Sestdiena, 28.Decembris 2024. » Vārdadienas svin: Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga;

Komentāri rakstam: Baltijas karatē kluba starts Harasuto Eiropas Kausā 2009 (Polija) un starptautiskajā turnīrā Tallinas Buldogs (Igaunija)

jaunākie lejā

Jun Long Chong 09.03.2009. 15:49

:))) Reabilitēties!?
Izklausās, ka šajā klubā, kurš kultivē šo cīņas sportu ir vieni pasaules klases meistari... Wow... Gan jau drīz pie žatlera uz pieņemšanu tiksiet :D

Max 09.03.2009. 23:38

kapēc gan nav pasaules meistari, dadzi no kluba biedriem ir Pasaules kausu uzvarētāji, un pasaules čempionātu godalgotu vietu ieguvēji, līdz šim brīdim esam tikusī bez Zātlera palīdzības, tā kā uz viņa pieņemšanu neiesim!!!

Jun Long Chong 10.03.2009. 10:38

Protams, protams... :D Mums te visa Rīga ir pilna ar tādiem pasaules čempioniem, medaļniekiem u.t.t. milionajās versijās gan karatē, gan kikboksā. Vienīgais rādītājs ir pasaules spēles nelimpiskajiem veidiem :) Arī hokejā mūsu bērnu vecuma spēlētāji var apspēlēt Kānādas vienaudžus... Un ka ir junioros, pieaugušajos!? Komplimenti par prasmi izpušķot un uzpūst no mušas zīloni :)))

xxx 10.03.2009. 11:49

es runāju par WKF, kuru atzīst Olimpiska komiteja, un iespējams ari karatē 2012 gadā būs Olimpiskajās spēlēs, un mūsu čempionāti apvieno vairak ka 90 valstis, un šis klubs un arī tie , kas ir minēti rakstos, neizpušķo neko, rezultati ir reāli, un ar neko neatšķiras no olimpiskajiem sporta veidiem, kur starpcitu Latvijas sportisti negūst pārak lielus panakumus. tas ka 100 versijās ir daudzi pasaules čempioni, gan karatē gan kickboksā, jums ir taisnība, bet ne visas šīs organizacijas atzist Starptautiskā olimpiskā komiteja. Un arī Latvijas karate pārstāvjiem ir savi Eiropas čempioni junioriem, un vicečempioni Pasaules čempionātos, nebūt ne mazajās versijās, bet World Karate Federation, kas apvieno visus karatē stilus un ir pārstavniecība apmēram 200 valstīs pasaulē, šogad Pasaules čempionāta pieagušajiem bija tieši 100 valstis dalībnieku, pirms komentēt, lūdzu uzziniet visu kā pienakas.

max 10.03.2009. 11:57

jūs loti labi zinat kāda valstī mēs dzīvojam, ja būtu tiem pasiem hokejistiem vai citiem pienācigs finansējusm, jau no bērnības, plus sporta popularizēšana valstī, tad arī pieaugusie labi spēlētu, vienkārši nav bazes piemērotas, jau no pašiem pirmssākumiem, tas attiecas uz visiem sporta veidiem, kādi bērni ir tagad, drīz nebūs no ka atlasīt, jo bērnu fiziskas spējas ir ļoti zema līmenī, un kapēc jūs domājat , ka mēs gatavojasmies savādāk, un mums ir mazāka konkurence ka olimpiesiem, ta nav, mēs pat bieži ejam pie vieniem treneriem (fiziskā sagatavotība)

Jun Long Chong 10.03.2009. 12:57

Daži jautājumi - cik liela konkurence svara kategorijās ir Latvijas karatē čempionātā junioriem un pieaugušajiem? Cik no jūsu sportistiem jebkad ir kvalificējušies Pasaules spēlēm ?( Neolimpisko sporta veidu Olimpiādei) Cik ir Pieaugušo Eiropas Pasaules medaļnieku?

