Grupas vienošanās ar "MySpace Records" paredz, ka albums par brīvu tiks piedāvāts divas nedēļas. Turklāt tā esot pirmā reize, kad "MySpace" par brīvu izplata kādas populāras grupas pilnu albumu.
"Mūzikas industrijā sākušies jauni laiki," laikrakstam "LA Times" sacīja grupas līderis Džims Lindbergs. "Es neesmu radīts mūziku lejupielādēt un klausīties uz dažādām jaunām ierīcēm... taču daudzi cilvēki to dara, tādēļ šādā veidā mēs iegūsim daudz jaunu klausītāju."
Šis ir tikai viens veids, kā mūziķi pēdējā laikā cenšas piesaistīt vairāk klausītāju, izmantojot jaunos medijus, pārsvarā internetu.
Piemēram, britu alternatīvie mūziķi "Radiohead" saviem faniem pašiem piedāvāja izvēlēties, cik viņi vēlas maksāt par jaunā albuma "In Rainbows" lejupielādi, ļaujot to iegūt arī par brīvu, savukārt "The Charlatans" izvēlējās savu albumu "You Cross My Path" par brīvu izplatīt sadarbībā ar radiostaciju "Xfm".