Un izspaudās arī cik bezspēcīgi, un nekompitenti ir LTKF tiesneši, nekur tādu cirku nebiju redzējusi!Cik fantastiski zems sportistu līmenis, sevišķi melno jostu īpašniekiem, man kauns par LTKF!!!
Skaitlis » Skaitiitaajs06.04.2010. 12:32
BKK totala izgasanaas, un trenrea debilaa komentesana padarija sacensibas nozelojamas!!!!
zeel kluba sportistu!
BKK06.04.2010. 13:04
Vau, es LTK vietā nekomentētu un neliktu šo rakstu!Kur bija mūsu izgāšānās?:D mēs pacēlām jūsu tunīra līmeni, ar augstas klases sportistu, daudzu, ne tikai WKF, starptautisko turnīru uzvarētājiem,piedalīšanos, Jūs vienkārši to nenovērtējāt. Man žēl tos nabaga Jūsu skolēnus kuriem Jūs pasniedzat savu karatē, kurš vienkārši neatbilst nekādam līmenim, es tiešām biju labākās domās par Jūsu sistēmu, Jūs pši sevi padarijāt par apsmieklu, ar visām savu tiesāšanu, ar izdomātiem noteikumiem, kuri nekur pasaulē vairs tādi nav, likās ka noteikumus tiesneši izdomā cīņas laikā! Par to liecinaja arī viņu apspriešanās pēc katrām 20 sek, tas vispār bija smieklīgi un tikai pārādi par Jūsu pašu nezinašānu!ieteikums, pabraukt, pakrāt starptautisko pieredzi,
vērotājs06.04.2010. 13:51
Nekur nav minēts vai atrunāts, ka skatītāji nevar izteikties/ līdzjutēji - komentēt no malas var... Žēl, ka paši LTKF un RTKK pārstāvji tik zemu nolaidās, jo tiesāšana bija zem katras kritikas... Jau tas, ka tiesnese (laikam Guna) pēc svilpes signāla vairākkārt mainīja savu lēmumu - tad rāda punktu, tad, ka nav redzējusi, tad atkal ko citu... nu nebija tiesneši ar savu mugurkauli... Laikam paši nesaprata par ko punktu likt, par ko ne... Šādu cirku redzēju pirmo reizi... Un, jau sākotnēja nostāja no LTKF par to, ka viesu dalībniekiem "jāzin sava vieta", jau norāda uz politikas vērpšanu nevis karate attīstību... Te nebija cīņas par spotistu sagatavotību, bet gan vairāk par politiskām cīņām... Žēl, bet tā LTKF un RTKK nekur tālu neatīstīsies.... Tad nevajag rīkot starpatutiskās atklātās čempiona mačus, ja nevar pienācīgi veitkt organizācijas darbu un pieņemt vienotus noteikumus par tiesāšnu. Tad var atstāt arī sacensības tiks svatarpējo klubu līmenī un no sevis netaisīt nez kādus karate guru!!! Cik žēl, ka tur ir daudz "lieli"funkcionāri, bet no karate nav ne miņas - gan tehnika, gan saprašana zemāk par nulli...
BKK pareizi arī darīja, ka pameta sacensības - tā parādot attieksmi... Un, to darīja arī vairāki vecāki, kuri bija atbraukuši līdz (ar dažiem no tiem runāju). Pietam savu nostāju parādīja ne jau mazie dalībnieki, bet gan pieaugušie sportisti, kuriem tehnika ir daudz, daudz augstāka nekā LTKF vadošiem "instrukotiem"...
Skats no malas!06.04.2010. 16:45
Vai kādi te divi gudrinieki atradušies,paskatieties uz sevi un tad runājiet...
Neviens nav ideāls un katram kļūdīties ir cilvēcīgi. Paši jūs vispār sacensības nerīkojat un vēl te muti virināt.
Un kā nav kauna apvainot,ka kāds te nesaprot no karate,tehnikas ....
Kur jums cienītie ir pieklājība? Un paši ar savām replikām taisāt sev kaunu...
Ko tad jūs bijāt iedomājušies,kad braucāt uz sacensībām,ka jums piešķirs zelta medaļu??? Viss ir jānopelna.
Un šaubos vai kāds te no BKK ir pacēlis kaut ko,vienkārši atnāca parādīt cik gan vareni un ja kāds nav dziedājis pēc jūsu noteikumiem,tad LTKF ir nekam nederīgi. Vai tik jums pašiem nav kādas politiskās spēlītes?
Man liekas paši nezināt, kur ir jūsu īstā vieta cienītie....
Jābūt pateicīgiem par to pašu,ka tiek kaut kas rīkots,bet jūs pat to nenovērtējat,viegli ir nosodīt citus...
Tikai darot cilvēks gūst pieredzi un no kļūdām mācās.
Padomājiet paši par savu attieksmi....
omlete06.04.2010. 17:31
Man gan žēl par to, ka viss BKK pameta pasākumu, jo tādēļ nedabūja uzstāties vairāki patiešām labi sportisti. No Kuldīgas, nevis tie iedomīgie pūšļi no metropoles. Man šķiet, ka problēmas ar notiekošo bija tikai pāris cilvēkiem, kuri bija atnākuši "parādīt klasi" un bija neizpratnē, kāpēc viņiem nav atritināts sarkanais paklājs un balvas nepasniedz jau pie ieejas. Kā arī neizpratnē, ka iespējams tiesāt pēc citiem noteikumiem, kur kritēriji atšķirīgi no viņiem ierastajiem.
omlete06.04.2010. 17:38
Ā, un tiesnešu apspriešanos ik pēc laiciņa ir gadījies redzēt arī starptautiskās ITKF sacensībās, kur soģi salīdzina viedokļus, piemēram, vai ir bijusi kustība pretim sitienam vai ne, ja ir bijis kontakts, nevis pēc izdauzīto zobu skaita uz tatami ;)
Mamma » vērotājs06.04.2010. 20:27
Kur divi latvieši tur trīs partijas:)
Atbraukt un "nolikt" sacensības, organizētāju un citu iesaistīto personu ieguldīto darbu Jūs esat pietiekami gudri. Rīkojiet savas sacensības! Bet varbūt Jūs baida pēcsacensību kritika?
RTKK Kausa 2010 organizātoriem LIELS PALDIES NO VECĀKIEM!
Tā turēt!
Mamma » BKK06.04.2010. 20:34
Iesaku izlasīt ITKF un WKF noteikumus un piedomāt pie atšķirībām. Žēl sportistus, kuri bija spiesti pakļauties Jūsu diktatūrai un ar nožēlu pameta sacensības. Žēl, ka nespējat savaldīt savas ambīcijas.
BKK06.04.2010. 21:51
Pierādīt vajag uz tatami,nākam reiz gaidam Jūs ciemos!!!sacensības rīkojam, jūsu līmenim pietiks, brauciet ciemos, skaidri zinu ka LTKF cīņas laukums ir internets, tur viņi ir absolūtie čempioni :D
BKK06.04.2010. 21:53
Pateicoties tādam līmenim kā Jums,karatē uzskata par sienāžu cīņas mākslu, noteikumi pat jūsu Eiropas turnīros ir citi!!!
BKK06.04.2010. 22:03
Startējot citās organiācijās, eiropas čempionātos :JKA, IJKA, SKDUN un Joshinmon, Shobiipon kumite nav tāds kā Jums, Viņš ir reāls un ļoti spēcigs, un WKF ir tikai sistēma , kur ir apvienoti visi labākie sportisti no dažādiem stiliem, no šatakana, vodarju, godžurju utt. Žēl ka pilnīgi bezjēdzīgi ir kaut ko skaidrot, jūs pat pusi nesaprotat no teiktā un to ko pāši darat, tieši ta pat kā no KARATE!Redzēju tkai to ka BKK 13 gadigā meitene , pildija kata 5 galvas pārāk nekā visas jūsu sportistes no visām vecuma kategorijām, ka 15 gadīga meitene kumitē saplosīja Jūsu melno jostu, kas bija daudz vecāka gados, viņa tikai ar asarām spēja izglābties, kur ir noteikumi?. Kur Ir KARATE, KUR ir cīņa, kur ir gars???
