Vakar Nordea Rīgas maratona oficiālā reģistrācija tika uzsākta ar preses konferenci, kurā piedalījās Nils Ušakovs, Rīgas domes priekšsēdētājs, Aigars Nords, Nords Event Communications valdes priekšsēdētājs, Valdis Siksnis, ģenerālsponsora Nordea bankas Latvijas filiāles vadītājs, Juris Gulbis, tehnoloģiju partnera Lattelecom valdes priekšsēdētājs un Edijs Vegners, Hanzas maiznīca mārketinga un tirdzniecības direktors.
20. Nordea Rīgas maratons
Organizatori cer, ka 2010. gadā Nordea Rīgas maratona vietējā un starptautiskā atpazīstamība augs un kopumā pasākumā varētu piedalīsies vismaz 10 000 dalībnieki. Lai nodrošinātu visu dalībnieku drošību un augstu servisa līmeni, pasākuma organizatori un partneri jau tagad strādā pie Nordea Rīgas maratona sagatavošanas darbiem. Tuvojoties 20. gadu jubilejai Nordea Rīgas maratona organizatori kā vienu no būtiskākajām prioritātēm izvirza starptautiskās atpazīstamības veicināšanu un cer, ka 2010. gadā izdosies piesaistīt līdz pat 1 500 ārvalstu skrējēju no dažādām pasaules valstīm.
Nils Ušakovs, Rīgas domes priekšsēdētājs: „Man ir liels prieks redzēt aizvien vairāk skrējējus gan Latvijā kopumā, gan jo īpaši Rīgas pilsētā. Tas tikai pierāda, ka rīdziniekiem ir vajadzīgs šāds pasākums. Arī man patīk skriet un pats personīgi 2010. gadā esmu apņēmies pieveikt pusmaratona distanci. Nordea Rīgas maratons ir ne tikai lielākais Rīgas pilsētas sporta pasākums, bet sniedz pilsētai arī ekonomisko labumu un Rīgas dome raugās uz pasākumu kā lielisku instrumentu, kas varētu palīdzēt Rīgai nostiprināt savu reģionālā centra statusu arī veselīga dzīvesveida kontekstā.”
Edijs Vegners, Hanzas maiznīca mārketinga un tirdzniecības direktors: „Mēs esam apņēmušies šogad turpināt aizsākto tradīciju un dot iespēju skolēniem no attālākām reģionu pilsētām piedalīties lielākajā sporta notikumā Rīgā. Izaicinājums mums būs arī dalībnieku skaita pieaugums, taču noteikti garantēsim gardu un spēcinošu maizīti pēc finiša visiem dalībniekiem.”
Dalībnieku reģistrācijas sistēma
Pateicoties Tehnoloģiju partnera Lattelecom ieguldījumam, Nordea Rīgas maratons jau otro gadu izmantos Baltijā modernāko dalībnieku reģistrācijas sistēmu. Kā rāda iepriekšējā pieredze, reģistrācijas sistēma ir vienlīdz ērta un draudzīga gan pasākuma organizatoriem, gan pasākuma dalībniekiem. Sistēma veidota balstoties uz Interneta risinājumiem, tā ir vienkārši lietojama un pilns reģistrācijas process prasa tikai pāris minūtes. Organizatori sadarbībā ar Tehnoloģiju partneri strādā arī pie citu inovāciju ieviešanas, par ko visi Nordea Rīgas maratona dalībnieki tiks informēti atsevišķi.
Juris Gulbis, Lattelecom valdes priekšsēdētājs: „Reģistrācijas sistēma bija tikai mūsu pirmais solis ceļā uz tehnoloģiju un inovāciju ieviešanu. No savas puses esam gatavi turpināt strādāt pie vēl citu maratonam piemērotu tehnoloģisko inovāciju izstrādes un ceram, ka tās iemantos popularitāti starp Nordea Rīgas maratona dalībniekiem. Pieļauju, ka veiksmīgākos un interesantākos risinājumus laika gaitā varētu pārņemt arī citi Eiropas maratoni.”
Trase un distances
2010. gadā tiks saglabāta iepriekšējā starptautiski jau sertificētā trase ar startu 11.Novembra krastmalā un finišu pie „Arēnas Rīga”. Visu distanču dalībniekiem būs iespēja šķērsot Vanšu tiltu un aplūkot Rīgas centra skaistākās vietas.
