Grupas uzstāsies īpaši izveidotā stikla mūzikas kastē, kas uzbūvēta no caurspīdīgām akrila plāksnēm, kurā spēlētā mūzika ārpusē nebūs dzirdama.
Publika enerģiskajai grupu sacensībai varēs sekot ar laukumā novietoto "Nissan Qashqai" automašīnu stereosistēmu palīdzību, uz kurām mūzika tiks noraidīta ar radio raidītāju palīdzību.
Katra grupa uzstāsies 45 minūtes, tad notiks dalībnieku nomaiņa un skaņas pārbaude, pēc kuras mūzikas kastes durvis tiks aizvērtas un sāksies nākamā 45 minūšu ilgā performance.
Konkursa dalībniekus vērtēs žūrija, kuras sastāvā ir Latvijā pazīstamais mūziķis Ingus Ulmanis, radio "Star FM" pārstāve Inese Krūma, "Nissan Nordic Europe" pārstāvis Henrijs Daums, "Sony BMG" pārstāvis Kimmo Valtanens un Somijas uzņēmuma "Drum&Louder" pārstāvis Stens Skolimovskis.
Konkurss vienlaikus notiek Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Zviedrijā, Somijā un Norvēģijā. Konkursa uzvarētājs iegūs iespēju parakstīt līgumu ar "SonyBMG" par albuma ierakstīšanu.
Pēc trīs dienu koncertiem pilsētās katrā valstī līdz 24.aprīlim turpināsies balsošana mājaslapā "www.urbandplayground.com", kad vienlaicīgi visās valstīs publiski paziņos konkursa uzvarētājus.