BKK06.04.2010. 22:11
Par zēniem es vispār nerunāšu, tur bija spēle vienos vārtos:D
Nu tev gan sākapīs, ka nespēj par kritiku pieņemt... žēl gan... cik man zināms, tad viena no lielām LTKF "guru" tā arī pateica, ka šis viss ir bizness... Tad kur runa ir par karate būtību... Un, kāda viņu, vai ne-viņu vieta... atklātais čempionāts tak... un, nevienam viesim, nav jāieņem otršķirīga pozīcija... Savukārt tiesāšanai gan būt jābūt pēc kaut kādiem kritērijiem, nevis pēc dalībnieku sejām... Neviens tur nemēģināja diskutēt par WKF vai LTKF noteikumiem, jo LTKF vai RTKK tādu noteikumu vienkārši nebija!!! Tā, ka te neviens nerunā par cilvēkiem, kas tajā piedalās, bet gan par organizāciju...
Edgars Kalējs » visiem kas te raksta bezsakaru06.04.2010. 23:24
Tā!
Šķiet ka te nevienam nav vispār sajēgas par vārdiem- "pieredze", "kļūdas" .
RTKK Kauss2010 tika organizēts pirmo reizi-PIRMO(uzsvars uz vārdu PIRMO) tāpēc ir jābūt pilnīgam gēnijam lai visu uztaisītu tā ka apmierinātu būtu lielākā daļa.
Spiesta lieta startēt nebija nevienam, aiz rokas neviens Nīcgales ielā 15 netika ievilkts ,goda vārds!
Kļūdas bija to neviens neapstrīd un neapšauba, bet tas ir mans subjektīvs viedoklis protams.Tiesneši arī ir cilvēki arī mācās, arī skatās, arī KĻŪDĀS.
Organizētāji(RTKK) arī ir cilvēki un ar viņiem notiek tieši tāda pati mijiedarbība.
Neviens tiesnesi speciāli neko nedarīja lai ietekmētu uzvarētājus, un nevajag vērpt intrigas tikai tāpēc lai vērptu.Labāk konstruktīvā ceļā pēc turnīra atrisināt situācijas lai nākamajā reizē viss būtu labāk!
Ja kādam ambīcijas vai nepatika laužas ārā to vajag pateikt normālā tonī un tekstā, nevis izsakot savas replikas visu priekšā padarot savi par baigo speciālistu!Neviens neapšauba ka varbūt arī tāds ir, bet attieksmei pret otra darbu ir jābūt !
Un jo vairāk kļūdas jo lielāka pieredze, un kas nenogalina tas padara stiprāku!
Tā ka varbūt tauta norijam katrs savu žulti, un palīdzēsim viens otram ar padomiem, un ieteikumiem pirms un pēc sacensībām!Jo stiprs tas kurš spēj celties atkal un atkal!
Jauku visiem vakaru, un tiekamies RTKK KAUSS 2011!
Zita » Edgars Kalējs07.04.2010. 00:19
Vairumā tev taisnība, ja vien...nebūtu tur dažs labs cilvēks, kurš jau sacensību sākumā nespēj konstruktīvi risināt sarunas pie galda...norādot, ka tas ir bizness, lai zinam savu vietu utt... Tai pat laikā sacensību organizators nespējot nostāties vienā pozīcijā - iepriekš jau vienojāmies par vienu meiteni, kur'kategorijā startēs...a, te pēkšņi kaut kas tiek mainīts, pietam man vēl pāŗmests, ka mans izdomājums tur kādu ne tur ielikt!!! A, ko dara Renārs - neko... ar vienu ausi klausās sarunu, bet ieurbies papīros un izliekas, ka tas neattiecas uz viņu... a, šī arī ir pieredze mācoties no kļūdām!!! Tā ir jau pamatos politika!!! Tāpēc arī uzskatu, ka ja nevēlas sev konkurentus, tad nav jārīko ATKLĀTIE cēmpionāti...
Man tiešām palika žēl Didzis, kuru uzskatu vienu no godīgākiem cilvēkiem LTKF sastāvā, tik viņam arī nācās būt vienam no sacensību tiesnešiem...un sagremot tagad esošos viedokļus...
Lai LTKF jauki turpmākie sacensību pasākumi... tikai nu neaiciniet (un to arī darīja!!!) mūs tur piedalītires, ja jau sākotnēji viesiem ir "jāzin sava vieta (citēju)"...
Esam piedalījušies arī'iepriekš, tāpēc jāteic, ka šoreiz bija pilnīgs murgs no tesāšanas un attiekmes viedokļa... vislabākās, demokrātiskākās un objektīvākās sacēnsības LTKF vienībā notiek Cēsīs (par dalībnieku līmeni te nav runas)...
Zita07.04.2010. 00:23
Atvainojos par rakstu kļudām - rakstīju steigā!!!
P.S. atkārojos - par sacensību dalībniekiem nav runa, ne arī par viņu līmeni...katrs trenējas kā var, kā māk, pēc savas motivācijas un piedalās sacensībās, parādot sevi...un, tas jau ir apsveicami... runa ir par pilnīgi ko citu...
Mamma » BKK07.04.2010. 08:40
Paturpināšu BKK teikto - citēju:"Kur Ir KARATE, KUR ir cīņa, kur ir gars???" Bet kur ir Jūs godīgums laikā, kad cita sportiste kāpj uz goda pjedestāla pēc citassportistes KATA izcīnītās balvas? Vai viņa nepietiek savu spalvu ar ko pucēties?
Mamma07.04.2010. 08:43
Acīmredzot karate pamatlicēju līmenis vienkārši nobāl BKK un citu, tamlīdzīgi domājošu priekšā.
Zita » Mamma07.04.2010. 08:59
Otra sportiste aizgāja pēc savas kolēģes balvas, jo īstās meitenes vairs nebija zālē... Tā, ka tas nav ne negodīgi, ne arī kā savādāk... Nebūtu pjedestāla, tāpat jau kāds aizietu tai pakaļ... šis arguments neiztur kritiku!!!
Jauku dienu!!!
omlete07.04.2010. 10:12
njā..... nu draņķīgi, ja jālasa tik skarbi vārdi :(
Rodas iespaids, ka ikvienā vietā figurē kāds "dažs labs cilvēks" ;)
Sveiki!
Šeit es jums nedaudz izklāstīšu situāciju! Pirms čempionāta telefoniski, citēju sarunu ar Zitu Ullas! Man prasīja vai nevar viena meitene piedalīties divās vecuma grupās. Es atbildēju, kad es varu ielikt tikai baidos par to, kad tiesneši iebildīs un arī citu klubu pārstāvji, es teicu kad ielikšu, bet individuāli, lai izbēgtu no konfliktiem.
Kas notika tālāk, kad pārējie klubi uzzināja čempionāta dienā, tika sasaukti tiesneši un kā arī uzaicināja klāt Zitu un Maksimu, TIESNEŠI neatļāva piedalīties dalībniecei divās vecumu grupās. Es kā organizētājs stāvēju malā, jo tajā brīdi Tiesneši ir tie kuri izlemj visu kas attiecās čempionāta laikā uz tatami!
Jūs zinājāt, ka pēc noteikumiem nevar laist cilvēku uz divām vecuma grupām, jums bija jārēķinās ar sekām nevis tagad jātēlo godīgie!
Mana kļūda bija, kad es jums uzticējos un gāju pretī.
Un vel maza piebilde man negribētos, lai skolotājs Leigh Smith uzzinātu pirms semināra jūsu dažu labu personu domas par LTKF kas tika rakstītas šeit!
