Trauksmainās postroka skaņās koncertu iesāk jauna, bet daudzsološa grupa no Valmieras „Toria”, kuras sastāvu veido trīs puiši un meitene, kura pēc prelūdijas ar vijoli pēcāk to nomaina pret basu, lai braši turētu līdzi kolēģiem, no kuriem īpaši centīgs šķiet bundzinieks. Instrumentālā kvarteta spēlētā mūzika nepretendē uz absolūtu oriģinalitāti, tomēr ir gana saistoša, lai raisītu interesi, kā „Toria” skanēs pēc pāris gadiem, kad jaunieši būs guvuši lielāku koncertrūdījumu un nebūs tik sabijušies kā uz kluba „Depo” skatuves.
Grupa „Svema”, kas atšifrējumā nozīmē Светочувствительные материалы jeb gaismas jūtīgi materiāli, savā priekšnesumā atgādina to, kas rastos, ja muzikālā apvienība „BI 2” savai mūzikai piespricētu devu psihodēlijas, kas „Svemas” gadījumā ir grupas „Tribes Of The City” dalībnieka ģitārista Sergeja Jaramišjana aprūpē, kurš kopā ar Denisu Bičkovksi veido grupas kodolu. Maigās melodijas un krieviski dziedātie teksti rezultējas gaumīga poproka robežās.
Vakara galvenā māksliniece Pikelet jeb īstajā vārdā Evelīna Morisa pēc koncerta atstāj viennozīmīgu skaņu burves iespaidu. Ņemot talkā maigo balsi, ģitāru, bungas un cita veida sitamos un grabināmos instrumentus, un dažādus loop un delay pedāļus, Pikelet rada sajūtu, ka pa skatuvi rosās vesela muzikālā armija. Meistarīgi savienotais pop, ambient un psihodēlijas skanējums uzauž muzikālu segu, kas nepieradinātam klausītājam varētu būt par nepanesamu, liekot domāt, ka Pikelet organiski iekļautos festivāla „Skaņu mežs” programmā.
Foto: Roberts Vidzidskis