„Konkurss „ Klientu servisa lepnums 2011„ – tā ir unikāla, emocionāla un iedvesmojoša pieredze un iespēja novērtēt savu mīlestību un cieņu pret cilvēkiem", secina konkursa laureāte Ilze Rumba. „Klients ir ļoti īpašs cilvēks, kuram noteiktās dzīves situācijās ir nepieciešams atbalsts, sapratne un profesionāls risinājums. Konkursa norises laikā es atklāju tik daudz interesantu lietu par sevi, savām spējām un par cilvēkiem sev līdzās, kā arī saņēmu iedrošinātu, atbalstītu izaicinājumu pārvarēt stresu, nenoteiktību un apliecināt savas spējas praktiskā izpildījumā.
Esmu ļoti pateicīga 10 gadu profesionālajai pieredzei Nordea Bankā klientu apkalpošanā, kā arī visiem tiem klientiem, kas ir mācījuši, iedvesmojuši un palīdzējuši realizēt šo manu dzīves sapni – iestāties par kvalitatīvām vērtībām cilvēku profesionālajās attiecībās. Konkurss „Klientu servisa lepnums 2011" un konference „Laba servisa dienas 2011" parādīja, ka mēs esam daudz, kam no sirds rūp, kā jūtas mūsu klienti, un vai mums izdodas radīt pozitīvu iedrošinājumu un atbalstu viņu ikdienas dzīvē . Šī konference ir stāsts par cilvēkiem un klientu apkalpošanas vērtībām, turklāt ļoti profesionālā līmenī. Ļoti atzinīgi novērtēju konferences „Laba servisa dienas 2011" norisi, tās dalībniekus, kā arī pašu organizatoru kreativitāti, vieglumu un šarmu."
Konferences „Laba Servisa Dienas 2011" ietvaros tikās un par konkursa uzvarētāja godu cīnījās pieci finālisti (alfabētiski) – Blāze Diāna (Latvenergo), Galzone Jolanta (CSDD), Jakobsone Indra (Nordea Bank), Reipa Inese (CityCredit) un Rumba Ilze (Nordea bank). Žūrija vērtēja konkursantus, kas skatītāju klātbūtnē izspēlēja konfliktsituāciju, kur neapmierinātā klienta lomā iejutās Ģirts Runātājs no Karaliskā improvizācijas teātra. Tika vērtēta konkursantu spēja operatīvi reaģēt uz situāciju un pielāgoties apstākļiem, rast labāko risinājumu uzņēmumam un klientam, radošums un psiholoģiskā noturība. Vērtēti tika visu trīs konkursa kārtu rezultāti – pretendentu pirmajā kārtā iesūtītie konfliktsituāciju risinājumi, otrās kārtas telefonintervija un finālā – problēmsituācijas izspēle klātienē.
Fināla norisi klātienē vēroja arī skatītāji un konkursantu atbalstītāji no viņu pārstāvētajiem uzņēmumiem – kopā gandrīz 200 dalībnieku.
Konkurss Latvijā notiek otro reizi, un jāatzīst, ka atsaucība un interese no klientu apkalpošanas speciālistiem vērtējama kā augsta, jo konkursam pieteicās 136 dalībnieki.
Konkursa „Klientu Servisa Lepnums" mērķis ir celt klientu apkalpošanas speciālistu reputāciju sabiedrībā, kā arī veicināt klientu servisa kvalitātes celšanu Latvijas uzņēmumos kopumā. Projekta galvenie partneri ir Lattelecom, Swedbank un Rīgas dome.
Projekta lieldraugi ir LNT, Draugiem.lv, Hotel Jūrmala SPA un Fresh Creative Therapy.
Projektu atbalsta: 1188, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera, LETA, Nozare.lv, TVNet, Lursoft, StarFM.
Plašāk par minētajiem pasākumiem var uzzināt www.labsserviss.lv!