Projekts „Dziedošās ģimenes” ir kļuvis par šīs sezonas skatītāko un mīlētāko šovu. To pierāda ne tikai tas, ka 15 nedēļu garumā, katru svētdienu pie saviem TV ekrāniem simtiem tūkstošiem skatītāju sekoja līdzi dziedošajām ģimenēm, bet arī lielais skatītāju balsojums šova finālā! Kopumā šova finālā tika nodotas 220 929 balsis un šis ir lielākais skatītāju balsojums Latvijas komerctelevīziju šovu vēsturē! LNT šova "Dziedošās ģimenes" balsošanas pakalpojumu nodrošināja Lattelecom, kas šo balsošanas sistēmu speciāli izveidoja Eirovīzijas dziesmu konkursa vajadzībām. Tā ir ieguvusi starptautisko sertifikāciju, tādejādi ir visdrošākā un precīzākā šobrīd pieejamā balsošanas sistēma Latvijā.
Abas ģimenes – Vītoli un Riči bija guvuši tik neizmērojamu skatītāju mīlestību un atbalstītāju pulkus, ka balsojumā visa finālā laikā saspringi mainījās uzvarētāji. Taču beigās, tikai ar 5167 balsu pārsvaru skatītāji, lēma, ka jāuzvar ir Vītolu ģimenei! Šova fināls pozitīvas emocijas sagādāja ne tikai pašiem šova dalībniekiem, tā veidotājiem un skatītājiem, bet finālā redzētā iedvesmoti šova atbalstītāji „Latvijas Krājbanka” lēma piešķirt naudas balvu arī otrās vietas ieguvējiem - Riču ģimenei. Vītolu ģimene saņēma naudas balvu 10 000 eiro apmērā, bet Riču ģimene 5 000 eiro, pēc nodokļu nomaksas.
Vītolu ģimene pēc uzvaras šova sacīja: „Ir bijuši fantastiski brīži kopā ar jums, mēs sajūtām jūsu mīlestību, paldies! Mums bija milzīgs prieks, vispār neaptverams prieks aptvert to, cik daudz ir cilvēku, kas mūs saprot un tā ir vienkārši vislielākā dāvana, kāda vispār ir iespējama. Paldies visiem.”. Savukārt Riču ģimenes pārstāvis nākamajā dienā, pēc šova fināla, saņemot balvu, raidījuma „Tautas balss” laikā teica: „Es gribu pateikt paldies visiem tiem cilvēkiem, kas ar mums visus šos trīs mēnešus bija. Un arī liels paldies LNT, ka uztaisīja tādu lielu, milzīgu smuku šovu.”
Sirsnīgi sveicam Latvijas ģimeņu dziedāšanas svētku uzvarētājus! Jo stipras ģimenes tiešām veido stipru Latviju.
* TNS Latvia dati, 06.12.2009, „Dziedošās ģimenes" fināla pārraide, REACH, vecuma grupa 4+