Preses konference tika sākta ar pārstāvju uzrunām un turpinājās ar pētījuma prezentāciju, kurā tika izskaidrota pētījuma metodoloģija, kā arī atklāti interesanti fakti. Piemēram, atklājās, ka Latvijas iedzīvotāji visbiežāk nodarbojas ar peldēšanu, kam tikai ar nelielu atrāvumu seko tādi sporta veidi un aktivitātes kā riteņbraukšana, skriešana, makšķerēšana un visbeidzot arī vingrošana, joga un pilates. Savukārt, sporta veidi, ar kuriem Latvija var iziet pasaulē, pēc Latvijas iedzīvotāju domām, ir hokejs, kam ar lielu atrāvumu seko basketbols. Svarīgākais, kas tika iegūts pētījumā, ir „Latvijas sporta veidu tops 2009”, kura pirmās 5 vietas īpaši pārsteidz:
1. Futbols, minifutbols un pludmales futbols
2. Basketbols
3. Hokejs
4. Volejbols, pludmales volejbols
5. Vieglatlētika, skriešana
Jāatzīmē, ka „Sporta mārketings Latvijā“ pašreiz ir vienīgais šāda veida pētījums, kurā veikts līdz šim pirmais un plašākais datu apkopojums par sabiedrības attieksmi pret sportu un iesaistīšanos sporta norisēs un aktivitātēs. ASAP Promo mērķis ir regulāri novērtēt sporta mārketinga attīstību Latvijā un šādu pētījumu veikt ikgadus, lai tas kļūtu par regulāru notikumu un noderīgu rīku mārketinga speciālistiem pareizāko lēmumu pieņemšanā.
Aģentūra ASAP Promo darbojas jau kopš 2006. gada, specializējas integrētu mārketinga instrumentu izmantošanā: visa veida produktu virzīšanas kampaņas, pasākumu mārketings, datu bāžu mārketings, sponsorēšanas marketings, jaunie mediji.