„Mums jau kādu laiku plānā bija sarīkot Latvijas reklāmas industrijā strādājošajiem profesionāļiem kādu kopīgu ārpusdarba pasākumu, kas vienotu mūs visus kopīgām idejām un mērķiem, kas bieži vien grūti realizējams ikdienā izteikti mazās industrijas specifikas dēļ. DDB paziņojums par „Ledlauža” organizēšanu tika uzņemts ar neviltotu prieku, ka ir līdzīgi domājoši prāti, kas šo ieceri vēlas realizēt dzīvē. Tāpēc vēl pirms pirmā pasākuma no mūsu puses nāca iniciatīva „Ledlauzi” pārvērst tradīcijā. Tā kā pirmais rīkotais “Ledlauzis” izpelnījās tik lielu atsaucību, ka visiem svinētgribētājiem nācās krietni saspiesties, šoreiz izvēlējāmies lielākai publikai draudzīgākas telpas, lai vienkopus varētu pulcēt pēc iespējas vairāk nozares entuziastu – „Tabakas Fabriku” Miera ielā. Ceram, ka tradīcijas turpināsies un pop-up bārs „Ledlauzis” jau drīzumā atkal vērs savas durvis,” izteicās pasākuma rīkotājs – mediju aģentūras „Initiative Latvia” vadošais partneris Rihards Frīdenbergs.
Kā speciāls kārums vakara apmeklētājiem bija sagatavota starptautiskās reklāmas festivāla „Golden Hammer” darbu izstāde, bet pasākuma īpašo viesu lomā iejutās skaļākā reklāmas „feiku” festivāla FAKESTIVAL pārstāvji no Krievijas, kas šogad pirmo reizi norisināsies arī Latvijā. Turklāt aktīvākie pasākuma dalībnieki varēja izmēģināt savus spēkus uz vietas rīkotajā novusa čempionātā.
“”Ledlauzis” dzima DDB komandas galvās šī gada februārī kā spontāna ideja un eksperiments Latvijas reklāmas nozares darboņu un entuziastu saliedēšanai. Pasākuma ietvaros pop-up bārā „Ledlauzis” gaismā tika celti dažādi reklāmas nozares slēptie talanti, kas uzstājas ar mūzikas, deju u.c. performancēm un uzņēmās viesmīļu lomas. Tā kā visbiežāk tiekamies sacensību gaisotnē konkursos un festivālos, vai izglītojošos semināros, tad šis formāts beidzot ļāva neformāli iepazīt vienam otru, atrast jaunus draugus un domubiedrus. Pirmais „Ledlauzis” izvērtās tik leģendārs, ka bija pilnīgi skaidrs viens – tas jāturpina. Prieks, ka „Initiative Latvia” uzņēmās iniciatīvu organizēt „Ledlauzi” Nr.2., un ceru, ka šī kļūs par gadu simtiem koptu tradīciju,” – tā DDB izpilddirektors Andris Rubīns.
Par īpaši omulīgu atmosfēru un muzikālo labskanību vakara gaitā rūpējās Roberts Gobziņš un Draugi, Mr.Swan, Mixmeistari AG un Raitis, pūtēju orķestris „Salaspils”, kā arī aģentūru muzikālie talanti.
Pasākumu cikls „Ledlauzis” tiek veidots ar mērķi neformālā gaisotnē veicināt jaunas iepazīšanās un ļaut „spicākajiem” nozares guru apmainīties ar svaigākajām zināšanām un jomā uzkrāto pieredzi, tādējādi sekmējot arī jaunu un inovatīvu risinājumu rašanos un veicinot kopējo reklāmas industrijas attīstību. Iepriekšējo reizi ceļojošais pop-up bārs ar atraktīvu ballīti savas durvis vēra 27. februārī un izpelnījās lielu atsaucību reklāmistu aprindās.
Kā informēja otrā pop-up bāra patrons Rihards Frīdenbergs, tad nākamo „Ledlauzi” organizēs interneta milzis INBOX.LV.
Foto: "Ledlauzis". Foto (c) Vanda Gluha