„Mākslinieciski atbildīgo darbu – izveidot vizuālo identitāti vēl topošai ēkai uzticējām radošās aģentūras „F&S” pārstāvjiem māksliniekam Krišam Salmanim un vārdu meistaram Ingum Jostam. K.Salmanis pērn pārstāvēja Latviju Venēcijas mākslas biennālē, viņa radošā darbība novērtēta gan personālizstādēs ārvalstīs, gan mūsmājās ar atkārtotu nominēšanu prestižajai Purvīša balvai. Šie ir tie vienojošie izcilības un kvalitātes elementi, kuri sasaistās ar mūsu kopīgo redzējumu par jauno koncertzāli,” pastāstīja SIA „Lielais Dzintars” valdes loceklis Ints Dālderis.
Ņemot vērā „Lielā Dzintara” unikālās arhitektoniskās formas, mākslinieki par logo pamatu izvēlējušies ēkas siluetu. Logotipa izstrādes gaitā tika pētītas dažādas ikoniskās ēkas, kā piemēram Sidnejas opernams, Gugenheima muzejs Bilbao, Ēģiptes piramīdas un citas, kuras līdz ar laiku kļuvušas par konkrētās pilsētas un valsts atpazīstamības simboliem. Sintezējot ēkas formu līnijas un koncetzāles muzikālo saturu caur nošu līnijām un skaņu pastiprinošu crescendo zīmi, izkristalizējies logotipa pamats.
Logotipā izmantota arhitektoniskajā risinājumā dominējošā krāsa, kas sasaucas ar Baltijas krastos sastopamo dzintaru un harmonizējas ar galvenā koncertzāles iemītnieka – Liepājas Simfoniskā orķestra – logo toņu gammu.
Kā vēsta koncertzāles „Lielais Dzintars” producente Baiba Bože, jaunais logo jau redzams uz pirmajām afišām par koncertiem, kas cikla „Lielo Dzintaru gaidot” ietvaros no 18. marta norisināsies piecās Kurzemes reģiona pilsētās.
Šobrīd noris darbs pie koncertzāles mājas lapas izstrādes, taču jau tagad ar aktuālāko informāciju var iepazīties koncertzāles „Lielais Dzintars” sociālajos kontos www.facebook.com/greatamber un www.twitter.com/greatamberlv
Foto: Liepājas koncertzāles „Lielais Dzintars” logo. Publicitātes foto