Un jā kādam ir pretenzijas, rakstiet varam tikties un izrunāt visas situācijas! Man nav jāslēpjas zem segvārdiem!
Maza atkāpe no visa tā ko jūs te rakstāt!
1. Sacensības nav priekš tam, lai mēs uzvarētu ir ar cieņu jāmāk arī zaudēt!
2. Noteikumi ir jāzina kā arī TIESNEŠIEM, un DALĪBNIEKIEM!
3. Pieklājība, cieņa ir vien no pirmajām pazīmēm karatistam!
Un vispār izlasiet skolotāja Gichin Funakoshi pamat principus!
Man nav tiesību nosodīt citus,jo arī es neesmu ideāls!
Ar cieņu, Renārs Reimandovs
Mamma » Zita07.04.2010. 11:43
Gadījumos, kad sportista nav uz vietas apbalvošanas brīdī tādu vai citādu iemeslu dēļ, balvu saņemt nāk komandas pārstāvis, treneris vai cita, par komandu - izlasi atbildīgā persona. Un nekādā gadījumā nekāpj uz pjedestāla, bet gan nostājas blakus tam. Tā notiek jebkurā sporta veidā. Tā ir neētiska rīcība un necieņa pret citu sasniegumiem.
Cienīsim citu saniegumus, mācīsimies no kļūdām un tieksimies kļūt labāki un izturīgāki ar katrām nākamajām sacensībām.
Arīdzan Jums jauku dienu un Jurim drīzu atveseļošanos vēlu.
Uz tikšanos nākamajās sacensībās!
Zita » Renārs07.04.2010. 13:05
Inita bija tiesnese???!!! Neatceros gan, ka bija!!! Tad kāpēc jau pirms sacensībām tas netika izrunāts - tad meitene būtu satrējusi augstākā kategorijā!!! Bet pretenzijas saņēmu vien no Initas (un viņa nebija tiesnese!!!), kad jau iepriekšējā kategorija bija beigusi startēt... Jā, nolikumā nebija minēts, ka var stratēt divās vai vairākās kategorijās, bet nebija arī minēts, ka nevar... Un, visu šo jau varēja pirms sacensībām izrunāt, nevis augstprātīgi sacensību gaitā rādīt savu nostāju... Bet tas ir tikai viens no aspektiem...
Un, ne reizi neesam rādījuši augstprātīgu pozīciju jūsus esošajos pasākumos...esam mainījušies pieredzēm un domām...vairumā gadījumos tas ir bijis strap tiem cilvēkiem, kuri pie jums trenējas...tik žēl, ka ir funkcionāri, kuri nespēj pieņemt, ka sadarbība vai pārunas netiek veiktas pa tiešu ar viņiem...bet kā prakse rāda... produktīvs dialogs notiek tikai tad, ja abas puses ir ieinteresētas uz virzību, kad viena no pusēm demonstratīvi nenostājas "boss" lomā... Un, šjā brīdī, kā jau iepriekš minēju ir runa tikai par to, ka reāli nebija vērtēšanas noteikumu stūrakmeņi... Vairāk izskatījās, kā Lietuviešu sacensības Latvijā, jo pat likās, ka starp tiesnešiem vienprātības par vērtēšanu nebija... Nerunājot par dažiem labiem tiesnešiem, kuri pat pēc svilpes signāla vairākas reizes mainīja vērtējumu - izejot pēc tā, ko rāda citi tiesneši...
Skats no malas! » Verotajs.07.04.2010. 14:13
Kurš tad tev teica,ka tas viss ir biznes??? Tad jau te būtu tādi miljonāri :D
Tad sāc arī kaut ko darīt,tad jau pati redzes TĀDA nauda apgrozās, ka nu tikai....
Tu man liekas,nesaprati kārtīgi teikuma būtību kuru rakstīju(kur ir jūsu īsta vieta)
negāja runa par to,ka jābūt otršķirīgiem,visi ir vienāda līmeņa cilvēki.
Kāpēc ar savām pretenzijām negriezties pie tiesnešiem,bet nosodāt atsevišķas personas???
Un starp citu organizācijā ir cilvēki,tātad tas ir saistīts ar viņiem....
Noteikumi ir un būs,nenoliedzami ir nepilnības,bet tos labos...
Ja jau sacensības bija tavā uztverē bez noteikumiem,tad jau visiem bija jāstaigā ar sasistām sejām....
Vērotājs » skats no malas07.04.2010. 14:36
Palasi zitas rakstīto - tur viss pateikst par organizācijas attieksmes būtību ... Un, sacītais par to, ka nebija noteikumi, bija saistīts, ka nebija vienoti noteikumu kirtēriji, nevis, ka cīņai jābūt bez noteikumiem...
Cik man liekas, ka tieši sacensību pamešana nāca kā iniciatīva no kuldīdzniekiem...
Skats no malas! » Vērotājs.07.04.2010. 16:49
Kā var pirms sacensībām ko izrunāt,kas nekas nav paredzams ka būs,kā nebūs...
Cik redzu pēc šis sarakstes,tad viens cilvēks ir izteicis ,ka nevar startēt divās vecums grupās. Un tagad dēļ tā visa tāda liela brēka un vadība pie tā vainīgi???
Pēc manām domām Kuldīga ļoti nesmuki izrīkojās,un pilnīgi muļķīga rīcība vienkārši aizejot,kāds tur žests,tas parāda,kad cilvēkiem nav drosmes pieņemt situācija tāda kāda viņa bija....
Kā var Zita zināt organizācijas attieksmi,viņa tajā dzīvo,tā ir tikai apspriešana no malas. Pēc manām domām ja cilvēks nav tajā visa iekša viņš daudz ko nesaprot un nesapratīs cik patiesība cilvēkam ir jādara,lai kaut kas virzītos uz priekšu un attīstītos,kamēr cilvēks pats to nedara viņš nekad to nesapratis... Tāpēc pārmest un nosodīt cilvēkus ir viegli....
Bet, lai pamēģina paši sākt kaut ko darīt....
Solvita07.04.2010. 18:35
Pirmkart, atvainojiet, ka rakstisu bez latviesu burtiem, tie man sobrid nav pieejami.
Otrkart, uzreiz pasaku, ka sacensibas neapmekleeju, tadelj nevaru komenteet par tajaas notikusho kaa aculieciniece. Bet tomer pakomenteshu visparigi, ja reiz Renars man sho saiti atsutija.
Vispirms teikshu, ka cilveku anonimaa komenteshana sheit man skiet negodiga un nozelojama, jo anonimi katrs speej teikt, ko vien veelas. Uzrakstiet savus istos vardus un tad kadam acis pasakiet, ka vinjiem butu jakaunaas, jaaprotas, ka vinji neko neprot utt.
Runajot par galveno konflikta iemeslu - dalibnieces (ne)starteshanu vairaakaas kategorijaas. Ja pareizi sapratu no rakstiitaa, tad ne tikai Zita, bet vispirms jau arii Renars zinaaja, ka piedalities vairaakaas kategorijaas nedrikst. Tad rodas jautajums - kadelj Renars jau no pasha saakuma shadu situaciju pieljaava? Lidz ar to uzskatu, ka shajaa konfliktaa originali vainojams Renars kaa organizators. Turklat, neiesaistoties sacensibu laikaa shi konflikta risinaashanaa, atbildiba tika novelta uz citu pleciem. Piedod, Renar, bet tads ir mans viedoklis. Es saprotu, ka ikviens var kludities un tas ir viens no pieredzes un zinashanu gusanas veidiem, un man pret to nekas nav iebilstams, tacu savas kludas japrot arii atzit. Ja kaut ko sapratu nepareizi, ludzu piedod, esmu gatava atzit savu kludu ;)
Diemzel nesapratu, pec kadiem noteikumiem isti notika sacensibas. ITKF vai kadiem pavisam jauniem? (Man sis jautajums rodas tikai tadelj, ka ieprieks tika apspriesta iespeja radit jaunus noteikumus.) Ceru, ka visi dalibnieki PIRMS sacensibaam bija informeti par to, kadi noteikumi tiek izmantoti. Un, ja tie bija jauni noteikumi, tad butu bijis tikai normali, ka visi dalibnieki apzinaas, ka shadaa situacijaa iespejamas neskaidribas, kuras visiem jarisina diskusiju celjaa.