Dalībnieku izvēlei būs pieejamas piecas distances – maratona distance (42km 195 m), pusmaratona distance (21km 097,5 m), mini maratona distance (5 km), maratona stafete (12km + 8km + 8,5km + 13,5km = 42km 195m), kā arī „Vienotības kilometra” distance cilvēkiem ar kustību traucējumiem.
Nordea Rīgas maratona izaugsme
2009. gads pierādīja, ka Nordea Rīgas maratons ieņem aizvien nozīmīgāku vietu Ziemeļeiropas maratona kartē un pierādīja līdzšinējās izaugsmes stabilitāti – Nordea Rīgas maratonā piedalījās dalībnieki no 35 valstīm, līdzjutējiem tika piedāvāta iespēja vērot maratona norisi LNT tiešraidē un dalībniekiem ārpus Latvijas arī apollo.lv tiešraidē. Nordea Rīgas maratona kvalitātes standarti visiem dalībniekiem kļuvuši jau pašsaprotami. Papildu tam Nordea Rīgas maratona mērķis ir tuvāko trīs gadu laikā iekļūt Starptautiskās Vieglatlētikas federācijas (IAAF) vadošo maratonu līgā, iekļaujoties "Bronze label" kategorijas maratonu sastāvā.
Valdis Siksnis, Nordea bankas Latvijas filiāles vadītājs: „Kā Ziemeļeiropas lielākā banka no savas puses esam gatavi aktīvi popularizēt Nordea Rīgas maratonu arī ārpus Latvijas, lai pasākumā aizvien vairāk piedalītos, tā saucamie, maratona tūristi. Pēdējo gadu laikā Nordea Rīgas maratons ir ievērojami audzis un esmu pārliecināts, ka mūsu plašajā bankas filiāļu un klientu lokā Ziemeļeiropā ir daudzi skrējēji, kas būtu gatavi pievienoties 20 gadu jubilejas svinībām.”
Reģistrācija visām maratona distancēm
Dalībai Nordea Rīgas maratonā ir iespējams pieteikties līdz 2010. gada 19. maijam, piesakoties oficiālajā mājas lapā www.nordearigasmaratons.lv un Nordea bankas filiālēs visā Latvijā.
Par Nordea Rīgas maratonu:
Maratons Rīgas pilsētā notiek kopš 1991. gada. 2007. gadā maratons ieguva nosaukumu Nordea Rīgas maratons. Tas ir visstraujāk augošais Maratons Ziemeļeiropā un 2009. gadā pasākums pulcēja gandrīz 8 600 dalībnieku no 35 pasaules valstīm.
Maratonu kopš 2007. gada sadarbībā ar Rīgas domi rīko aģentūra Nords Event Communications. Ģenerālsponsors – Nordea banka, tehnoloģiju partneris – Lattelecom, sponsori – Hanzas Maiznīca, adidas, Powerade un BMW autosalons WESS Select, „Vienotības kilometra” atbalstītājs – Lielbritānijas vēstniecība Latvijā, oficiālais pārvadātājs – airBaltic, oficiālās viesnīcas – Reval Hotels, partneri – Arēna Rīga, Maxima, AFI. Mediju partneri – telekompānija LNT, Diena.lv, 5min, Star FM, TVNET, Shape, draugiem.lv.
Sports » Citi sporta veidi
Sākusies dalībnieku reģistrācija 20. Nordea Rīgas Maratonam
Inese Ķīkule, 24.09.2009. 10:11
Vakar oficiāli tiek uzsākta dalībnieku reģistrācija nākamā gada Nordea Rīgas maratonam. 20. Nordea Rīgas maratons notiks 2010. gada 23. maijā. Sekojot pasaules vadošo maratonu pieredzei, kad reģistrācijas process tiek uzsākts gadu iepriekš, šogad arī Nordea Rīgas maratons reģistrāciju uzsāk jau astoņus mēnešus pirms pasākuma, lai dotu iespēju visiem dalībniekiem izvēlēties atbilstošāko distanci un tai attiecīgi sagatavoties. Dalībnieku reģistrācija notiek izmantojot Tehnoloģiju partnera – Lattelecom – izstrādāto Baltijā modernāko datu bāzi un dalībnieku reģistrācijas sistēmu.