Tādējādi "Playboy Enterprises" zaudējumi uz vienu akciju iepriekšējā ceturksnī veidoja 0,09 dolārus (0,04 latus), salīdzinot ar 0,04 dolāru (0,02 latu) peļņu 2007.gada janvāra-marta periodā.
Zaudējumi skaidrojami ar žurnāla "Playboy" tirāžas samazināšanos un kompānijas televīzijas kanāla ieņēmumu samazināšanos.
Turklāt šā gada pirmā ceturkšņa rezultātos tika iekļautas restrukturizācijas izmaksas aptuveni 1,1 miljona dolāru (498 300 latu) vērtībā.
Savukārt "Playboy Enterprises" apgrozījums iepriekšējā ceturksnī samazinājās par 8% - līdz 78,5 miljoniem dolāru (35,6 miljoniem latu).
"Mūsu izdevniecība un vietējā izklaides struktūrvienība joprojām saskaras ar bezprecedenta izmaiņām mediju satura novērtēšanas un izmantošanas ziņā no patērētāju puses," norādīja kompānijas izpilddirektore Kristija Hefnere.
Tajā pat laikā kompānijas pārstāvji prognozē, ka ieņēmumu palielināšanos no licenču pārdošanas diez vai kompensēs pārdošanas apjoma sarukumu.
"Playboy" televīzijas kanāla ieņēmumi pirmajā ceturksnī samazinājās par 16% - līdz 16,5 miljoniem dolāru (7,5 miljoniem latu). Tajā pat laikā izdevniecības apgrozījums kritās par 14%, sasniedzot 20,1 miljonu dolāru (9,1 miljonu latu).
Vienlaikus samazinās pieprasījums pēc iespējas izvietot reklāmu "Playboy" lappusēs. Tādējādi reklāmas apjoms žurnālā šā gada otrajā ceturksnī samazināsies par 5%.
"Playboy" apgrozījums internetā janvāra-marta posmā samazinājās par 3% - līdz 15,2 miljoniem dolāru (6,9 miljoniem latu), jo šā gada sākumā mazāks lietotāju skaits izmantoja attiecīgas interneta lapas maksas pakalpojumus.
Kompānijas pašlaik pārveido interneta lapu "Playboy.com", lai tādējādi piesaistītu lielāku sabiedrības uzmanību, sacīja Hefnere.
"Tas būs pārejas gads, jo mēs joprojām esam restrukturizācijas procesa investīciju posmā, un rezultāti būs jūtami ne ātrāk par šī gada beigām," viņa piebilda.