max 10.03.2009. 14:19

Konkurence lat čempi ir maza, bet piedalamies tikai atlases vajadzībai , lai dabūtu no federācijas ,kura nestrādā pārak labi, oficiālu apstiprinājumu. Tie sportisti, kas strādā augstā līmenī ir nesalīdzinami ar kopējo masu, cīņas starp favorītiem un tiem kas trenējas prieks sevis ilgst ne ilgāk par 1 min. Par kvalificēšanos pasaules spēlēm neiet runa, jo tagad mūsu sportā ir paaudžu maiņa un spēcīgi mums ir juniori, tie pieaugusie (vecā skola), kas bija kādreiz nevelk līdzi, un labākais rezultāts pieaugušajiem ,ja es nemaldos, bija 20 gadīgajiem junioram 5 vieta Eiropas čempionāta pieaugušajiem(2008 gadā), bija arī 7 vieta, bet viņi šobrīd strādā, un labos savus rezultātus, karate brieduma vecums ir 25-26 gadi(pieaugušajiem).Protams vis ir atkarīgs no finansējuma arī, valsts mums neatbalsta, tikai privāt struktūras, lai dabūtu vietu pieaugušajiem ir jāstrādā profesionali , un jāaizmirst par citu nodarbi izņemot karatē, bez atbalsta to nevar paveikt, tapēc arī apstajās bieži rezultāti , junioru un kadetu vecumā. Nu un Medaļņieku nav pieaugušo tieši šajā sistēma, jo es teicu , ka notiek paudzes maiņa, tie jaunie sportisti , kas i takad iet pareizu ceļu jau no pašā sākuma, kādreiz tas nebija, ka zināms Karate Latvijā bija aizliegts līdz 90 gadiem , tapēc mēs joprojam augam un attīstamies. Daudzie no šiem rakstiem ir rakstīti par bērniem un jauniešiem, kas cīnās un ir topa jau tagad, laiks radīs ka būs. Normalā Eiropas valstī , tiek veidotas atlases, un izlases komandas valstiska līmenī, un federācijas strādā ka pienākas, un tapēc ir arī atbalsts, tad mums tas ir sāpīgs jautājums, mēs visu daram paši, paldies Dievam ka vispār ir rezultāti.Nesam Latvijas valsts vārdu nesaņemot neko. Smieklīgi dažreiz stāvēt ar Latvijas karogiem, Latvijas treniņtērpos, zinot to ka braucienam pieņemsim uz Japānu no valsts neesam saņēmuši ne santīma, būs nauda būs rezultāts, zināšanu un iespēju ir pietiekami, ir arī cilvēki, kas grib un var strādāt!

Jun Long Chong 10.03.2009. 14:56

Kā neiet runa par Pasaules spēlēm!? Tas ir tiešs jautājums...
Federācija ir sabiedriska struktūra un tā ir tieši tāda, kādu to ievēl tās biedri:)

Tā tad - 1.Konkurence ir minimāla vai pat tās vispār nav.
2. Pasaules spēlēs apaļa nulle no Latvijas "Super karatistiem".
3. Tik pat apaļa nulle arī te iepriekš pieminētajā WKF (pieaugušajos).
Tā jau ir, kad nav normāla līmenā pieaugušo... Viss gulstās uz bērniem un tādu ir pa pilno visos sporta veidos. Tikai nopietno sportaveidu pārstāvjiem ir cita līmeņa redzējums uz darbu ar bērnu vecuma dalībniekiem. Sen ir apstiprinājusies teorija, ka agrā specializācija un sasniegumu sports bērna vecumā ne pie kā laba nenoved. Tapēc jau nav to pieauguši, ka visu pulveri un motivāciju iztērē bērnībā...

max 10.03.2009. 22:46

Arī 5 vieta Eiropas čempionātā ir rezultāts,Vismaz olimpiskajiem sporta veidiem! junioru vecums 18-20 arī. Par federāciju tā ir atsevičķa tēma, tur ir jāzin visas niances , lai saprastu, par agrīno specializāciju piekrītu, bet necentīšos maiņīt Jūsu viedogli, katram ir savs, sarkazmi par "super karatistiem" ir lieki!!!

max 10.03.2009. 22:50

Var būt jūs varat nodrošināt pieaugušajiem finansējumu?kam un ko Jūs gribat pierādīt? :D Jūs domajat Jūs pateicāt kaut ko jaunu man, ja nepatīk ka mēs rakstam par sasniegumiem, nelasiet, šo rubriku lasa tie kam viņa interesē!

max 10.03.2009. 22:50

Var būt jūs varat nodrošināt pieaugušajiem finansējumu?kam un ko Jūs gribat pierādīt? :D Jūs domajat Jūs pateicāt kaut ko jaunu man, ja nepatīk ka mēs rakstam par sasniegumiem, nelasiet, šo rubriku lasa tie kam viņa interesē!

Jun Long Chong 11.03.2009. 13:00

Lieki , pilnIgi noteikti, ir 11-12 gadīgus bērnus dēvēt par vieniem no spēcīgākajiem Pasaulē vai Eiropā. Ja ir panākumi tas ir apsveicami, taču visam ir savs samērīguma princips. Esmu personīgi pazīstams ar LSPA doktoriem, kas ir profesionāļi savās jomās un šī tēma ir iztirzāta vairākkārt :) Ja jau piekrītat par agrīno specializāciju, tad kapēc pats to kultivējat? Tā taču ir pilnīga pretruna...

