„Tirdzniecības centrs mūsdienās ir daļa no cilvēku ikdienas, tāpēc arī tur atgadās dažādas situācijas, kas pārdevēju darbu padara interesantāku. Tās ir gan kuriozas, gan sirsnīgas, un tikpat atšķirīgi un neparasti ir pirkumi, par kuriem vislabāk zina tieši pārdevēji” stāsta Zita Siliņa, tirdzniecības centra „Mols” direktore.
Situācijas mēdz būt visdažādākās, piemēram, vecpuišu ballīšu laikā vīrieši iecienījuši arī augstpapēžu kurpes, citiem savukārt tā iepatīkas atlaides sieviešu džinsa biksēm, ka viņi tās labprāt izvēlas sev. Kāds pircējs noskatījis jaciņu, ko valkājusi pārdevēja, un uzreiz vēlējies tādu pielaikot arī sev. Cits klients pārdevējai pat piedāvājis darbu militārajā jomā, jo apģērbu drošības pīkstuļu noņemšanā saskatījis zināmu līdzību ar ieroča pielādēšanu.
Ir klienti, kuri ļoti rūpējas par saviem mīluļiem, piemēram, kāds kungs nopircis zelta kaklarotu, ko aplikt savam sunim ap kaklu, cits atkal pasūtījis kafejnīcas terasē steiku, ko no viena šķīvja notiesājis kopā ar savu mazo čihuahua sunīti.
To, ka „Molā” visu nepieciešamo var ļoti ātri atrast, liecina kāds gadījums, kad puisis no rīta tūlīt pēc veikalā atvēršanas 5 minūšu laikā nopircis sev snovborda tērpu, lai tūdaļ pat ar draugiem dotos uz kalnu. Ir klienti, kas vēlas nopirkt arī uz manekeniem esošās parūkas vai veikalu interjera priekšmetus, kas nemaz nav pārdošanā. Klienti veic arī dažādus neparastus pirkumus, piemēram, kāds vīrs savā vārdadienā nopircis sievai nažu komplektu. Cits savukārt gribējis iepriecināt savu sievu, atlaižu laikā nopērkot viņai 40 apakšveļas komplektus. Kāds vīrietis pircis sev kurpes un gribējis veikalā ar pārdevēju uzdejot valsi, lai pārbaudītu, cik labi kurpes slīdētu.
Veikalos iespējams novērot arī ļoti sirsnīgas situācijas. Sākoties aukstajai sezonai, kādā veikalā iegriezies puisis, kurš savai mammai lūdzis piemērīt mēteli. Mamma teikusi, ka tas ir skaists, bet viņa to nevarot atļauties. Kad puisis to nopircis mammai kā dāvanu, viņai no prieka acīs sariesušās asaras. Kāds pastāvīgais klients pirms Ziemassvētkiem pārdevējai uzdāvinājis paša gatavotu ģipša eņģelīti un kā liecina pārdevēju stāsti, skaistākie mirkļi ir, kad klients ir apmierināts un no tirdzniecības centra aiziet iepriecināts. Savu pateicību par labu apkalpošanu un profesionāliem padomiem, klienti nereti izrāda, nesot pārdevējām saldumus, ziedus vai šampanieti.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
Kā vīrieši iepērkas tirdzniecības centrā „Mols”
Elija Krauze, 03.10.2008. 13:30 | komentāri (2)
Tirdzniecības centrs „Mols” ir īpaši kompakts, tādēļ to iecienījuši tieši vīrieši, lai īsā laikā vienuviet varētu atrast visu sev nepieciešamo. Kā novērojuši T/C „Mols” pārdevēji, ne tikai dāmas izceļas ar savu gaumi un iepirkšanās paradumiem, to dara arī vīrieši.