3.vietā ar 147 punktiem ierindojās Škoda Fabia, bet 4.vietu ar 134 punktiem ieguva Peugeot 308, kas tikai par trīs punktiem apsteidza piektās vietas ieguvēju – Ford Mondeo.
Gada taupīgākā auto titulu piešķīra Škoda Fabia, par sportiskāko auto žūrijas pārstāvji atzina Audi R8. Smilšu kalna karaļa titulu ieguva Jeep Wrangler, bet Smilšu kalna prinča titulu piešķīra Land Rover Freelander.
Šī gada Latvijas komerctransporta jeb titulu Darba rūķis ir ieguvušas divas automašīnas - dvīņi Citroen Jumpy un Peugeot Expert, bet par skaistāko auto eksperti atzina Audi A5.
Konkursa organizatoru un ģenerālsponsoru speciālbalvas ieguva Škoda Fabia, kas tika atzīts par SEB Unilīzinga klientu auto un Kia Cee’d, kas ir If Latvia draudzīgākais auto.
Kopumā konkursā šogad piedalījās 44 automašīnas, kas bija par desmit vairāk nekā pagājušā gadā. Starp tām bija pieci komerctransporta modeļi, kuri cīnījās par atsevišķu titulu „Darba rūķis”.
Konkurss „Latvijas Gada auto 2007” notika jau divpadsmito reizi – žūrijas izbraucieni norisinājās no maija līdz pat oktobra beigām. Šajos piknikos tika nobraukti gandrīz 2000 km cauri visiem Latvijas reģioniem. Lai gada noslēgumā būtu piemiņa par vietām, kurās dalībnieki viesojušies, konkursa gaitā organizatori šī gada žūrijas braucienus bija papildinājuši ar jaunu aktivitāti - lielformāta koka puzles parakstīšanu. Puzle tika izveidota automašīnas formā, braucienu laikā uz tās savus autogrāfus atstāja astoņpadsmit Latvijas pilsētu un iesaistīto uzņēmumu amatpersonas.
Konkursa žūrijā ir 50 dalībnieki, kas izvēlēti no žurnālistu, auto pazinēju, auto sportistu un atbalstītāju vidus, kam ikdienā un darbā ir padziļināta interese vai saskare ar automobiļiem. Žūrijas komisijas priekšsēdētājs ir Aivars Aksenoks, viņa vietnieks - Latvijas Avīzes žurnālists Atis Jansons.
Konkursa rīkošanas izmaksas sedza biedrība „Latvijas Gada Auto” sadarbībā ar konkursa ģenerālsponsoriem If Latvia un SEB Unilīzings. If Latvia un SEB Unilīzings bija „Latvijas Gada Auto” atbalstītāji jau ceturto gadu. Šiem uzņēmumiem ir svarīgi, lai mūsdienu plašajos konkurences apstākļos no piedāvāto automašīnu klāsta klientiem būtu vieglāk izvēlēties drošāko, komfortablāko, kā arī sev atbilstošāko modeli.
Pērn par Latvijas gada auto tika atzīts Ford S-max. Uzvarētāji papildu nominācijās bija: Darba rūķis – Peugeot Boxer, Komfortablākais auto – Honda Legend, Skaistākais auto – Jaguar XK, Smilšu kalnu karalis – Ssang Young Kyron, Sportiskākais auto – BMW trešā sērija, Taupīgākais auto – Nissan Note, savukārt konkursa ģenerālsponsoru SEB Unilīzings un If Latvia speciālbalvas saņēma Hyundai Santa Fe un Honda Civic.