Ikviens Zelta Zivtiņas un Tele2 klients varēs piereģistrēt savu telefona numuru www.tele2.lv un saņemt īsziņu ar īpašu kodu, kas nodrošinās iespēju būt starp tiem pirmajiem 1000 laimīgajiem, kuri varēs iegādāties 2 dienu biļeti uz šīs vasaras pozitīvāko festivālu Positivus par Ls 23. Festivāls norisināsies Salacgrīvā no 16.jūlija līdz 17.jūlijam un pulcēs tāda mēroga zvaigznes kā Muse, Scissor Sisters un Unkle.
"Šī vasara solās būt karsta ne tikai laika prognozes ziņā. Tā būs pilna mūzikas un neizmirstamu piedzīvojumu, ko sola festivāli ZZ Baltic Beach Party, Positivus un Fonofest. Kā jau ierasts, arī šogad Zelta Zivtiņa ir tur, kur spilgti piedzīvojumi, laba atpūta kopā ar draugiem un pozitīvas emocijas," apmeklēt kādu no vasaras festivāliem aicina Zelta Zivtiņas zīmola vadītāja Alise Avota.
Uzreiz pēc Positivus Liepājā notiks 10 gadu jubilejas svinības trakulīgajam un raibajam pludmales festivālam ZZ Baltic Beach party, kas, atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, šogad sola svinības veselu trīs dienu garumā - no 22.jūlija līdz 24.jūlijam. Atjaunojot ZZ sarunu kredītu par Ls 7,95 un vairāk, ZZ klienti saņems SMS ar unikālo kodu, ar kuru tiks piešķirta Ls 4 atlaide vienai biļetei uz divām festivāla dienām (23.jūlijs un 24.jūlijs) vai Ls 2 atlaidi pirmajai festivāla dienai (22.jūlijs).
Turklāt visi Zelta Zivtiņas klienti saņems īpašas atlaides biļešu iegādei arī uz citiem šīs vasaras muzikālākajiem festivāliem - Rīgas Ritmu biļetes pieejamas pat par 25% lētāk, savukārt Saldus Sauli būs iespējams apmeklēt ar 30% atlaidi. Sīkāku informāciju par iespēju iegādāties biļetes par īpaši draudzīgu cenu uz ZZ festivālu vasaras pasākumiem iespējams uzzināt www.zeltazivtina.lv un wap.tele2.lv
Biļetes uz Positivus un Fonofest jau šobrīd var iegādāties Biļešu Serviss kasēs un www.bilesuserviss.lv, savukārt uz ZZ Baltic Beach party visās Biļešu Paradīze kasēs un www.bilesuparadize.lv.
Par "Zelta Zivtiņu":
Zelta Zivtiņa bija pirmā priekšapmaksas mobilo sakaru karte Latvijā (1998). Zelta Zivtiņa pirmā piedāvāja viesabonēšanu ārvalstīs (2003), pakalpojumu "Trīs draugi" (2006) un īpašu tarifu plānu "ZZ Pēcmaksa" (2008). Zelta Zivtiņa ir atzīta par labāko telekomunikāciju zīmolu Latvijā (Baltic Brand Formula 2007), tā saņēmusi Cicerona balvu (2007), kā arī mārketinga efektivitātes konkursa Password 2007 galveno balvu kā labākā mārketinga kampaņa Latvijā. Zelta Zivtiņas reklāmas seriāls, kura varoņu dzīvokļa stilā iekārtots arī tramvajs-dzīvoklis, tika aizsākts 2005. gada novembrī. Skatītājiem ir parādītas jau 159 sērijas, bet DVD ar seriāla epizodēm jau vairākus gadus pēc kārtas ir kļuvis par vienu no populārākajām Ziemassvētku dāvanām.