Ford iosis X ir pagājušā gadā izstrādātā iosis koncepta pēctecis. Kā norādīja Ford of Europe Dizaina nodaļas izpilddirektors Martins Smits (Martin Smith), šīs līnijas vienojošais elements nav tikai nosaukums, bet gan acīmredzama vizuālā līdzība. Iosis X ir vairāk apveltīts ar apvidus automobilim raksturīgām īpašībām. „Ford iosis X ir aizraujošs piecdurvju sporta hibrīds, kas pierāda to, ka mēs varam izmantot kinētisko dizainu arī nišas automobiļu izveidē,” uzsvēra Martins Smits. „Tas paceļ mūsu filozofiju par enerģiju kustībā jaunā dimensijā, vienlaikus demonstrējot, cik dažādi būs nākotnes Ford automobiļi.”
„Pašlaik auto aprindās runā, ka Ford drīzumā laidīs klajā SUV automobili,” atklāj Ford of Europe prezidents Džons Flemings, „iosis X ir apstiprinājums tam, ka aptuveni pēc astoņpadsmit mēnešiem mēs ieiesim šajā tirgū ar jaunu modeli, ko raksturos stils un individualitāte.”
Ford iosis X ir tikai koncepta auto, bet ne topošā sērijveida modeļa prototips. Tas radīts, lai palīdzētu meklēt praktiskākos un efektīvākos kinētiskā dizaina risinājumus Ford nišas automobiļa izveidē. Martins Smits paskaidroja, ka, pateicoties šim konceptam, jau tagad klienti var novērtēt topošā sērijveida automobiļa dizaina virzienu. Un, kad nākamajā gadā tiks demonstrēts rūpnīcā ražotais modelis, tā līdzība ar iosis X būs acīmredzama.
2005. gada Frankfurtes auto izstādē prezentētais iosis koncepts bijis jaunā Ford kinētiskā dizaina vēstnesis, kas guvis lielisku publikas un mediju atsaucību, tādējādi pārliecinot Ford dizainerus turpināt iesākto Ford nākotnes automobiļu izveidi. Viens no nākamajiem uzdevumiem bijis paplašināt iosis koncepta auditoriju, radīt jaunus Ford nākotnes sērijveida automobiļus un demonstrēt to, kā kinētiskais dizains varētu tikt ieviests citos tirgus segmentos. Pašlaik kinētiskā dizaina elementi ir novērojami Ford S-MAX modelī un pilnīgi jaunajā FordMondeo , kas tirgū būs pieejams 2007.gadā.