„Šīgada konkursa organizētāja - Norvēģijas sabiedriskā televīzija - necentīsies pārspēt rekordus par visu laiku dārgāko šovu. Jo šīgada konkursa mērķis – draudzīgums, ģimeniskums un oriģinalitāte, kas to darīs interesantu ne tikai dalībniekiem un apmeklētājiem, bet pirmkārt jau 100 miljonu plašajai televīzijas skatītāju auditorijai, kuras iesaistīšana šovā izvēlēta kā trāpīgākais un atbilstošākais veids, lai visi konkursu gaidītu strauji pukstošu sirdi,” stāsta Eirovīzijas nacionālās atlases projekta vadītāja Iveta Lepeško
Jau rīt, 20. aprīlī, Latvijā ieradīsies Norvēģijas TV filmēšanas grupa, lai filmētu Latvijas vizītkarti konkursā, un cita starpā tiks filmēta epizode, kurā Aishas fani pauž atbalstu savas valsts pārstāvei.
Tādēļ visi Aishas fani un atbalstītāji tiek aicināti piedalīties Latvijas vizītkartes filmēšanā. Šis video Oslo tiks demonstrēts tieši pirms Aishas uzstāšanās un tas veidos viedokli par mums un mūsu valsti. Filmēšana notiks 20. aprīlī uz AB dambja, upes vidū uz fantastiskā Rīgas panorāmas fona. Visi gaidīti plkst. 12 pašā AB dambja galā ar Latvijas fanu krekliem, karogiem un karodziņiem, pašizgatavotiem plakātiem un citu fanu atribūtiku.
Šī ir iespēja Eiropas priekšā nodemonstrēt fantastisku atbalstu Aishai, dziesmai un arī Latvijai. Tāpēc ņemiet līdzi draugus, un arī jūs raudzēs vairāk kā 200 miljonu skatītāju, kas ik gadu vēro Eirovīzijas konkursa tiešraides!
Gatavojoties svarīgajam pasākumam Oslo un domājot par tiem mūzikas patērētājiem, kuriem patīk klausīties Eirovīzijas dziesmas klubos un dažādos pirms Eirovīzijas fanu burziņos, ir tapusi arī dziesmas “What For?” deju versija, kuru producējis Lotara Lodziņa producentu apvienība Boyza II.