Izrādās, pareiza vārda izvēlei var būt izšķiroša nozīme, ja vecāki vēlas, lai viņu bērnam dzīvē sekmētos.
Vienas no lielākajām Lielbritānijas bankām "Abbey Banking" veiktajā pētījumā noskaidrots, ka vecāki par bērna vārdu galvu lauza līdz pat 45 stundām, kas kopumā Lielbritānijā gada laikā sanāk 30 miljoni stundu.
Katrs trešais vecāks uzskatīja, ka īstais vārds palīdzēs gūt bērnam pašapziņu, savukārt aptuveni divi miljoni domāja, ka tas varētu uzlabot viņu bērna karjeras perspektīvas.
"Nav šaubu, ka bērnu vārdi atspoguļo to, pēc kā cilvēki tiecas, un vecāki uzskata, ka vārdi var ietekmēt karjeras izredzes," sacīja "Abbey Banking" direktors Stīvs Šors.
Jaunākie valsts iedzīvotāju statistikas dati norāda uz to, ka pašlaik populārākie vārdi Lielbritānijā meitenēm ir Greisa, Rūbija un Olīvija, bet zēniem - Džeks, Tomass un Olivers.