Hans ieguvis universitātes un privāto izglītību klasiskajā un džeza klavierspēlē, improvizācijā, kora mūzikā, aranžēšanā, kompozīcijā un mūzikas vēsturē. Spēlē klavieres, ģitāru, kontrabasu, akordeonu, bandžo un citus instrumentus. Kamerdžezs ir piemērots vārds džeza stilam, ko Hans Antehed spēlē. Tas ir džeza veids, kas vairāk sliecas uz klasiskās kamermūzikas pusi un ko varētu raksturot kā elegantu, vielgi klausāmu un minimālistisku, bet tai pat laikā muzikāliski un tehniski sarežģītu mūziku. Hansa Anteheda aranžējumos brīvi sajaucas dažādi džeza stili, kā "swing", "bop", "latin" un "funk".
Par tradīciju ir kļuvusi Hansa viesošanās Latvijā, Jūrmalā - katru gadu, maija mēnesī piedaloties festivālā „Dziedam Jūrmalā!" tieši šajā festivālā Hanss iepazinās ar savu sievu, latvieti, kura „nolaupīja" Hansa sirdi ļaujot iemīlēties gan Latvijas daiļumā, gan muzikālajās pērlēs. Vairāku gadu garumā Hans ir aranžējis džeza stilā latviešu tautas un estrādes dziesmas, pamazām izveidojot mūzikas projektu "Džezs latviski". Projekta ietvaros Hans ar kvartetu ir snieguši vairākus koncertus Zviedrijā un guvuši vērā ņemamu publikas atsaucību. 2010.gada rudenī Hans ar kvartetu ierakstīja disku latviešu mūzikas projekta ietvaros, kura tapšanā kā viesmākslinieki piedalījās Jolanta Gūlbe, Ieva Kerēvica un Deniss Paškēvičs. Disks „Latvian sentiment" ieguvis ne tikai popularitāti Zviedrijā, bet arī Latvijas mūzikas cienītāji ar atzinību novērtē un pat lepojās par Latvijas tautas melodiju atdzimšanu jaunās skaņās.
Hansa radītais skanējums, visiem zināmām latviešu tautas melodijām, pierāda mūzikas spēju dzīvot, pārvērsties, atdzimt un kalpot kā tautas mūžīgajam sirdspukstam. Kā atzina Ieva Kerēvic,a vienā no koncertiem, improvizēt latviešu valodā, izmantojot par pamatu tautas melodijas, ir īpaši sarežģīti – tas ir kā jauns pārbaudījums.
Ieejas maksa uz koncertu – 3Ls.