Šorīt LU SP nogādāja savas prasības un aicinājumu Valsts prezidentam Andrim Bērziņam, Ministru prezidentam Valdim Dombrovskim un Saeimas priekšsēdētājai Solvitai Āboltiņai un Universitātes studentu vārdā aicināja valdības veidotājus ievērot stingrus kritērijus, apstiprinot Izglītības un zinātnes ministra kandidātus, un aicinot nepieļaut mainīt augstākās izglītības finansēšanas modeli tādā variantā, kā to piedāvā Izglītības un zinātnes ministra kandidāts, Ekonomikas augstskolas asociētais profesors Roberts Ķīlis.
Budžeta vietu atcelšana krietni samazinātu studentu motivāciju studēt. Tieši valsts budžeta vietas ir studentu motivācija studēt to, kas viņiem ir interesantākais un atbilstošākais, par savas izvēles maiņas primāro cēloni neizvirzot augsto studiju maksu. Bezmaksas izglītība paaugstina studentu vēlmi turpināt studijas arī augstākā līmenī, nevis pēc bakalaura studiju absolvēšanas doties darba tirgū, tādējādi radot papildus pievienoto vērtību ekonomikai.
Kā arī šāda kreditēšanas sistēma radītu papildus finansējuma slogu un liegtu talantīgākajiem studentiem pieeju augstākajai izglītībai. Absolventam tiek uzlikts papildus kredīta slogs, kuru viņam jāatmaksā pēc augstskolas beigšanas.
Turklāt šāda sistēma rada lielāku iespēju, ka talantīgākie skolēni izdarīs savu izvēli par labu bezmaksas studijām ārzemēs, tādējādi radot „intelekta aizplūšanu" no Latvijas. Kā arī budžeta vietu piedāvāšana ārzemju studentiem rada Latvijas izglītības sistēmu pievilcīgāku ārzemju studentiem, pauž LU Studentu padomes priekšsēdētājs Mārtiņš Līdaks.
LU SP uzskata, ka iespējamajām reformām jābūt virzītām uz izglītības kvalitātes celšanu un konkurētspējas nodrošināšanu Eiropas augstākās izglītības telpā, virzoties uz bezmaksas augstākās izglītības finansēšanas modeli.
Latvijas Universitātes Studentu padome ir studējošo pašpārvalde, kas pārstāv Latvijas Universitātes studentu intereses Latvijas Universitātē un ārpus tās akadēmiskos, sociālos un kultūras jautājumos. Tā apvieno visu 13 LU fakultāšu studējošo pašpārvaldes un cīnās par LU studentiem labvēlīgu akadēmisko vidi.