Savukārt uzņēmuma apgrozījums samazinājās par 0,5%, kas ir galvenokārt izskaidrojams ar "Puma" ražoto apavu pārdošanas apjoma samazināšanos ASV par 10%.
Uzlabošanās ASV tirgū nav paredzama, jo ASV pasūtījumu apjoms līdz septembra beigām samazinājās par 24%.
"Puma" izaugsmes temps pēdējā laikā samazinās, neskatoties uz ievērojamām investīcijām strauju attīstību piedzīvojušos tirgos un jaunos produktos.
Kompānijas pārstāvji prognozē, ka kompānijas apgrozījums un pamatdarbības peļņa šogad varētu pieaugt par mazāk nekā 5%.
Savukārt nākošajā gadā kompānijas darbības rezultātiem ir izaugsmes perspektīvas notiekošā Eiropas futbola čempionāta finālturnīra un Pekinas olimpisko spēļu dēļ, kas varētu veicināt pieprasījuma palielināšanos pēc sporta precēm, tostarp arī "Puma" ražojumiem.
Kā ziņots, Francijas luksuspreču ražotājs un mazumtirgotājs "Pinault-Printemps-Redoute" (PPR) šā gada jūlijā pārņēma kontroli pār "Puma", palielinot savu daļu kompānijas kapitālā līdz 62,1%.