Dalībnieki aktīvi izmantoja pirms brauciena pieejamo retro frizētavu, foto salonu, velosipēdu izgreznošanas studiju un remonta darbnīcu.
Tvīda brauciena sākumā kopā ar Rīgas Domes pārstāvjiem tika atklāts Centrs - Berģi velo celiņš Skolas ielā un tālākais maršruts pūtēju orķestra izpildītu dziesmu pavadībā veda caur galvaspilsētas centram, viesojoties Vecrīgā un Spīķeros ar kopīgu fotografēšanos pie Latvijas Mākslas muzeja un galapunktu Esplanādē, kur tika kronēts Tvīda Karalis un Karaliene.
"Tvīda brauciens ir interesants kā dalībniekiem, tā skatītājiem. Ik uz stūra bija vērojami cilvēki ar fotoaparātiem un kamerām vai vienkārši smaidu sejā un atzinības saucieniem. Londonā, kur aizsākās Tvīda brauciena ideja, šogad piedalījās teju četri simti dalībnieku un ceram, ka arī Latvijā arvien vairāk cilvēku vēlēsies vienu dienu gadā izjust senatnes elpu uz velosipēdiem," piebilst Toms Ērenpreiss.
Tvīda brauciena organizētāji Ērenpreiss velosipēdu darbnīca un Latvijas veclaiku divriteņu klubs izsaka pateicību Latvijas valsts policijai sadarbību brauciena laikā un Rīgas Domei, CSDD un pārējiem atbalstītājiem par atbalstu brauciena organizēšanā un popularizēšanā.
Tvīda brauciens ir retro velosipēdu un tērpu parāde ar mērķi parādīt un akcentēt pagājušā gadsimta 20.-30. gadu velosipēdu un apģērbu kultūru. Brauciena ideja aizgūta no Londonas, kur pirmais šāds brauciens notika 2009.gadā, vēlāk strauji iekarojot arī citas pilsētas visā pasaulē. Latvijā pirmos Tvīda braucienus Latvijas Veclaiku divriteņu klubs un Ērenpreiss velosipēdu darbnīca rīkoja pagājušajā gada maijā Liepājā un septembrī Rīgā.
Foto no Rīgas 2011.gada Tvīda brauciena, (c)Edijs Palēns, LETA