Izdevums Spīrsu nodēvējis par "rūpniecisko kompleksu".
Plašsaziņas līdzekļi aktīvi seko līdzi katram notikumam Britnijas dzīvē.
"Kopš 2006.gada janvāra kopumā 78 nedēļu periodā Britnijas attēli rotāja [izdevumu] "People", "Us Weekly", "In Touch", "Life and Style", OK! un "Star" vākus 175 reizes," liecina "Portfolio" aplēses.
Savukārt meklēšanas sistēmā "Yahoo" viņas vārds bija visbiežāk pieprasītais sešos no pēdējiem septiņiem gadiem, vēsta "The Washington Post".
Savukārt kāds Losandželosas naktsklubs pat tirgojis sēdvietas blakus Spīrsas galdiņam par 50 000 dolāru (24 050 latiem).
Pati dziedātāja par parādīšanos vienā pasākumā saņem 250 000 līdz 400 000 dolāru (120 250 līdz 192 400 latu).
Britnijas gada ieņēmumi sasniedz aptuveni deviņus miljonus dolāru (4,3 miljonus latu). Tiek lēsts, ka viņas kapitāls varētu veidot 125 miljonus dolāru (60,1 miljonu latu).
Vienlaikus arī citi uzņēmīgi cilvēki gūst peļņu no Britnijas tēla.
Piemēram, fotogrāfiju aģentūra X17 pērn pārdeva zvaigznes fotogrāfijas 2,5 miljonu dolāru (1,2 miljonu latu) vērtībā.
Britnijas tēls ir spilgts piemērs tam, ka slavenību esamība ir ekonomiski izdevīga, - veidojot jauniešiem pievilcīgus personāžus, iespējams nopelnīt veselu bagātību.
Tādējādi Spīrsa ir sava veida "naudas mašīna". Tomēr pastāv iespēja, ka tuvākajā laikā interese par šo personu, visticamāk, mazināsies līdz minimumam. Tādā veidā "Spīrsas rūpnieciskais komplekss" pierāda, ka ekonomika ir visai "drūma zinātne", raksta "Portfolio".