"Jūs varat piedalīties "Evian" rekorda pārspēšanas video radīšanā, izmantojot internetu – nepieciešams tikai dators vai viedtālrunis ar tīmekļa kameru. Lai piedalītos video, ieteicams uzvilkt baltu T-kreklu un ieiet interneta vietnē www.letsbabydance.evian.com, kur jūs varat sev izvēlēties četrus attēlus ar dejojošiem mazuļiem. Tajā pašā vietnē iespējams noskatīties visu laiku garāko video un ieteikt to draugiem Facebook. Te pieejama īpaša lietotne, ko bez maksas var lejupielādēt visi Apple lietotāji" - ieceri raksturo kompānijas "Evian" pārstāvis Raimonds Zajacs.
Video, kas tiks radīts, ir daļa no "Evian" akcijas Baby Inside (Bērns tevī!), kas ir turpinājums 2009. gadā prezentētajam video klipam, kurā mazuļi dejo ar skrituļslidām. Akcijas mērķis ir pievērst uzmanību mūžīgajam jauneklīgumam, kas paslēpies katrā cilvēkā.
Evian moto ir Live Young (Dzīvo jauns!), un reklāmās izmantotais mazulis ir arī mūžīgās jaunības simbols. Izveidotajā video dejojošie mazuļi tiek parādīti tā, it kā būtu pieaugušie – kā zīme tam, ka ikvienā no mums mīt bērns un jauneklīgums.
2009. gadā, pēc tam, kad tas tika skatīts 45 miljonus reižu, Evian Roller Babies (Mazuļi -skeiteri) akcijas video tika iekļauts Ginesa rekordu grāmatā kā internetā visvairāk skatītais reklāmas klips.
T-kreklu fotogrāfijas ar "Evian" mazuļiem: http://www.flickr.com/photos/63301101@N04/