Aizvien biežāk, meklējot atbildes uz jautājumiem par Latvijas identitāti, nonākam pie atziņas, ka radošās industrijas ir viena no mūsu lielākajām vērtībām, kas vienlaikus ir arī viena no nepietiekami novērtētajām un izmantotajām iespējām.
Ziņojumā par jaunākajām tendencēm sociālajās zinātnēs Eiropā tiek uzsvērta radošuma nozīme ekonomikas attīstības procesos, kas saistīti ar pārrobežo procesu mijiedarbību, radošo sniegumu un tā izplatības nodrošināšanu. Radošā ekonomika, kas balstās radošajās industrijās, kļūst arvien nozīmīgāka ekonomikas sastāvdaļa arī Latvijā. Populārās komunikācijas nozares uzskatāmas par vienu no potenciāli jaudīgākajiem radošās industrijas resursiem. Vai nebūtu loģiski, ja arī te mēs mēģinātu saskatīt savu unikalitāti un potenciālu?
Ko nozīmē radošās industrijas un kāda nozīme radošo industriju attīstībā Latvijā ir tādām populārās komunikācijas nozarēm kā reklāma, televīzija, radio, jaunie mediji, dizains un kino? Par to diskutēsim ar studentiem un radošo industriju profesionāļiem.
Diskusijā piedalīsies:
• Zane Biseniece, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Eksporta veicināšanas nodaļas vecākā projektu vadītāja;
• Leonarda Ķestere, Latvijas Kultūras akadēmijas docētājā Kultūras menedžmenta un radošo industriju programmā;
• Guna Zučika, grupas Prāta Vētra starptautisko sakaru menedžere;
• Iveta Cīrule, inovāciju, uzņēmējdarbības un radošo industriju eksperte;
• Latvijas Republikas Kultūras ministrijas pārstāvis.
Diskusiju kā klausītājs var apmeklēt jebkurš interesents, dalība tajā ir bez maksas.
Visi aicināti iepriekš elektroniski iesūtīt savus interesējošos jautājumus uz e-pastu: dace.priedite@lu.lv līdz 15. oktobra plkst. 15:00.
Diskusiju varēsiet vērot arī tiešraidē LU portālā (www.lu.lv/tiesraide2 ).