Tiem, kas saka, ka shis kauss tika organizeets pirmo reizi. Piekriitu, bet organizatori ir ieprieks rikojushi citas sacensibas. Ar ko shiis tik loti atshkiiraas? Vai tas, ka shis bija atklatais kauss, izdzesh ieprieksejo pieredzi?
Tiem, kas oponentiem saka, lai riiko savas sacensiibas, ka vinji nezina, cik smagi ir vadit organizaciju utml. Nevajag aizmirst, ka vairaki diskusijaa iesaistiitie vada savus klubus, riko sacensiibas un tajaas piedalaas arii sameraa augstaa limenii, tadelj klaigaat, ka vini spej tikai runaat, bet neko pashi nespeej un nesaprot, ir vairaak kaa nekorekti. Visvairaak jau kaitina tas, ka sadus vardus saka cilveki, kas pashi vispar netreneejas un karatee vero no malas.
Runajot par tiesneshiem. Busim godigi - lielaakaa dalja LTKF tiesneshu sacensiibaas maacaas tiesaat (diemzel nevaru komenteet par lietuvieshu kolegju profesionalitati). Arii es to dariiju un tieshi taa to arii uztveeru. Reizem (varbut biezi) kludijos. Bet 1) visiem dalibniekiem vajadzetu apzinaties situaciju un buut iecietigiem pret tiesneshiem, ipashi jaunakajiem un mazak pieredzejusiem 2) arii organizatoriem un tiesneshiem vajadzetu apzinaaties situaciju un spet pienemt konstruktiivu kritiku. Tas kartejo reizi noziimee, ka normaali butu visas neskaidribas izrunaat un vienoties par visiem pienemamu risinajumu. Tas, protams, iespejams tikai tad, ja visi iesaistitie velas atrast shadu risinajumu. Taa kaa klat nebiju, tad nekomenteeshu par viena vai otra cilveka attieksmi, kaa arii par sacensibu pameshanu.
Papildus tam, cik saprotu, sacensiibas bija visai ilgas, bet tiesneshu skaits neliels. Tadelj vajadzetu arii saprast tiesneshu iespejamo nogurumu, kas varetu apgrutinat koncentreshanos un tadejadi radit papildu kludas. Nevajag aizmirst, ka visi ir tikai cilveki. Sajaa sakaraa es drizak nevis raatu tiesneshus, bet ieteiktu organizatoriem parupeties, lai nakamreiz atvieglotu tiesneshu darbu.
Smiekli sanaaca par komentaru 'Jabut pateicigiem par to pašu,ka tiek kaut kas rikots'... Vai pasaulei jabut pateicigai par to, ka Holivudaa taisa nekam nederigas filmas? Es nesaku, ka sacensibas ir nekam nederigas, bet man skiet, ka ar shii komentetaja attieksmi tomer kaut kas nav kartibaa. Ja mes visi busim bez ierunaam pateicigi par to, kas un kaa notiek, tad kaa gan notiks attistiba??? Man skiet, ka daudzi tomer vairak satraucas par savu ego kaa par savu un organizacijas attistibu.
Renaar, ludzu, nedraudi sheit citiem ar Leigh. Tikai vins pats zina un vares pateikt, ko vins par sho situaciju domaa.
Solvita07.04.2010. 18:35
ak shausmas, cik gadi sanaaca. piedodiet, ja variet :)
Solvita07.04.2010. 18:41
gari sanaaca, nevis gadi...
BKK07.04.2010. 22:57
Pēc cīņas ar dūrēm nevajag vairs vicināt!!!Gaidiet LTKF uzaicinajumu vai arī mēs paši atnaksi kādreiz uz draudzīgām cīņām!!!par meiteni kurai neļāva piedalīties katās vispār nejiet runa, tas ir sīkums katrās sacensībās ta notiek!vienkārši tas organizātorus parādīja ne no labās puses, jo viens atteicās no saviem vārdiem, otrs emocijās parādīja , kur kuram ir vieta, iet runa par kopējo tehnisko standartu, kura vienkārsī nav, un ari uz vairākārtējo prasībo paskaidrot tiesnešu lēmumu, tika norādīta ta "vieta", nezinu gan kur viņa ir :D, pa visām cīņām kas notika tika tehniski nopelnīti tikai divi vai trīs punkti pa visām sacensībām arī bērni kam tikai 10 adi, tas nav pareizi, ir jādara kaut kāda atlaida tomēr. , pārējās cīņas tika vinnētas dēļ nesaprotamām piezīmēm, vienam sportistam pateica sist Uramavashi ar papēdi, otram ar pēdu, dēļ tā neiskaita ne vienu ne otru :D, ar kāju pieskāriens nedrīkst būt arī viegls. Labakais bija teksts, kad Didzis Nestro teica: "Aši barai vari pildīt ,tikai lēnak pildi", žēl ka diktafona sportistam nebija :D, tas būtu gada joks!Bet tā ir pieredze, draudzību ir grūtāk izveidot nekā atrast ienaidnieku, piesaucu būt pozitīvakiem, un novēlēt sportistiem veiksmīgus startus, neskatoties uz to ka mums līdz LTKF vel ir tālu, mēs startējam katru otro nedēļu, un sacensības mums pietiek :D
Baiba » BKK07.04.2010. 23:03
Kapēc jūs visu šo tik asi uztverat?
daudzreiz esmu pārliecinājusies, ka Karatē līmenis Latvijā ir zemāks nekā citur, bet visi dara cik var. Nevajaga apvainot dalībniekus, ka viņiem nav līmeņa. viņi cenšas.
Maksim, tas ka es raudāju, ka man iesita pa galvu ir mana problēma. Es tiešnešiem neliku likt tavai audzēknei soda punktus. Un es netēloju.
Manispēc viņa varēja arī uzvarēt, es tikai piedalījos, jo gribēju paskatīties vai es vēl kaut ko protu pēc neliela pārtraukuma. Tas ka tu mani apvainoji man aiz mugaras no tavas, kā trenera puses nebija smuki.
Piekrītu, ka jūsu meitene, kas gāja Katu un uzvarēja bija vienkārši superīga - tur cepuri nost.
Lūdzu nevajaga cepties. Mēs visi mācāmies un vienmēr mācīsimies!
Edgars Kalējs » Solvitai07.04.2010. 23:16
Solvita, Tavas analogijas izklausās vienkārši infantīlas!
Piedod, bet tā ir!
Kuras? Šīs:
1)Vai pasaulei jabut pateicigai par to, ka Holivudaa taisa nekam nederigas filmas?
2)Renaar, ludzu, nedraudi sheit citiem ar Leigh. Tikai vins pats zina un vares pateikt, ko vins par sho situaciju domaa.
Es pat nezinu kā var kko tādu uzrakstīt!bEZ KOMENTĀRIEM!
Turklāt sacensību lietderību varēs apspriest tikai tad kas LTKF biedri pasaulē radīs atzīstamu sniegumu, un vedīs mājās medaļas, nevis norobežosies ar vietēja mēroga sacensībām kurās katru gadu startē vieni un tie paši biedri, kas savā starpā jauj cīnās kuro gadu!
Vismaz šīs sacensības neoda pēc naftalīna un stagnācijas piegarša arī bija mazāka!
P.S. tie cilvēki kas piekopj tendenci sēdēt uz diviem krēsliem parasti apsēžas uz ...