Jānis 11.03.2009. 19:10

Biju apsolījies nekad nerakstīt un nepiedalīties diskusijās, bet šoreiz nevar to nedarīt!
Tāds uzbrauciens Maksim un pēc rakstītā spriežot no kaut kāda sporta funkcionāra puses, bez argumentiem nav sevišķi skaisti!
Man pašam gandrīz 50 gadu, no tiem sportā pats aizvadīju 32 gadus un tagad septīto gadu ņemos ar dēlu.
Tā, kā arī nekur tālu neesmu atgājis nost no sporta un esmu lietas kursā vairāk vai mazāk par visiem sporta veidiem, sportistiem, viņu rezultātiem, kā arī naudām, kā tiek sports finansēts.
Pazīstu ļoti daudzus sportistus, kā arī viņu trenerus dažādos sporta veidos, bet tā nu sagadījies, ka arī Maksi, kā treneri, es pazīstu personīgi.
Par Maksi varu teikt sekojošo:
Tā kā viņš strādā, nežēlojot sevi, ne savu brīvo laiku, ar pilnu pašatdevi, neskatoties reizēm arī uz savu naudu, ko dažkārt nākas izlietot priekš kāda laba sportista, kuram ar naudiņu dažreiz švaki, pats ved sportistus ar savu mašīnu pa Eiropu, kā tāds tālbraucēju šoferis, godīgi sakot, tādus trenerus Latvijā maz zinu!
Otra tāda man liekas, ka nemaz nav!
Tagad par finansēm.
Latvijā katram skolniekam ir iedalīts finansējums, kas seko līdzi skolniekam un ir paredzēts ārpusskolas nodarbībām, respektīvi sportošanai un treniņiem sporta skolās, jaunrades pulciņiem (skolnieku namos ) un pašdarbībai ( dažādiem mākslinieciskajiem pulciņiem kultūras namos ).
Ja šajā diskusijā iet runa par sportu, tad varu teikt, ka no šīs naudas dzīvo visas sporta skolas ar savu treneru štatu, kas nav mazs!
Man dēls trenējas sporta skolā vieglatlētikā un zinu, kā notiek nodarbības, cik treneru ir sporta skolā, kā arī kādi ir rezultāti.
Zināmu apsvērunu dēļ nenosaukšu sporta skolu.
Tad varu teikt, ka sporta skolā uz 316 audzēkņiem ir 56 treneri ar valsts noteiktu un garantētu algu.
Tie nav tikai olimpisko sporta veidu treneri, kā dažam te patiktu, bet ir arī neolimpiskie sporta veidi, kā piemēram tūrisms, orientēšanās un tā tālāk.
Par treniņiem bērniem nav jāmaksā, uz sacensībām aizved par velti, regulāri rīko treniņnometnes ārzemēs, dod treniņtērpus, kā arī virsdrēbes ( sporta jakas, formas ) un inventāru par velti, respektīvi valsts naudu.
Jāutājums?
Ar ko ir sliktāki karatē sportisti, kā arī viņu treneri.
Tādi paši Latvijas bērni vien ir un treneriem arī ir augstākā izglītība, gluži tāpat, kā sporta skolu treneriem, arī viņiem pienākas šis finansējums pēc likuma!
Bet, kur tā nauda, kas pienākas konkrētajiem skolniekiem, kas nodarbojas ar karatē galu galā paliek, nezina neviens.
Karatistiem pilnīgi viss un vienīgi par savu personīgo naudu ( treniņi, treniņu nometnes, braucieni uz sacensībām, dalības naudas ) ieskaitot pat Eiropas un pasaules čempionātus!
Par treniņiem sporta skolā.
Konkrēti vieglatlētikā, šajā sporta skolā trenējas kopā 54 audzēkņi, no kuriem pa īstam trenējas kādi 10, pārējie tikai ālējas, muļķojas, traucē tiem, kas vēlās trenēties un pavada savu brīvo laiku.
Viņus tur ielikuši vecāki, lai vienkārši, kamēr paši darbā, tie nevazātos apkārt un būtu pie vietas vismaz pieskatīti.
