Kampaņas mērķis ir aicināt iedzīvotājus savā uzturā izvēlēties kvalitatīvus pārtikas produktus un savu apņemšanos apliecināt ar speciālo uzlīmju uzlīmēšanu redzamā vietā.
Kampaņas uzdevums - izmantojot dažādas mārketinga aktivitātes, iesaistīt Latvijas iedzīvotājus īpaši izveidotā kustībā. Tās mērķis - veicināt uzturā vairāk izvēlēties produktus ar nacionālās pārtikas kvalitātes preču zīmi "Kvalitatīvs produkts" jeb tautā saukto Zaļo karotīti, kā arī paaugstināt sabiedrības lojalitāti pret produktiem, kuri var lepoties ar to augsto kvalitāti un pārbaudīto izcelsmes izsekojamību.
Piederību kustībai apliecina speciālas Zaļās karotītes uzlīmes, kuras līdz šī gada 14.decembrim var saņemt "ELVI" lielveikalos, "Virši-A" degvielas uzpildes stacijās, "ERGO Latvija" birojos un filiālēs, "Narvesen" tirdzniecības vietās un "Forum Cinemas". Ja uzlīmi neizdodas saņemt, to var arī izveidot un izdrukāt pats (www.karotite.lv sadaļa "Kvalitatīvi vieno"/uzlīmē).
Vienlaikus biedrība "Mārketinga padome" šī gada decembri pasludinājusi par Zaļās karotītes mēnesi. Tā laikā plānots pievērst iedzīvotāju uzmanību pārtikas produktu kvalitātei un aicināt tos uzturā izvēlēties kvalitatīvu pārtiku.
Informāciju par Zaļās karotītes mēneša aktivitātēm, kampaņas gaitu un rezultātiem, kā arī speciālistu viedokļus un komentārus meklējiet mājaslapā www.karotite.lv sadaļā "Kvalitatīvi vieno!".
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
Kampaņā "Zaļā karotīte kvalitatīvi vieno!" izdalītas jau 200 tūkstoši uzlīmes
Ilze Bāliņa, 04.12.2008. 10:26
Biedrības "Mārketinga padome" uzsāktajā sociālajā kampaņā "Zaļā karotīte kvalitatīvi vieno!" pirmajā nedēļā speciālās uzlīmes jau saņēmuši ap 200 tūkstošiem cilvēku dažādos Latvijas reģionos.