Solvita08.04.2010. 00:22
Edgar Kalēj, vai es tomēr drīkstu lūgt paskaidrojumu, kādēļ manas analoģijas (no kurām tikai vienu par tādu varētu uzskatīt) ir infantilas? Kaut kā prasās komentāri, lai es atbrīvotos no sava infantilisma...
Un vai drīkst jautāt, par kuriem cilvēkiem, kuri sēž uz diviem krēsliem, Tu runā?
Paldies!
Ilze09.04.2010. 10:38
Man žēl ka jālasa tik daudz samazgu.Vai tiešām nevar būt konstruktīvi padomi un aizrādījumi?Un ko nozīmē mammas izpratnē"gars un cīņa??:)"Vai tiem būtu jābūt sasistiem ,asiņainiem deguniem ,zilām acīm un zobiem kurus tiesneši nolasa no tatami?!
Par sacensību tiesāšanas līmeni piekrītu ka var vienmēr būt labāk.Mēs tikai mācāmies!!!!! Un pareizi tika aizrādīts, ka gadiem mēs tikai iekšēji viens otru redzam.Tagat ,kad tika ielietas svaigas asinis,mums piepeši ir uztraukums ka viss nav tā kā būtu gribējies.....Kāpēc?!
Visiem ir jāmācas!!Un priecājieties ka varat to darīt skatoties uz citu kļūdām ,visgrūtāk ir labot savējās.....
Ilze09.04.2010. 11:13
Un vēl:)Tie kas tagat ir tik ļoti neapmierināti ,vai kāds palīdzēja? Tā vienkārši nepaprasot CIK man par to būs??!!:):)
omlete09.04.2010. 11:52
Tā viņš ir. Man kā dalībniekam - kāds nu ir tas līmenis, tāds ir, ja atnāk kāds ar augstāku, tad atliek tikai apņemties pacensties to uzlabot turpmākajos treniņos. Pēkšņi augstāk par pakaļu neuzlēkšu.
Tas gan nenozīmē, ka vēlētos mesties pie cita, "labāka" trenera, kura kadri ir perspektīvie ;)
Vai arī es pārprotu, un šai jezgā nav ne kripatas pašreklāmas? ;)
Zita » Ilze09.04.2010. 12:31
Vai piedāvājām palīdzēt...??? Lasi sākumā jau ko minēju - palīdzība pat netika pieļauta no viņu puses jau pašā sacensību sākumā!!!
Jauku dienu!!!
zb09.04.2010. 18:10
jā, nu nez vai šāda palīdzība tiktu pieņemta, to es tiešām šaubos...
Mamma » ilze09.04.2010. 21:04
Mammas izpratnē "gars un cīņa??:) - bija mans jautājums BKK par nekorekto rīcību balvas saņemšanas brīdī, par ko izteicu sašutumu jau sākumā. Kā gan viņu "cēlums un pareizība" to pieļauj!
Bet runājot par sasistiem deguniem, zilām acīm un zaudētiem zobiem teikšu tā - vecāki, kuru bērni nopietni nodarbojās ar sportu, rēķinās, ka lielākas vai mazākas traumas ir neizbēgamas. Šeit nav runa par noteiktu sporta veidu - traumas var gūt pat šahists vai dambretists.
omlete10.04.2010. 12:06
Man šķiet, ka nu jau galvenais viss pateikts, gana cepties :)
BKK11.04.2010. 13:21
Latvijā nav zemaks Karatē līmenis, mum ir pat loti labi sportisti, un karatisti! :)))šobrīd Tallina notiek Ziemeļu valstu čempionāts, kur mūsi sportisti ir gandrīz vss finālos!
BKK11.04.2010. 20:23
Un cik vispār Jūs esat cienijama baiba, redzējusi līmeni ārpus Latvijas? un ko Jūs vispār zinat par Latvijas karatistiem, lai teiktu tādus vārdus???
Komentāri rakstam: Noslēdzies RTKK Kauss 2010
jaunākie lejā
Skatītājs 06.04.2010. 09:41
Un izspaudās arī cik bezspēcīgi, un nekompitenti ir LTKF tiesneši, nekur tādu cirku nebiju redzējusi!Cik fantastiski zems sportistu līmenis, sevišķi melno jostu īpašniekiem, man kauns par LTKF!!!
Skaitlis » Skaitiitaajs 06.04.2010. 12:32
BKK totala izgasanaas, un trenrea debilaa komentesana padarija sacensibas nozelojamas!!!!
zeel kluba sportistu!
BKK 06.04.2010. 13:04
Vau, es LTK vietā nekomentētu un neliktu šo rakstu!Kur bija mūsu izgāšānās?:D mēs pacēlām jūsu tunīra līmeni, ar augstas klases sportistu, daudzu, ne tikai WKF, starptautisko turnīru uzvarētājiem,piedalīšanos, Jūs vienkārši to nenovērtējāt. Man žēl tos nabaga Jūsu skolēnus kuriem Jūs pasniedzat savu karatē, kurš vienkārši neatbilst nekādam līmenim, es tiešām biju labākās domās par Jūsu sistēmu, Jūs pši sevi padarijāt par apsmieklu, ar visām savu tiesāšanu, ar izdomātiem noteikumiem, kuri nekur pasaulē vairs tādi nav, likās ka noteikumus tiesneši izdomā cīņas laikā! Par to liecinaja arī viņu apspriešanās pēc katrām 20 sek, tas vispār bija smieklīgi un tikai pārādi par Jūsu pašu nezinašānu!ieteikums, pabraukt, pakrāt starptautisko pieredzi,
vērotājs 06.04.2010. 13:51
Nekur nav minēts vai atrunāts, ka skatītāji nevar izteikties/ līdzjutēji - komentēt no malas var... Žēl, ka paši LTKF un RTKK pārstāvji tik zemu nolaidās, jo tiesāšana bija zem katras kritikas... Jau tas, ka tiesnese (laikam Guna) pēc svilpes signāla vairākkārt mainīja savu lēmumu - tad rāda punktu, tad, ka nav redzējusi, tad atkal ko citu... nu nebija tiesneši ar savu mugurkauli... Laikam paši nesaprata par ko punktu likt, par ko ne... Šādu cirku redzēju pirmo reizi... Un, jau sākotnēja nostāja no LTKF par to, ka viesu dalībniekiem "jāzin sava vieta", jau norāda uz politikas vērpšanu nevis karate attīstību... Te nebija cīņas par spotistu sagatavotību, bet gan vairāk par politiskām cīņām... Žēl, bet tā LTKF un RTKK nekur tālu neatīstīsies.... Tad nevajag rīkot starpatutiskās atklātās čempiona mačus, ja nevar pienācīgi veitkt organizācijas darbu un pieņemt vienotus noteikumus par tiesāšnu. Tad var atstāt arī sacensības tiks svatarpējo klubu līmenī un no sevis netaisīt nez kādus karate guru!!! Cik žēl, ka tur ir daudz "lieli"funkcionāri, bet no karate nav ne miņas - gan tehnika, gan saprašana zemāk par nulli...
BKK pareizi arī darīja, ka pameta sacensības - tā parādot attieksmi... Un, to darīja arī vairāki vecāki, kuri bija atbraukuši līdz (ar dažiem no tiem runāju). Pietam savu nostāju parādīja ne jau mazie dalībnieki, bet gan pieaugušie sportisti, kuriem tehnika ir daudz, daudz augstāka nekā LTKF vadošiem "instrukotiem"...
Skats no malas! 06.04.2010. 16:45
Vai kādi te divi gudrinieki atradušies,paskatieties uz sevi un tad runājiet...
Neviens nav ideāls un katram kļūdīties ir cilvēcīgi. Paši jūs vispār sacensības nerīkojat un vēl te muti virināt.
Un kā nav kauna apvainot,ka kāds te nesaprot no karate,tehnikas ....