Bet treneriem ta kas, algu tak maksā tāpat, neatkarīgi no rezultātiem.
Karatē ir pilnīgi savādāk.
Pilnīgs klusums, kad treneris runā.
Ja kāds ālēsies, momentīgi tiks izraidīts no zāles un karatē treniņi būs beigušies uz visiem laikiem.
Tādēļ arī rezultāti karatistiem ir atbilstoši ieguldītajam darbam, lai kā jums arī nepatiktu.
Un konkurence Eiropā nav mazāka, kā citos sporta veidos, ieskaitot pat olimpiskos sporta veidus.
Es pat teiktu, ka konkurence ir pat lielāka.
Tik tikko notika skolēnu sportistu ziemas olimpiāde Polijā un arī Latvija tajā piedalījās.
Latvijas sniegums ne visai labs.
Izcīnīta viena trešā vieta slēpošanā ( Rinalds Kostjukovs no Madonas ) 32 slēpotāju konkurencē. Arī ne visai liela konkurence.
Pārējie ne tuvu pjedestālam.
Karatistiem daudzās svara kategorijās ir daudz lielāka konkurence un valstu pārstāvniecība arī daudz lielāka, nekā nesenajā Polijas ziemas olimpiādē!
Vasaras sporta veidos nedaudz labāk, bet arī ne tuvu tik labi, kā karatistiem.
Viens te ieminējās par hokeju, ka Latvijas pusaudži Kanādas vienaudžus varot salikt vienos vārtos.
Kas par muļķībām, pavisam nesen mūsējie norāvās pasaules čempī pēc pilnas programmas, bez maz vai no visiem un pat ar divcīparu skaitļiem zaudētos vārtos!
Neaizmirstiet, ka es runāju par pusaudžiem, līdz 18 gadu vecumam.
Ļoti labs piemērs BMX.
Arī viņi bija līdzīgā situācijā, tāpat, kā karatisti.
Nebija olimpiskais sporta veids, nekāda valsts atbalsta, viss par pašu naudu izdarīts un galvenais, ka rezultāti bija izcili.
Tā viņiem aizgāja 20 gadi cīnoties pašiem!
Arī toreiz viņus nolika, bet te pēdējā olimpiādē BMX viens no sporta veidiem un Latvijai izcīnīts vienīgais zelts šajā olimpiādē.
Nav nekur zvanīts, ka nākošajā olimpiādē arī karatē nav viens no sporta veidiem!!!
Te runāja arī par to, kādēļ Latvijai nav labu pieaugušo karatistu sportistu.
Ļoti vienkārši.
Vienreiz tas viss piegriežas, visu darīt par savu naudu, parstāvēt valsti un beigās saņemt vēl dažu gudro nievas.
Ir vienkārši reibīga sajūta, kad tu izcīni pjedestālu, aiz tevis plīvo Latvijas karogs, bet tā valsts nav pielikusi ne pirkstiņu, lai iegūtu augsto rezultātu.
Un jo pusaudži paliek vecāki, jo vairāk domā un saprot, ka tas nav pareizi un aiziet no sporta.
Kadeti un juniori ir, bet pieaugušo vairs nav.
Par karatē stiliem.
Pēdējos divos gados pasaulē vairs dominē tikai viens stils.
Tas ir WKF (World Karate Federation), kas apvieno vairāk, kā 200 valstis.
GP (Grand Prix) parasti piedalās ap 20 valstīm, tas pats valstu Open sacensībās. Zelta līgas sacensībās līdz 40 valstīm, tas pats un vēl vairāk Eiropas čempionātā. Pasaules čempionātā 100 un vairāk valstis.
Dalībnieku skaits svara kategorijā parasti sākas ar 30 sportistiem un vairāk. Bieži 40-50 sportistu.
Tā kā variet vērtēt paši.
Es nesaku, ka karatisti ir baigie vunderkindi.
Viņi ir pavisam vienkārši pusaudži, kas ārēji ne ar ko citu no pārējiem pusaudžiem neatšķiras.
Iekšēji gan viņi ir pilnīgi savādāki, ticiet man.
Tas tā ir.

