Ietekmīgais mūzikas portāls Pitchfork Media grupas "Emeralds" pēdējo albumu "Does It Look Like I'm Here?" ir ievietojis kategorijā "Labākā jaunā mūzika". To ir producējis talantīgais ģitārists un producents Džeimss Plotkins (no vairs neeksistējošās metāla grupas "Khanate"), savukārt to ir apstrādājis leģendārais Berlīnes skaņu inženieris Rašads Bekers, kas strādā ar virkni mūsdienu interesantāko mūziķu.
Hypnagogic pop var dēvēt par melanholisku veltījumu zudušajiem nākotnes sapņiem. Tas sakņojas 1980.gadu sintezatoru un tā dēvētajā kosmische (tas ir, kosmiskajā) mūzikā. Šajā gadījumā, pretēji ierastajam ietekmes virzienam, jauni amerikāņu mūziķi ir pārņēmuši Eiropas eiforiskās analogās elektroniskās mūzikas tradīciju, kas izzuda 1980.gadu vidū. Viņu izpildījumā tā ir dzirdama ar muzikālajiem un filosofiskajiem uzslāņojumiem, kas nākuši starplaikā. Hypnogogic pop ir kiborgu meditācija, izmantojot kādu trāpīgu metaforu, tās ir asaras par aizmirstu nākotni; plūstošu un romantisku formu renesanse pretstatā postmodernajai sadrumstalotībai; melanholija un saldsērīgs optimisms par nākotnes tehnoloģijām. Lai iztēlotos hypnogogic pop noskaņas, iedomājieties filmu "Blade Runner" (vai pat latviešu "Zodiaka" mūziku).
"Emeralds" ir asociēta ar Ņujorkas izdevniecības No Fun trokšņotājiem. Taču Emeralds kapitāli pārsteidza līdz ar savu jau pirmo albumu. Viņi pilnībā atteicās no nihilistiska trokšņa un tā vietā izvēlējās kosmisku mūziku un New Age. "Emeralds" iedvesmas avoti ir Klauss Šulcs, "Tangerine Dream", "Popol Vuh" un "Ash Ra Tempel", viņu pēdējais albums tiek pielīdzināts Braiena Īno un Roberta Fripa leģendārajam 1973.gada ierakstam "No Pussyfooting".
Trīs dienu abonents, kas nopērkams iepriekšpārdošanā, maksā 10 latus. Savukārt vienas dienas biļetes iepriekšpārdošanā maksā 4 lati 9.septembrim (5 lati pie ieejas), 6 lati - 10.septembrim (8 lati pie ieejas) un 6 lati – 11.septembrim (8 lati pie ieejas). Biļetes ir nopērkamas Biļešu Servisā – www.bilesuserviss.lv