Kur jums cienītie ir pieklājība? Un paši ar savām replikām taisāt sev kaunu...
Ko tad jūs bijāt iedomājušies,kad braucāt uz sacensībām,ka jums piešķirs zelta medaļu??? Viss ir jānopelna.
Un šaubos vai kāds te no BKK ir pacēlis kaut ko,vienkārši atnāca parādīt cik gan vareni un ja kāds nav dziedājis pēc jūsu noteikumiem,tad LTKF ir nekam nederīgi. Vai tik jums pašiem nav kādas politiskās spēlītes?
Man liekas paši nezināt, kur ir jūsu īstā vieta cienītie....
Jābūt pateicīgiem par to pašu,ka tiek kaut kas rīkots,bet jūs pat to nenovērtējat,viegli ir nosodīt citus...
Tikai darot cilvēks gūst pieredzi un no kļūdām mācās.
Padomājiet paši par savu attieksmi....
omlete 06.04.2010. 17:31
Man gan žēl par to, ka viss BKK pameta pasākumu, jo tādēļ nedabūja uzstāties vairāki patiešām labi sportisti. No Kuldīgas, nevis tie iedomīgie pūšļi no metropoles. Man šķiet, ka problēmas ar notiekošo bija tikai pāris cilvēkiem, kuri bija atnākuši "parādīt klasi" un bija neizpratnē, kāpēc viņiem nav atritināts sarkanais paklājs un balvas nepasniedz jau pie ieejas. Kā arī neizpratnē, ka iespējams tiesāt pēc citiem noteikumiem, kur kritēriji atšķirīgi no viņiem ierastajiem.
omlete 06.04.2010. 17:38
Ā, un tiesnešu apspriešanos ik pēc laiciņa ir gadījies redzēt arī starptautiskās ITKF sacensībās, kur soģi salīdzina viedokļus, piemēram, vai ir bijusi kustība pretim sitienam vai ne, ja ir bijis kontakts, nevis pēc izdauzīto zobu skaita uz tatami ;)
Mamma » vērotājs 06.04.2010. 20:27
Kur divi latvieši tur trīs partijas:)
Atbraukt un "nolikt" sacensības, organizētāju un citu iesaistīto personu ieguldīto darbu Jūs esat pietiekami gudri. Rīkojiet savas sacensības! Bet varbūt Jūs baida pēcsacensību kritika?
RTKK Kausa 2010 organizātoriem LIELS PALDIES NO VECĀKIEM!
Tā turēt!
Mamma » BKK 06.04.2010. 20:34
Iesaku izlasīt ITKF un WKF noteikumus un piedomāt pie atšķirībām. Žēl sportistus, kuri bija spiesti pakļauties Jūsu diktatūrai un ar nožēlu pameta sacensības. Žēl, ka nespējat savaldīt savas ambīcijas.
BKK 06.04.2010. 21:51
Pierādīt vajag uz tatami,nākam reiz gaidam Jūs ciemos!!!sacensības rīkojam, jūsu līmenim pietiks, brauciet ciemos, skaidri zinu ka LTKF cīņas laukums ir internets, tur viņi ir absolūtie čempioni :D
BKK 06.04.2010. 21:53
Pateicoties tādam līmenim kā Jums,karatē uzskata par sienāžu cīņas mākslu, noteikumi pat jūsu Eiropas turnīros ir citi!!!
BKK 06.04.2010. 22:03
Startējot citās organiācijās, eiropas čempionātos :JKA, IJKA, SKDUN un Joshinmon, Shobiipon kumite nav tāds kā Jums, Viņš ir reāls un ļoti spēcigs, un WKF ir tikai sistēma , kur ir apvienoti visi labākie sportisti no dažādiem stiliem, no šatakana, vodarju, godžurju utt. Žēl ka pilnīgi bezjēdzīgi ir kaut ko skaidrot, jūs pat pusi nesaprotat no teiktā un to ko pāši darat, tieši ta pat kā no KARATE!Redzēju tkai to ka BKK 13 gadigā meitene , pildija kata 5 galvas pārāk nekā visas jūsu sportistes no visām vecuma kategorijām, ka 15 gadīga meitene kumitē saplosīja Jūsu melno jostu, kas bija daudz vecāka gados, viņa tikai ar asarām spēja izglābties, kur ir noteikumi?. Kur Ir KARATE, KUR ir cīņa, kur ir gars???
BKK 06.04.2010. 22:11
Par zēniem es vispār nerunāšu, tur bija spēle vienos vārtos:D
BKK 06.04.2010. 22:36
http://www.youtube.com/watch?v=5Va-Xo6PdrU&feature=related
Tādam ir jābūt- Jūsu Tradicionālajam karatē!!!
vērotājs » skats no malas 06.04.2010. 22:43
Nu tev gan sākapīs, ka nespēj par kritiku pieņemt... žēl gan... cik man zināms, tad viena no lielām LTKF "guru" tā arī pateica, ka šis viss ir bizness... Tad kur runa ir par karate būtību... Un, kāda viņu, vai ne-viņu vieta... atklātais čempionāts tak... un, nevienam viesim, nav jāieņem otršķirīga pozīcija... Savukārt tiesāšanai gan būt jābūt pēc kaut kādiem kritērijiem, nevis pēc dalībnieku sejām... Neviens tur nemēģināja diskutēt par WKF vai LTKF noteikumiem, jo LTKF vai RTKK tādu noteikumu vienkārši nebija!!! Tā, ka te neviens nerunā par cilvēkiem, kas tajā piedalās, bet gan par organizāciju...
Edgars Kalējs » visiem kas te raksta bezsakaru 06.04.2010. 23:24
Tā!
Šķiet ka te nevienam nav vispār sajēgas par vārdiem- "pieredze", "kļūdas" .
RTKK Kauss2010 tika organizēts pirmo reizi-PIRMO(uzsvars uz vārdu PIRMO) tāpēc ir jābūt pilnīgam gēnijam lai visu uztaisītu tā ka apmierinātu būtu lielākā daļa.
Spiesta lieta startēt nebija nevienam, aiz rokas neviens Nīcgales ielā 15 netika ievilkts ,goda vārds!
Kļūdas bija to neviens neapstrīd un neapšauba, bet tas ir mans subjektīvs viedoklis protams.Tiesneši arī ir cilvēki arī mācās, arī skatās, arī KĻŪDĀS.
Organizētāji(RTKK) arī ir cilvēki un ar viņiem notiek tieši tāda pati mijiedarbība.
Neviens tiesnesi speciāli neko nedarīja lai ietekmētu uzvarētājus, un nevajag vērpt intrigas tikai tāpēc lai vērptu.Labāk konstruktīvā ceļā pēc turnīra atrisināt situācijas lai nākamajā reizē viss būtu labāk!
Ja kādam ambīcijas vai nepatika laužas ārā to vajag pateikt normālā tonī un tekstā, nevis izsakot savas replikas visu priekšā padarot savi par baigo speciālistu!Neviens neapšauba ka varbūt arī tāds ir, bet attieksmei pret otra darbu ir jābūt !
Un jo vairāk kļūdas jo lielāka pieredze, un kas nenogalina tas padara stiprāku!
Tā ka varbūt tauta norijam katrs savu žulti, un palīdzēsim viens otram ar padomiem, un ieteikumiem pirms un pēc sacensībām!Jo stiprs tas kurš spēj celties atkal un atkal!
Jauku visiem vakaru, un tiekamies RTKK KAUSS 2011!
