezidenta preses sekretāre.
Maija Celmiņa, Ministru prezidenta ārštata padomniece projektu vadības jautājumos.
Māris Mednis, „MRS Grupa" dibinātājs un vecākais konsultants.
Māris Plūme, sabiedrisko attiecību aģentūras „Hauska & Partner" vadošais partneris Latvijā.
Mārtiņš Panke, "Citadele banka" iekšējo komunikāciju vadītājs.
Ralfs Vīlands, sabiedrisko attiecību aģentūras "Hill and Knowlton Latvia" valdes priekšsēdētājs.
Rita Voronkova, sabiedrisko attiecību speciāliste.
Signe Reinholde- Āboliņa, "Komunikāciju aģentūras/Edelman Affiliate" valdes priekšsēdētāja.
Tomass Kotovičs, „Latvijas Valsts meži" Komunikācijas daļas vadītājs.
Zane Eniņa, „Rimi Latvija" Mārketinga un sabiedrisko attiecību departamenta vadītāja.

Kādam jābūt sabiedrisko attiecību profesionālim
Sabiedrisko attiecību profesionāļi aptaujā tika aicināti dalīties savos iespaidos un uzskatos par kolēģiem. Apkopojot aptaujas datus, secināts, ka visaugstāk tiek vērtēta profesionalitāte, pieredze un pienesums sabiedrisko attiecību nozares reputācijas veidošanai- šādi savus favorītus respondenti raksturojuši visbiežāk. Augsti tiek vērtēta arī stratēģiska domāšana un rīcība, pragmatisms, precizitāte, stabilitāte, ieturētība, radošums un entuziasms.

Viens otru zina labāk

Izvēlēties savas jomas spožākās pērles tika aicināti paši sabiedrisko attiecību profesionāļi. Aptaujā piedalījās sabiedrisko attiecību aģentūru vadītāji un darbinieki, valsts iestāžu un privāto organizāciju sabiedrisko attiecību speciālisti un vadītāji. Izlase tika veidota tā, lai vienādi tiktu pārstāvētas sabiedrisko attiecību aģentūras un dažādu sfēru valsts un privātās organizācijas. Respondenti tika aicināti vērtēt sabiedrisko attiecību praktiķus, kuru tiešie darba pienākumi saistās ar sabiedrisko attiecību aktivitāšu realizēšanu.

Preses sekretārs zaudē aktualitāti

Kopš 2007. gada vortāla www.7guru.lv veidotā preses sekretāru aptauja, kurā respondenti- masu mediju pārstāvji- nosauca, viņuprāt, profesionālākos un atsaucīgākos preses sekretārus, ir zaudējusi aktualitāti. Tagad šāda veida aptauja vairāk nesniedz pietiekami objektīvu novērtējumu, jo sadarbība ar medijiem vairumā gadījumu ir tikai neliela daļa no sabiedrisko attiecību speciālistu ikdienas darba.

Par aptauju

Latvijas sabiedrisko attiecību pērļu aptauja tika veikta gan elektroniski, gan telefoniski. Tika aptaujāti 420 respondenti, kuri tika aicināti nosaukt trīs, viņuprāt, kritērijiem atbilstošākos sabiedrisko attiecību profesionāļus. Aptauja tika veikta šogad janvārī un februārī.

» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV