Sadarbības ietvaros Audi un Volkswagen zīmoli nodrošinās transporta pakalpojumus Eiropas kultūras galvaspilsētas uzaicinātajiem augsta ranga viesiem, kā arī Rīga 2014 komandai, kas palīdzēs tai pildīt organizatoriskos jautājumus.
Mūsu visu spēkos ir tas, lai 2014. gads kļūtu par Latvijas kultūras izcilības apliecinājumu visplašākajā mērogā un, nenoliedzami, arī mēs, kā Latvijas tirgus līderi savā jomā, vēlamies atbalstīt šo projektu.
Mūs uzrunāja nodibinājuma Rīga 2014 vadītājas Diānas Čivles paustais: „Eiropas kultūras galvaspilsētu programmu raksturo divi būtiski jēdzieni – stabilitāte un ilgtermiņš”, kas precīzi atbilst abu mūsu pārstāvēto zīmolu stratēģijai. Audi un Volkswagen zīmolu būtība ir ilgtspējīga attīstība, kuras pamatā ir kvalitāte, precizitāte, uzticamība, kompetence, tehnoloģijas un, protams, atbildība pret patērētāju.
Kā pauž Volkswagen zīmola vadītājs Latvijā Māris Jansons: „Volkswagen misija ir atbalstīt pasākumus, kuri Latvijas vārdu nes pasaulē un stiprina mūsu vērtības. Mums ir tas gods būt par daļu no Rīga 2014 projekta, jo kultūra pieder tautai un mēs pārstāvam Volkswagen (tulkojumā no vācu valodas - Tautas auto) ”.
Savukārt, Ilze Grase Ķibilde, Audi zīmola vadītāja Latvijā, atzīmēja: „ Audi un kultūra ir nešķirami jēdzieni. Jau gandrīz 25 gadus ražotājs ir slavens ar mūzikas festivālu „Audi Summer Concerts”, kas norisinās Audi rūpnīcas pilsētā Ingolštatē un reģionā. Audi vārdā nosaukta jauniešu kora akadēmija un Audi filharmonija „Wind Ensemble”. Tāpat nu jau vairāku gadu garumā Audi zīmols asociējas ar Berlīnes filmu festivālu, līdz ar to mūsu dalība Rīga 2014 projektā ir tikai likumsakarīga.”
Foto: Publicitātes foto