Salīdzinoši biežāk šo likumprojektu parakstīt neplāno gados vecāki cilvēki (40-55 gadus veci), vīrieši, Vidzemē un Kurzemē dzīvojošie, latvieši, kā arī cilvēki, kuru valoda ģimenē ir latviešu valoda.
Salīdzinoši biežāk šo likumprojektu parakstīt plāno gados jaunāki cilvēki (18-29 gadus veci), sievietes, Rīgā un Latgalē dzīvojošie, krievi un cittautieši, kā arī cilvēki, kuru valoda ģimenē ir krievu valoda.
Katram desmitajam aptaujātajam pilsonim (10%) nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Bāze: Ekonomiski aktīvie Latvijas republikas pilsoņi vecumā no 18 līdz 55 gadiem, n=779
Dati: TNS Latvia
Par aptauju
Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2011.gada 25. līdz 27.oktobrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 779 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuriem ir LR pilsonība.
TNS Latvia pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuriem ir LR pilsonība. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS Latvia stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs.
Par LNT
LNT ir skatītākais televīzijas kanāls Latvijā, kura vērošanai 2010.gadā TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 14 % no kopējā TV skatīšanās laika. LNT skatītājiem nodrošina gan lielisku izklaidi, piedāvājot pašmāju veidotus šovus un raidījumus, gan profesionāli un kvalitatīvi pasniegtu informāciju LNT Ziņu dienesta raidījumos par aktualitātēm Latvijā un visā pasaulē.