Kompānija "Cofanifunebri" arī savu interneta lapu papildinājusi ar 12 fotogrāfijām, kurās redzamas puskailas meitenes izrādām zārkus.
Idejas autors ir kompānijas īpašnieka 32 gadus vecais dēls Mauricio Mateuči, kurš cer, ka fotogrāfijas mudinās cilvēkus mazliet atslābināties nāves jautājumā.
"Cofanifunebri" mājaslapā (www.cofanifunebri.com) bez 9,30 eiro (6,50 latu) vērtā kalendāra var iegādāties arī zārku formas šķiltavas, tabakas kārbas un pulksteņus.
Kaut arī apbedīšanas biroja neparastā reklāma jau izpelnījusies nosodījumu katoliskajā Itālijā, Mateuči sacīja, ka nemaz nav bijis grūti atrast modeles piedauzīgajai fotosesijai ar zārkiem.
"Dažas modeles ir no draugu loka, divas ir amerikānietes. Neviena no viņām nejutās īpaši satriekta - viņas visas uz to skatījās ar labu humora izjūtu," stāstīja Mateuči.
Attiecībā uz kompānijas kritizētājiem viņš sacīja: "Viņi domā, ka viņiem pieder sāpju monopols un ka mēs nezinām, ko tas nozīmē. Bet viņi kļūdās, mēs zinām, ko nozīmē sāpes. Mēs vienkārši nedomājam, ka labākā reakcija ir justies nožēlojami".