Ebony Concerto klarnetei un pūšaminstrumentiem Stravinskis uzrakstīja klarnetista Vudija Hermana (Woody Herman) džeza orķestrim. Savu pirmatskaņojumu skaņdarbs piedzīvoja 1946. gada 25. martā Karnegi zālē, Ņujorkā. Ebony concerto sākas ar strauju Allegro moderato, kurā džeza elementi saplūst ar komponista neoklasicisma stilu, vidusdaļā Andante ieskanas blūzs, bet izskaņa Moderato. Con moto rada mierīgu noskaņu.
Ints Dālderis (1971), kurš koncertā „Pilsētas tēli" atskaņos Ebony Concerto klarnetes solo, ir viens no izcilākajiem Latvijas klarnetistiem. 2002. gadā par Džona Adamsa skaņdarba Gnarly Buttons (Nelīdzenie taustiņi) un Pētera Plakida skaņdarba Vēl viena Vēbera opera atskaņojumu ir apbalvots ar Latvijas Lielo Mūzikas balvu. Uzstājies pasaules ievērojamākajās koncertzālēs Berlīnē, Londonā, Zalcburgā, Minhenē, Cīrihē, kā arī Honkongā, Taivānā un Makao. Kopā ar Birmingemas simfonisko orķestri sniedzis koncertus Vācijā, Šveicē, Čehijā un Austrijā. Kā solists uzstājies kopā ne tikai ar simfoniskajiem orķestriem Latvijā, bet arī ar Nordwestdeutschlands Philharmonic Orchestra Vācijā un Gdansk Philharmonic Symphony Orchestra Polijā. Inta Dāldera klarnetes spēle ieskaņota un publicēta vairākos ierakstu albumos, no kuriem nozīmīgākie ir Romualda Kalsona Klarnetes koncerta un Pētera Plakida Vēl viena Vēbera opera ieraksti. Lai arī pēdējos gados Ints Dālderis pazīstams ne tikai kā mūziķis, bet arī kā politiķis, par klarnetista profesiju viņš ir teicis, ka „man ir brīnišķīgākā profesija, kāda vien pastāv".
Līdzās Igora Stravinska Ebony Concerto klarnetei un pūšaminstrumentiem, kas Latvijas koncertzālēs oriģinālversijā sen nav skanējis, diriģents Mārtiņš Ozoliņš koncerta programmā iekļāvis Otorīno Respīgi „Romas pīnijas", Metjū Hindsona „Headbanger" un Franko Cesarīni „Images of a City". Biļetes – „Biļešu paradīzes" kasēs.