Tāpat vajadzētu pamazām virzīties uz tādu "loģiskāku dzīves veidu", kad bērni apmeklē bērnudārzus un skolas, kas atrodas netālu no dzīves vietas, intervijā aģentūrai LETA pastāstīja Ārgalis.
Vicemērs piebilda, ka sastrēgumu mazināšanai būtu pie sarkanās gaismas jāievieš labie pagriezieni, kā arī jāierīko sabiedriskā transporta apstāšanās "kabatas".
Taujāts par Rīgas domes Satiksmes departamenta darba vērtējumu, Ārgalis norādīja, ka departamenta darbība ir apvienības "Tēvzemei un Brīvībai"/LNNK pārziņā, "tāpēc es negribētu to pārāk ķidāt". "Tomēr daudzos satiksmes jautājumos man būtu citāda pieeja, nekā [Rīgas mēra Jāņa] Birka un [Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētāja] Andreja Požarnova kungiem," sacīja vicemērs.
Ārgalis atzina, ka Dienvidu tilta būvniecības izvēle par prioritāti bija kļūda, kas tika pieļauta iepriekšējā Rīgas domes sasaukuma laikā. "Arī izvēlētais finansēšanas modelis ir kļūdains un kaitnieciski dārgs," norādīja domnieks, piebilstot, ka "tilta 3.kārtas realizācija būs šīs nepareizās celtniecības turpinājums".
Vicemērs norādīja, ka nākamajam vajadzētu būt Ziemeļu šķērsojumam, bet vienlaikus jārisina arī Zemgales tilta celtniecības jautājums.
Patlaban notiek Ziemeļu šķērsojuma izpētes darbi, Vācijas uzņēmums "Basler Hofmann" izstrādā iespējamo Rīgas Ziemeļu koridora 2.posma variantu skiču projektu. Vienlaikus eksperti salīdzina šos iespējamos variantus, sacīja Ārgalis.