Šī atrakcija – "Urband Playground", veidota kā jauno grupu konkurss, kas vienlaikus notiek Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Zviedrijā, Somijā un Norvēģijā un papildināts ar „neuzkrītošu” Nissan Qashqai reklāmu. Proti, mūziķi spēlē stikla kastē, skaņu gandrīz pilnīgi izolējošā, mūziku pilnvērtīgi iespējams dzirdēt tikai apsēžoties vienā no četrām iepretī novietotajām automašīnām, uz kurām ar radio raidītāju palīdzību nosūtīta skaņa.
Piespiedu mašīnu iemēģināšana gūst atsaucību. Ļaudis labprāt rāpjas mīkstajos sēdekļos, tikai droši vien labprātāk tas notiek mūzikas, ne citu apsvērumu dēļ, bet ej nu sazini. Katrā gadījumā arī uzstāšanas ir visai pamatīgs pārbaudījums, tādi visai nopietni 45 minūšu koncertiņi.
Tā nu līdz 12.aprīlim muzikālo kasti skaņām pildīs zināmākas un mazāk zināmas (pagaidām) apvienības – "Deserving Case", "Milena", "Bez PVN", "Pent-in Dreams", "The Blackout", "Triana Park", "Disfunk", "Full House", "Screampiece", "Ivetta & The Band", "Crowd", "Diversity", "Red Bee", "Coming Soon", "The Briefing", "S.P.B", "Laime Pilnīga" un "Robotplant".
Gala rezultāts tam visam, būs kāda laimīgā iespēja tikt pie līguma ar "SonyBMG" par albuma ierakstīšanu. Līdzās žūrijai (Ingus Ulmanis, radio "Star FM" pārstāve Inese Krūma, "Nissan Nordic Europe" pārstāvis Henrijs Daums, "Sony BMG" pārstāvis Kimmo Valtanens un Somijas uzņēmuma "Drum&Louder" pārstāvis Stens Skolimovskis) tiks ņemts vērā arī klausītāju balsojums, notikuma vietā un mājaslapā www.urbandplayground.com .
Cēla ideja un reklāma. Laikam jau sadzīvo, katrā gadījumā, viegli iedomāties, cik omulīgi ir, piemēram, pa ceļam no lielveikala, ieritināties kaut kur siltumā un pabaudīt mūziku.