Leibls Baalsaal, kuru jūs vadījāt kopā ar Andre Stubbs, ja nemaldos, pagājušajā gadā nomainīja nosaukumu uz Suol. Vai tā dēļ jums nebija jāstrādā vairāk un jāpozicionē leiblu no jauna tirgū, kurš jau bija piesātināts?
Īstenībā pārmaiņas nāca tikai par labu. Lieta tāda, ka pašā sākumā mēs satraucāmies par to, ka ar jauno nosaukumu vajadzēs sākt un veidot visu no jauna. Bet gada laikā zem jaunā vārda mēs sasniedzām krietni labāku atpazīstamību un atbalstu publikas vidū, nekā ar Baalsaal divu gadu laikā. Tā kā mēs esam ļoti apmierināti ar pārmaiņām.
Nosaukums Suol ir vārda Soul anagramma, vai tam ir kāda cita nozīme?
Ne, īstenībā tas ir ļoti mazs ciemats Afrikā. Meklējot nosaukumu leiblam, mēs izrakstījām dažādus vārdus no Āfrikas valodu vārdnīcām. Sanāca saraksts ar 20-30 vārdiem, no kuriem labākais bija Suol. Un tikai pēc tam mēs apzinājāmies, ka tas taču ir soul ar pārliktiem burtiem!..
Gaston no Chocolate Puma teica, ka, lai uztaisītu labu skaņdarbu, tev nav obligāti jābūt dārgai aparatūrai un studijai, pietiek ar labu ideju. Ko tu, kā mūziķis, kas studējis klasisko mūziku, vari pateikt šajā sakarā?
Pilnībā piekrītu šim viedoklim: pats galvenais, lai tev ir melodijas vai idejas. Dārga aparatūra tas ir pēdējais, kas nepieciešams producēšanā, teiksim - 5% no procesa. Ja tev ir dators ar labiem pluginiem, tad tu vari uztaisīt arī māsteri, kurš saknēs perfekti. Protams, ka var izveidot arī analogo studiju, bet tas nav obligāti. Viss ir atkarīgs no jūsu ausīm, melodijām un idejām.
Pagājušā gada intervijā tu teici, ka strādāt pie tādu pop-māklsinieku kā Madonna, Britney Spears un LL Cool J remiksiem tev bija vērtīga pieredze. Vai plāno atkal ķerties pie pop-dziedātāju mūzikas remiksēšanas?
Ha-ha, tas bija pietiekoši sen, kad mēs strādājam kopā ar brāli. Tas bija hip-hop projekts Jiggy Joint, zem kura vārda mēs taisījām remiksus pazīstamiem māksliniekiem. Es labprāt turpinātu remiksēt tos, bet pašlaik vairāk esmu aizrāvies ar organisku haus-mūziku.