Mūzikas ierakstu mazumtirdzniecības kompānija HMV atklāja, ka vienas nakts laikā pēc koncerta par 50% kāpuši grupas jaunākās labāko dziesmu izlases "Mothership" pārdošanas rādītāji. Otrdien, 11.decembrī, tas bija pārdotākais albums HMV veikalos Lielbritānijā.
Ievērojami pieauguši arī "Led Zeppelin" reklāmpreču pārdošanas apjomi.
"Tas uzskatāmi parāda "Led Zeppelin" kā īstas rokgrupas nezūdošo pievilcību. Viņu mūzika tagad saista pilnīgi jaunu fanu paaudzi, kas pirmo reizi sev atklāj šīs grupas dižumu," paskaidroja HMV pārstāvis Džennero Kastaldo.
Mūzika » Grupas un solisti
Pēc koncerta "Led Zeppelin" ierakstu pārdošanas apjoms pieaudzis par 500%
LETA, 13.12.2007. 13:35 | komentāri (2)
Pēc grandiozā leģendārās britu rokgrupas "Led Zeppelin" atkalapvienošanās koncerta, kas pirmdien notika Londonas arēnā "O2", par 500% pieauguši viņu ierakstu pārdošanas rādītāji, vēsta "New Musical Express".
Lasi vēl...