Krīzes gadi un reklāma – kā tas ietekmējis industriju un vai iezīmējis jaunus, radošus risinājumus klientiem? Par tendencēm un svarīgāko prezentācijā stāstīs Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) valdes locekle Ingrīda Krīgere – Lāce. Būt izsalkušam un nezinošam – vai tas domāts ģēnijiem vai ikvienam? Būt radošam un oriģinālam – vai par tādu piedzimst vai iemācās? Vai mūsdienās vispār vēl var radīt ko nebijušu – par šiem un citiem jautājumiem diskutēs studenti un nozares profesionāļi.
Diskusijā piedalīsies:
Ingrīda Krīgere - Lāce, LRA valdes locekle;
Gatis Mūrnieks, DDB radošais direktors;
Ansis Egle, Leo Burnett Rīga direktors;
Žanete Drone, Airport direktore;
Jānis Pencis, McCann Worldgroup projektu vadītājs.
Diskusiju vadīs LU SZF lektore Lolita Stašāne.
Diskusiju kā klausītājs var apmeklēt jebkurš interesents, dalība tajā ir bez maksas.
Visi aicināti iepriekš elektroniski iesūtīt savus interesējošos jautājumus uz e-pastu: everitaluse@inbox.lv līdz 18. oktobra plkst. 12.00.