Zita » Edgars Kalējs 07.04.2010. 00:19
Vairumā tev taisnība, ja vien...nebūtu tur dažs labs cilvēks, kurš jau sacensību sākumā nespēj konstruktīvi risināt sarunas pie galda...norādot, ka tas ir bizness, lai zinam savu vietu utt... Tai pat laikā sacensību organizators nespējot nostāties vienā pozīcijā - iepriekš jau vienojāmies par vienu meiteni, kur'kategorijā startēs...a, te pēkšņi kaut kas tiek mainīts, pietam man vēl pāŗmests, ka mans izdomājums tur kādu ne tur ielikt!!! A, ko dara Renārs - neko... ar vienu ausi klausās sarunu, bet ieurbies papīros un izliekas, ka tas neattiecas uz viņu... a, šī arī ir pieredze mācoties no kļūdām!!! Tā ir jau pamatos politika!!! Tāpēc arī uzskatu, ka ja nevēlas sev konkurentus, tad nav jārīko ATKLĀTIE cēmpionāti...
Man tiešām palika žēl Didzis, kuru uzskatu vienu no godīgākiem cilvēkiem LTKF sastāvā, tik viņam arī nācās būt vienam no sacensību tiesnešiem...un sagremot tagad esošos viedokļus...
Lai LTKF jauki turpmākie sacensību pasākumi... tikai nu neaiciniet (un to arī darīja!!!) mūs tur piedalītires, ja jau sākotnēji viesiem ir "jāzin sava vieta (citēju)"...
Esam piedalījušies arī'iepriekš, tāpēc jāteic, ka šoreiz bija pilnīgs murgs no tesāšanas un attiekmes viedokļa... vislabākās, demokrātiskākās un objektīvākās sacēnsības LTKF vienībā notiek Cēsīs (par dalībnieku līmeni te nav runas)...
Zita 07.04.2010. 00:23
Atvainojos par rakstu kļudām - rakstīju steigā!!!
P.S. atkārojos - par sacensību dalībniekiem nav runa, ne arī par viņu līmeni...katrs trenējas kā var, kā māk, pēc savas motivācijas un piedalās sacensībās, parādot sevi...un, tas jau ir apsveicami... runa ir par pilnīgi ko citu...
Mamma » BKK 07.04.2010. 08:40
Paturpināšu BKK teikto - citēju:"Kur Ir KARATE, KUR ir cīņa, kur ir gars???" Bet kur ir Jūs godīgums laikā, kad cita sportiste kāpj uz goda pjedestāla pēc citassportistes KATA izcīnītās balvas? Vai viņa nepietiek savu spalvu ar ko pucēties?
Mamma 07.04.2010. 08:43
Acīmredzot karate pamatlicēju līmenis vienkārši nobāl BKK un citu, tamlīdzīgi domājošu priekšā.
Zita » Mamma 07.04.2010. 08:59
Otra sportiste aizgāja pēc savas kolēģes balvas, jo īstās meitenes vairs nebija zālē... Tā, ka tas nav ne negodīgi, ne arī kā savādāk... Nebūtu pjedestāla, tāpat jau kāds aizietu tai pakaļ... šis arguments neiztur kritiku!!!
Jauku dienu!!!
omlete 07.04.2010. 10:12
njā..... nu draņķīgi, ja jālasa tik skarbi vārdi :(
Rodas iespaids, ka ikvienā vietā figurē kāds "dažs labs cilvēks" ;)
Renārs Reimandovs » Klāt esošajām personām! 07.04.2010. 11:30
Sveiki!
Šeit es jums nedaudz izklāstīšu situāciju! Pirms čempionāta telefoniski, citēju sarunu ar Zitu Ullas! Man prasīja vai nevar viena meitene piedalīties divās vecuma grupās. Es atbildēju, kad es varu ielikt tikai baidos par to, kad tiesneši iebildīs un arī citu klubu pārstāvji, es teicu kad ielikšu, bet individuāli, lai izbēgtu no konfliktiem.
Kas notika tālāk, kad pārējie klubi uzzināja čempionāta dienā, tika sasaukti tiesneši un kā arī uzaicināja klāt Zitu un Maksimu, TIESNEŠI neatļāva piedalīties dalībniecei divās vecumu grupās. Es kā organizētājs stāvēju malā, jo tajā brīdi Tiesneši ir tie kuri izlemj visu kas attiecās čempionāta laikā uz tatami!
Jūs zinājāt, ka pēc noteikumiem nevar laist cilvēku uz divām vecuma grupām, jums bija jārēķinās ar sekām nevis tagad jātēlo godīgie!
Mana kļūda bija, kad es jums uzticējos un gāju pretī.
Un vel maza piebilde man negribētos, lai skolotājs Leigh Smith uzzinātu pirms semināra jūsu dažu labu personu domas par LTKF kas tika rakstītas šeit!
Un jā kādam ir pretenzijas, rakstiet varam tikties un izrunāt visas situācijas! Man nav jāslēpjas zem segvārdiem!
Maza atkāpe no visa tā ko jūs te rakstāt!
1. Sacensības nav priekš tam, lai mēs uzvarētu ir ar cieņu jāmāk arī zaudēt!
2. Noteikumi ir jāzina kā arī TIESNEŠIEM, un DALĪBNIEKIEM!
3. Pieklājība, cieņa ir vien no pirmajām pazīmēm karatistam!
Un vispār izlasiet skolotāja Gichin Funakoshi pamat principus!
http://www.rtkk.lv/index.php/lv/skolotja-funakoi-20-pamcbas-ni-ju-kun
Man nav tiesību nosodīt citus,jo arī es neesmu ideāls!
Ar cieņu, Renārs Reimandovs
Mamma » Zita 07.04.2010. 11:43
Gadījumos, kad sportista nav uz vietas apbalvošanas brīdī tādu vai citādu iemeslu dēļ, balvu saņemt nāk komandas pārstāvis, treneris vai cita, par komandu - izlasi atbildīgā persona. Un nekādā gadījumā nekāpj uz pjedestāla, bet gan nostājas blakus tam. Tā notiek jebkurā sporta veidā. Tā ir neētiska rīcība un necieņa pret citu sasniegumiem.
Cienīsim citu saniegumus, mācīsimies no kļūdām un tieksimies kļūt labāki un izturīgāki ar katrām nākamajām sacensībām.
Arīdzan Jums jauku dienu un Jurim drīzu atveseļošanos vēlu.
Uz tikšanos nākamajās sacensībās!
Zita » Renārs 07.04.2010. 13:05
Inita bija tiesnese???!!! Neatceros gan, ka bija!!! Tad kāpēc jau pirms sacensībām tas netika izrunāts - tad meitene būtu satrējusi augstākā kategorijā!!! Bet pretenzijas saņēmu vien no Initas (un viņa nebija tiesnese!!!), kad jau iepriekšējā kategorija bija beigusi startēt... Jā, nolikumā nebija minēts, ka var stratēt divās vai vairākās kategorijās, bet nebija arī minēts, ka nevar... Un, visu šo jau varēja pirms sacensībām izrunāt, nevis augstprātīgi sacensību gaitā rādīt savu nostāju... Bet tas ir tikai viens no aspektiem...
Un, ne reizi neesam rādījuši augstprātīgu pozīciju jūsus esošajos pasākumos...esam mainījušies pieredzēm un domām...vairumā gadījumos tas ir bijis strap tiem cilvēkiem, kuri pie jums trenējas...tik žēl, ka ir funkcionāri, kuri nespēj pieņemt, ka sadarbība vai pārunas netiek veiktas pa tiešu ar viņiem...bet kā prakse rāda... produktīvs dialogs notiek tikai tad, ja abas puses ir ieinteresētas uz virzību, kad viena no pusēm demonstratīvi nenostājas "boss" lomā... Un, šjā brīdī, kā jau iepriekš minēju ir runa tikai par to, ka reāli nebija vērtēšanas noteikumu stūrakmeņi... Vairāk izskatījās, kā Lietuviešu sacensības Latvijā, jo pat likās, ka starp tiesnešiem vienprātības par vērtēšanu nebija... Nerunājot par dažiem labiem tiesnešiem, kuri pat pēc svilpes signāla vairākas reizes mainīja vērtējumu - izejot pēc tā, ko rāda citi tiesneši...
