Katru dienu plkst.22 kanālā "TV5" tiks pārraidītas sacensības ar katras dienas apskatu.
Dakāras rallijreida reportāžas no notikuma vietas gan videomateriālos, gan pa telefonu papildinās speciālkorespondents Normunds Avotiņš, tāpat "TV5" studijā tiks aicināti eksperti un īpašie viesi, kas dalīsies savos iespaidos un pārdomās par rallijreida gaitu.
Pirmo reizi arī kanālā LNT katru svētdienu plkst.15.15 tiks demonstrēts nedēļas raidījums par latviešu gaitām Dakārā ar speciālistu komentāriem un citiem papildinājumiem.
Rallijreids maršrutā Lisabona-Dakāra sāksies Portugāles galvaspilsētā un pēc trim nedēļām noslēgsies Senegālā.
Rallijreida kopējais garums 2008.gadā būs 9273 kilometri, no tiem 5736 kilometri jāveic ātrumposmos. Pirmo reizi Dakāras vēsturē motocikli, vieglās un smagās automašīnas brauks katra pa savu trasi, lai izvairītos no savstarpējas traucēšanas un smagām avārijām, kādu 2007.gada maratonā piedzīvoja Vladimira Čagina vadītais KAMAZ.
Rallija-maratona organizatoru informācija liecina, ka 5.janvārī Lisabonā uz starta stāsies 245 motobraucēji, 20 sportisti ar kvadracikliem, 205 automobiļu ekipāžas un 100 kravas automobiļi, tātad 570 tehnikas vienības, kas ir par 60 vairāk nekā 2007.gada Dakāras rallijā-maratonā.
Kopumā Dakāras rallijā-maratonā šoreiz būs pārstāvētas 50 valstis, jo šogad dalību cita starpā pieteikuši sportisti no tādām eksotiskām valstīm kā Indija, Kenija, Gvatemala un Namībija.
Latvijas pārstāvji Dakāras rallijā piedalīsies jau piekto reizi.
Latviju sacensībās pārstāvēs motobraucēji Jānis un Einārs Vinteri, kā arī automašīnu ekipāžas Māris Saukāns/Didzis Zariņš, Jānis Āzis/Ainārs Princis, Andris un Krists Feldmaņi, Jānis Naglis/Agris Pētersons un Aldis Vilcāns/Artūrs Masteiko.
Pirmās trīs no šīm ekipāžām pārstāv rallijreida komandu "Rīga". Saukāna/Zariņa, kā arī Feldmaņu ekipāžas brauks ar praktiski identiskām "OsCar" automašīnām, savukārt Āzim/Princim automašīna būs pilnīgi jauna un līdz ar to labāka.
Savukārt Vinteri no "JV Mototeam Riga" komandas brauks ar motocikliem, kas ir praktiski identiski rūpnīcu komandu motocikliem, tomēr to jauda ir par desmit zirgspēkiem mazāka.