Šovs ir atkal sācies un otrpus televizora ekrāniem mūs sveicina vakara vadītāji Valters Krauze un Iveta Feldmane. Jāuzteic Valters kā īsts darbarūķis, kas pēc iepriekšējā vakara Latvijas Mūzikas Gada balvas ceremonijas vadīšanas un afterparty ar spaini mutuļojoša dzēriena (vai drīzāk – mīlas dziras, kas viņu tik ļoti reibināja, ka neļāva ne aci nolaist no Baibas Sipenieces-Gavares) ir veikli atkopies un turpina skatuves gaitas uz deju grīdas pie Ivetas sāniem.
9.marta vakarā zvaigznēm dots uzdevums parādīt savas jauniegūtās prasmes un iemaņas pasodoblē, dejā, kas teju līdzinās corrida de toros (spāņu valodā burtiskais tulkojums –vēršu skriešanās, ierastā nozīme – vēršu cīņas) un liegajā un mierīgajā standartdejā fokstrotā.
Bet nu ķersimies pie lietas un iepazīsimies ar žūrijas pārstāvjiem:
- Agris Daņiļēvičs – šovu žūrijas veterāns, „ Dzirnu“ pedagogs un horeogrāfs,
- Juris Šteinbergs – zinātnieks un TV 3 raidījuma "Bez tabu" vadītājs,
- Anita Šmite – deju pedagoģe,
- Leons Zviedris – horeogrāfs un čūšku dresētājs.
Pirmo kārtas numuru šoreiz izlozējuši Raivis Vidzis un Viola Abrāmova. Un pirmo reizi redzam arī šo pāri vairāk romantiskās kā sportiskās noskaņās. Violai – violeti rozā kleita, spēkavīrs Raivo elegants bezgala.
Agris Blaubuks un Laura Kosīte kā nākamie. Viņi ir enerģiski, spēcīgi, arī krāsās – Laura kā allaž žilbina vīriešus, šoreiz viņas spilgi sarkanā kleita uzkurina asinis ne tikai buļļiem vien.
Aisha un Māris Pūce. Kā jau solīts šajā reizē Aisha ir pats sievišķības iemiesojums. Deja – īsta romaņķika fokstrota soļos. A. Daņiļēvičs atzīst, ka horeogrāfija ir „vienkārši graujoša... laba“. Pārējiem trūkst vārdu. Vien L. Zviedris dodas zāles priekšā pamācīt aktiermestarību un demonstrē, kā pareizi „atstiept ķepas“ . Atzīmes tikpat spīdošas kā Aishas acis un kleitas – 9,9,10,10.
Ints Teterovskis un Ieva Kemlere. Toreodors un Karmena. Pasodoble viņu izpildījumā trauksmaina un iespaidīga. Ne velti „pasodoble“ spāņu valodā nozīmē „dubult-solis“, arī žūrija ir pārsteigta par Ievu – „kā gan viens cilvēks var tik ātri kustēties?!“
Kā piektais pāris uz skatuves kāpj Dagmāra Legante un Oļegs Kuzņecovs. Dagmārai – balta spīguļiem rotāta kleita,bet Oļegam – tiek aizsietas acis (bet uztraukumam nav pamata, jo lentīte ir tik gaiša un caurspīdīga kā marle, un tas dejas solim nekādi netraucē). Šo fokstrotu žūrijas biedris Agris atzīst par pāra labāko sniegumu šovā. Zviedris novērtē deju kā patiesu mīlas deju 8.martam un novērtē dejotājus ar 10 ballēm.
Vēl viens vēršu cīniņš arēnā, kad savus soļus dejā sper Ingrīda Circene un Kristaps Cīrulis. Tērpi gluži tādā pat stilā ieturēti kā citiem šīvakara pasadobles dejotājiem, vienīgi krāsa piemeklēta vēsāka – vairāk lillā toņos, ko Anita Šmite nodēvē par lepnās spānietes toni. Agris D. mana izaugsmi, Juris Š. apbrīno politiķes un ārstes spēju strādāt ar sevi un panākt šādus rezultātus. Arī viņi tur līdzi pārējiem.
Uldis Marhilēvičs un Ņina Bezzubova. Safilmētajos videomateriālos, ko redzam pirms katra pāra uzstāšanās, redzam kā Uldis atzīstas Ņinai, ka patiesībā ir gan mācījies dejot jau sen. Tie gan neesot bijuši paši labākie iestādījumi, kur viņš uzstājies, un tamdēļ viņš lūdz Ņinai piedošanu un pasniedz ziedus. Jāpiezīmē, ka arī visi citi vīrišķi savos video mīļi sveic partneres Sieviešu dienā, kas ir šī raidījuma vadmotīvs. Bet īsumā aprakstot pāra dejoto fokstrot, citēšu Valteru Krauzi: „ Burvīgi. Lieliski. Satraucoši“. Agris Daņiļēvičs pat sajutis dejas (vai tomēr sievietes?) smaržu… Kāds cits salīdzina Uldi ar Fredu Astēru.
Kā pēdējie konkursanti – Linda Leen un Roberts Nemiro. Kā atzīst Linda, šai dejā no viņas lauzīsies ārā niknums līdz pat pēdējam šūnas atomam, un tas nav melots, jo to redzam mēs visi, kad Morisa Ravēla „Bolero“ fonā skanot, pland Lindas dzelteni melnā kleita. Žūrijas 9, 10, 10 un 10 ir kā skaists atalgojums par 10 gadus lolotā sapņa – izdejot „Bolero“ – skaistu izpildījumu. Līdz ar to arī žūrijas vērtējumā Linda viennozīmīgi ierindojas 1.vietā.
Viesu kārtā šoreiz aicināti Anete Sončika un deju grupa „Flight of Dance“ vairāku vīriešu sastāvā. Viņi izpilda deju no mūzikla "Čikāga", kurā Anete attēlo galvenās varones Roxy Heart lomu. Ja arī jūs neesat īsti droši, kur iepriekš esat dzirdējuši Anetes vārdu, tad vairāk vai mazāk visu izsaka pasaules plašajos tīmekļos atrodamais salīdzinājums ar Parisu Hiltoni;) Meitene izskatās nobijusies, deja vairāk atgādina mulsu pastaigu pa skatuvi, taču jauks ir joks ar ziedlapiņām, kas dejas beigās tiek ar vēdeklīti gaisā aizvēdinātas. Neskatoties ne uz ko bargā žūrija liek 10, 10 un 10, bet es tomēr vairāk piekristu Jura Šteinberga vērtējumam 7, kas ir krietni vien šim priekšnesumam adekvādāks un domājams arī objektīvāks.
Klāt ir laiks arī skumjākajai un reizē satraucošākajai šova daļai – balsojumu rezultātu apkopošanai. Šajā vakarā šovu atstāj Dagmāra Legante un Oļegs Kuzņecovs, kuri, manuprāt, noteikti nebija sliktākie, jo šīvakara priekšnesums bija labākais, ko viņi paveikuši, tātad pārim projām jādodas pašā zenītā esot un slavas vārdus ķešā nesot.