Meklējot informāciju par kādu grupu, pēc tam kad meklētājprogramma parāda meklētā nosaukuma rezultātus, mūzikas fani divas reizes biežāk dodas uz grupas Vikipēdijas nevis "MySpace" lapu, kaut arī pēdējā piedāvā iespēju klausīties arī grupas mūziku, liecina pētījuma rezultāti.
Rezultātus nav ietekmējis arī fakts, ka "MySpace" ir vairāk nekā trīs miljoni grupu profilu, savukārt Vikipēdija lepojas tikai ar informāciju par "desmitiem tūkstošu" grupu.
Vikipēdijas pārstāvis Džejs Volšs sacīja, ka enciklopēdijas vadība neplāno mūziķu lapām pievienot arī mūziku.
"Tā nav mūsu enciklopēdijas būtība," sacīja viņš. "Mūsu misija ir zināšanas. Mūsu mērķis ir aizvest lasītājus līdz citam bezmaksas saturam, ko viņi var izmantot un izbaudīt, neuztraucoties par to, vai viņi pārkāpj kādas autortiesības."