„Mūsdienās var droši apgalvot, ka investīcijas mūžizglītībā un mācīšanās dod ieguvumu gan katram cilvēkam, gan visai sabiedrībai kopumā. Ieguldījuma priekšrocībām ir ne tikai ekonomisks, bet arī sociāls raksturs. Ir pieaugusi interese par ieguldījumiem izglītībā cilvēka mācīšanās sekmēšanai. Vairākās valstīs tiek domāts par to, kā izvērtēt šo devumu. Piemēram, mēs zinām, ka labāka izglītība ir saistīta ar labāku veselību un pieaugušo mācīšanās iespējas ir saistītas ar augstāka līmeņa pilsonisko aktivitāti," skaidro profesors Toms Šūlers.
Profesors Toms Šūlers no 2000. līdz 2003. gadam strādāja par vienu no Apvienotās Karalistes Mācīšanās ieguvumu pētniecības centra vadītājiem. Viņš uzsāka un vadīja OECD pētījumus par mācīšanās rezultātu sociālo devumu. Viņš ir līdzautors mācīšanās rezultātu (Routledge&Falmer, 2004) un mācīšanās sociālās izvērtēšanas metodoloģijai (OECD, 2007). Šobrīd T. Šūlers Apvienotajā Karalistē vada nacionālās labklājības ilgtermiņa pētījumu „Longview".
Lekcijā Latvijas Universitātē Toms Šūlers piedāvās diskusijai mācīšanās rezultātu sociālo un ekonomisko devumu izvērtēšanas pieeju un rezultātus. Lekciju apmeklēt aicināti visi interesenti, tā notiks angļu valodā.