Jānis 11.03.2009. 19:34

P.s.
Ja nebūs mums jau tagad labu kadetu un junioru Eiropas un pasaules līmenī, nebūs nekad arī labu, spēcīgu pieaugušo sportistu.
Tas pat muļķim skaidrs, kur nu vēl LSPA doktoram.
Labi, spēcīgi pieaugušie sportisti ne no kurienes neradīsies.
Tie jāgatavo jau no mazotnes.
Tādi piemēri ir visapkārt un ļoti daudz. (Latvijas slēpotāji, biatlonisti u.t.t.)
Ja LSPA doktoram liekas savādāk, tad man ļoti žēl.

max 12.03.2009. 00:08

LSPA doktoru Teorija ir viena lieta,un laikam jūs esat vienīgais, kas ir ar zinošiem cilvēkiem runajis un apstriedis, otra ir prakse, bērni netiek noslogoti pat uz pus slodzi,bet rezultāti ta pat ir, ja iet runa par agrīno specializāciju, mums neviens nedzen bērnus tā , ka hokeja vai vingorāšanas skolās, visa pamata ir pamatīgs un kvalitatīvs darbs, ir bērni kam ir 10-11 gadi, viņi trenējas 3-4 reizes nedēļā, bet spēj vinnēt savus vienaudžus Eiropā, tapēc ka tiek iguldīts labs kvalificēts darbs un pareiza pieeja, kad būs oficiālie turnīri, kadetu junioru vecums, tad arī treniņu metodika un apjoms mainīsies, pirms rakstīt savus komentārus, uzziniet vairāk, un saņemiet informāciju pilnvērtīgu nevis pašu izdomātu. Tapēc es arī piekrītu par agrīnu specializēciju, neviens no mūsu bērniem netiek noslogots un pārslogots vis ir samēra robežās,un treniņi viņiem ir pietiekami vispusēji attīstoši līdz 10 gadu vecumam, tikai pēc tam karatē ka tādam tiek pievērst vairāk uzmanības.Starp citu ir tādi, kas republikas sacensībās vieglatlētika(pietiekami olimpiskajā veidā) ņem pirmās vietas un uztāda latvijas rekordus, tas tā atkāpe , neliela!

max 12.03.2009. 00:13

Un 1 pie jūs piesējāties pie sportista , kurš nav pietiekami labi "Reabilitējies", ir Ruslans Sadikovs(21 gads), viens no Latvijas karatē līderiem, viņs ir WKF Pasaules junioru čēmpionāta 2 vietas ieguvējs 83 valstu konkurencē,5.vieta Eiropas čēmpionātā pieaugušajiem, daudzu starptautisku turnīru un GL medaļnieks un jā, tiešām ir pasaules klases sportists un arī meistars. Un cerēsim ka pie saviem sasniegumiem viņš neapstāsies, tā ka lūdzu pieturiet savas domas pie sevis, ja ir jautājumi zvaniet man -29752696 Maksims, visu varam izrunāt!

Jun Long Chong 12.03.2009. 12:08

Pirmkārt: Jāsaprot vārda - reabilitējies nozīme, tad arī taps skaidrs par to kapēc ar jautājumu to pieminēju.
Otrkārt: Nevienā vārdā nepieminēju R. Sadikovu un, protams, ka rezultāti ir OK. Openēju par uz bērniem likto, pārspīlējumu.
Treškārt: Jāni, kamēr pašiem nepietiks mugurkaula sakārtot sava sporta veida saimniecību, tikmēr nāksies paciest visu kā ir. Jebkura valsts programa vērsta uz kāda sporta veida attīstību u.t.t. tiek realizēta caur attiecīgo federāciju. Liekiet federācijai pildīt savas funkcijas un viss mainīsies. Vadību taču ievēl tās federācijas biedru vairākums. Tā tad jūsu gadījumā vairākumam viss ir OK.
Ceturtkārt: Viedokļu apmaiņa ir intelektuālas sabiedrības komunikācijas forma. Tam arī radīta šī sadaļa, kas spriežot pēc vāja satura ir liels retums jūsu vidē.
Piektkārt. Viena medaļa junioros ir OK... Taču varēja būt arī veiksme un apstākļu sakritība. Atkārtojiet savu sniegumu vēl un vēl, tad cepuri nost. :) Palasīju un secināju, ka Latvijā ir to izdarījuši zemgalieši...

max 12.03.2009. 13:32

Zemgalieši?Jūs domajat jelgavu?

A.V. 12.03.2009. 16:11

:D Bļaviens ilgi jaalasa... :D Ir jau Maksimiljaanam taisniiba par tiem vecumiem... Un oponentam ir taisniiba lielos vilcienos... Bet Jaanim vislielaakaa taisniiba un zhetons par garaako veestuli... :)

Viss ir labs, kas notur beernus pie sportoshanas un attur no ielu ietekmes...Olimpiskais, neolimpiskais pa lielam vienalga... ka tik patiik un ir gandariijums...

Jun Long Chong 13.03.2009. 14:17

Man tā šķiet... Precīzi nepateikšu...

Runa gāja par sasniegumu sportu bērnu vecumā, kas īsti pareizi nav.
Tautas sports, kas vērsts uz veselības stiprināšanu un lietderīgu brīvā laika pavadīšanu ir pavisam cits stāsts.

balde 28.07.2009. 01:14

Jung Long Chong ir skaudiks kompleksains cilveks. Un loti bailigs, jo acis tas nevar pateikt pilnigi neko. Butu priecajies par citu panakumiem , jo pats sava dzive vispar nesi neko sasniedzis.

» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV