Globālas kampaņas Unite All Originals ietvaros sporta un dzīvesstila apģērbu zīmols adidas Originals aicina Latvijas talantus apvienoties un radīt oriģinālas rīmes. No 6. līdz 20. septembrim rīmēšanas talanti tiek aicināti nofilmēt savu rīmi un dalīties ar to mobilajā aplikācijā Instagram, lietojot #unitealloriginals un #originalsparty.
Iniciatīva ir daļa no globālās adidas Originals kampaņas, kas norisinās visā pasaulē. Visi iesūtītie video piedalās labāko izvēlē, kurus leģendārās Amerikas hiphopa zvaignzes RunDMC un bītmeikers A-Trak izvietos savā kopdarba videoklipā.
Run DMC ir viena no ASV ietekmīgākajām hip hop apvienībām, dibināta 1981. gadā, un ir pirmā šī žanra apvienība, kas tika nominēta Grammy balvai un ieguva zelta un platīna diska statusu. 1986. gadā Run DMC rada dziesmu My Adidas, kas izveidoja apvienībai ilgstošu sadarbību ar pasaules sporta un dzīvesstila zīmolu. 2013. gadā grupa atkal parādījās dažādos lielos pasākumos, lai gan arī paziņoja, ka tā nav oficiāla atgriešanās uz skatuves ierastā formātā ar albuma ierakstu un koncerttūrēm. „Mēs nevaram būt Run bez Jay (grupas trešais dalībnieks, kurš tika nogalināts 2002. gadā), tomēr mēs varam parādīties dažādos šovos un kampaņās,” komentē DMC.
Unite All Originals Latvijas kampaņas noslēgums paredzēts 20. septembrī 9K1 nama telpās, ar mixmāstera AG un Dirty Deal Audio mākslinieku uzstāšanos. Savukārt tiem, kuri būs piedalījušies rīmju kampaņā, pie ieejas uzrādot savu Instragram video, katram desmitajam būs iespēja saņemt balvas no adidas Originals un Philps.
Vairāk informācijas par kampaņas norisi un noteikumiem: draugiem.lv/adidas
Kampaņas vēstnieki Latvijā: Ghetto Family radošais direktors Renārs Zeltiņš un miksmāsters AG, pirmie izveido savu rīmi un aicina piedalīties Unite All Originals kampaņā:
RunDMC un A-Trak sadarbība dzīvesstila zīmolam adidas Original, aizskatuve:
Foto: Publicitātes foto