Divas nedēļas kopš brīža, kad pirmo reizi plašsaziņas līdzekļos tika publicēta informācija par „Sales Book" jeb pārdošanas rokasgrāmatas veidošanai veltīto semināru, tika saņemti pieteikumi uz vairāk nekā 45% seminārā paredzētajām sēdvietām no Rīgas un citu Latvijas pilsētu uzņēmējiem. Tāpēc pasākuma organizatori ir nolēmuši izvēlēties lielāko un ērtāko auditoriju – kinoteātra „Multikino" lielo zāli.
Savu viedokli par „Sales Book" ir izteikuši Latvijas ievērojamāko organizāciju pārstāvji, tai skaitā „Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera" un „Colliers International": http://www.youtube.com/watch?v=3C5gExb89gs
Papildus informācija par metodi „Sales Book" un semināru: www.salesbook.lv
Sales Book ir metode, kas apkopo visu uzņēmuma darbinieku zināšanas par klientu. Tas ļauj izstrādāt prezentāciju un komeprcpiedāvājumu paraugus, kā arī vadlīnijas komunikācijai ar klientiem. Rezultātā ikviens uzņēmuma darbinieks dažu minūšu laikā spēj sagatavoties tikšanās reizei tā, lai pārliecinoši aprakstītu produkta konkurētspējīgās priekšrocības un pārdotu vairāk.
"Republic Performance" – Latvijas uzņēmums, kas kopš 2008. gada nodarbojas ar mārketinga un pārdošanas stratēģiju izstrādi. „Republic Performance" klientu vidū ir tādas organizācijas kā „DHL", „Swedbank", „Colliers International", „RBSSKALS" u.c. www.republic-performance.com