Skats no malas! » Verotajs. 07.04.2010. 14:13
Kurš tad tev teica,ka tas viss ir biznes??? Tad jau te būtu tādi miljonāri :D
Tad sāc arī kaut ko darīt,tad jau pati redzes TĀDA nauda apgrozās, ka nu tikai....
Tu man liekas,nesaprati kārtīgi teikuma būtību kuru rakstīju(kur ir jūsu īsta vieta)
negāja runa par to,ka jābūt otršķirīgiem,visi ir vienāda līmeņa cilvēki.
Kāpēc ar savām pretenzijām negriezties pie tiesnešiem,bet nosodāt atsevišķas personas???
Un starp citu organizācijā ir cilvēki,tātad tas ir saistīts ar viņiem....
Noteikumi ir un būs,nenoliedzami ir nepilnības,bet tos labos...
Ja jau sacensības bija tavā uztverē bez noteikumiem,tad jau visiem bija jāstaigā ar sasistām sejām....
Vērotājs » skats no malas 07.04.2010. 14:36
Palasi zitas rakstīto - tur viss pateikst par organizācijas attieksmes būtību ... Un, sacītais par to, ka nebija noteikumi, bija saistīts, ka nebija vienoti noteikumu kirtēriji, nevis, ka cīņai jābūt bez noteikumiem...
Cik man liekas, ka tieši sacensību pamešana nāca kā iniciatīva no kuldīdzniekiem...
Skats no malas! » Vērotājs. 07.04.2010. 16:49
Kā var pirms sacensībām ko izrunāt,kas nekas nav paredzams ka būs,kā nebūs...
Cik redzu pēc šis sarakstes,tad viens cilvēks ir izteicis ,ka nevar startēt divās vecums grupās. Un tagad dēļ tā visa tāda liela brēka un vadība pie tā vainīgi???
Pēc manām domām Kuldīga ļoti nesmuki izrīkojās,un pilnīgi muļķīga rīcība vienkārši aizejot,kāds tur žests,tas parāda,kad cilvēkiem nav drosmes pieņemt situācija tāda kāda viņa bija....
Kā var Zita zināt organizācijas attieksmi,viņa tajā dzīvo,tā ir tikai apspriešana no malas. Pēc manām domām ja cilvēks nav tajā visa iekša viņš daudz ko nesaprot un nesapratīs cik patiesība cilvēkam ir jādara,lai kaut kas virzītos uz priekšu un attīstītos,kamēr cilvēks pats to nedara viņš nekad to nesapratis... Tāpēc pārmest un nosodīt cilvēkus ir viegli....
Bet, lai pamēģina paši sākt kaut ko darīt....
Solvita 07.04.2010. 18:35
Pirmkart, atvainojiet, ka rakstisu bez latviesu burtiem, tie man sobrid nav pieejami.
Otrkart, uzreiz pasaku, ka sacensibas neapmekleeju, tadelj nevaru komenteet par tajaas notikusho kaa aculieciniece. Bet tomer pakomenteshu visparigi, ja reiz Renars man sho saiti atsutija.
Vispirms teikshu, ka cilveku anonimaa komenteshana sheit man skiet negodiga un nozelojama, jo anonimi katrs speej teikt, ko vien veelas. Uzrakstiet savus istos vardus un tad kadam acis pasakiet, ka vinjiem butu jakaunaas, jaaprotas, ka vinji neko neprot utt.
Runajot par galveno konflikta iemeslu - dalibnieces (ne)starteshanu vairaakaas kategorijaas. Ja pareizi sapratu no rakstiitaa, tad ne tikai Zita, bet vispirms jau arii Renars zinaaja, ka piedalities vairaakaas kategorijaas nedrikst. Tad rodas jautajums - kadelj Renars jau no pasha saakuma shadu situaciju pieljaava? Lidz ar to uzskatu, ka shajaa konfliktaa originali vainojams Renars kaa organizators. Turklat, neiesaistoties sacensibu laikaa shi konflikta risinaashanaa, atbildiba tika novelta uz citu pleciem. Piedod, Renar, bet tads ir mans viedoklis. Es saprotu, ka ikviens var kludities un tas ir viens no pieredzes un zinashanu gusanas veidiem, un man pret to nekas nav iebilstams, tacu savas kludas japrot arii atzit. Ja kaut ko sapratu nepareizi, ludzu piedod, esmu gatava atzit savu kludu ;)
Diemzel nesapratu, pec kadiem noteikumiem isti notika sacensibas. ITKF vai kadiem pavisam jauniem? (Man sis jautajums rodas tikai tadelj, ka ieprieks tika apspriesta iespeja radit jaunus noteikumus.) Ceru, ka visi dalibnieki PIRMS sacensibaam bija informeti par to, kadi noteikumi tiek izmantoti. Un, ja tie bija jauni noteikumi, tad butu bijis tikai normali, ka visi dalibnieki apzinaas, ka shadaa situacijaa iespejamas neskaidribas, kuras visiem jarisina diskusiju celjaa.
Tiem, kas saka, ka shis kauss tika organizeets pirmo reizi. Piekriitu, bet organizatori ir ieprieks rikojushi citas sacensibas. Ar ko shiis tik loti atshkiiraas? Vai tas, ka shis bija atklatais kauss, izdzesh ieprieksejo pieredzi?
Tiem, kas oponentiem saka, lai riiko savas sacensiibas, ka vinji nezina, cik smagi ir vadit organizaciju utml. Nevajag aizmirst, ka vairaki diskusijaa iesaistiitie vada savus klubus, riko sacensiibas un tajaas piedalaas arii sameraa augstaa limenii, tadelj klaigaat, ka vini spej tikai runaat, bet neko pashi nespeej un nesaprot, ir vairaak kaa nekorekti. Visvairaak jau kaitina tas, ka sadus vardus saka cilveki, kas pashi vispar netreneejas un karatee vero no malas.
Runajot par tiesneshiem. Busim godigi - lielaakaa dalja LTKF tiesneshu sacensiibaas maacaas tiesaat (diemzel nevaru komenteet par lietuvieshu kolegju profesionalitati). Arii es to dariiju un tieshi taa to arii uztveeru. Reizem (varbut biezi) kludijos. Bet 1) visiem dalibniekiem vajadzetu apzinaties situaciju un buut iecietigiem pret tiesneshiem, ipashi jaunakajiem un mazak pieredzejusiem 2) arii organizatoriem un tiesneshiem vajadzetu apzinaaties situaciju un spet pienemt konstruktiivu kritiku. Tas kartejo reizi noziimee, ka normaali butu visas neskaidribas izrunaat un vienoties par visiem pienemamu risinajumu. Tas, protams, iespejams tikai tad, ja visi iesaistitie velas atrast shadu risinajumu. Taa kaa klat nebiju, tad nekomenteeshu par viena vai otra cilveka attieksmi, kaa arii par sacensibu pameshanu.
Papildus tam, cik saprotu, sacensiibas bija visai ilgas, bet tiesneshu skaits neliels. Tadelj vajadzetu arii saprast tiesneshu iespejamo nogurumu, kas varetu apgrutinat koncentreshanos un tadejadi radit papildu kludas. Nevajag aizmirst, ka visi ir tikai cilveki. Sajaa sakaraa es drizak nevis raatu tiesneshus, bet ieteiktu organizatoriem parupeties, lai nakamreiz atvieglotu tiesneshu darbu.
Smiekli sanaaca par komentaru 'Jabut pateicigiem par to pašu,ka tiek kaut kas rikots'... Vai pasaulei jabut pateicigai par to, ka Holivudaa taisa nekam nederigas filmas? Es nesaku, ka sacensibas ir nekam nederigas, bet man skiet, ka ar shii komentetaja attieksmi tomer kaut kas nav kartibaa. Ja mes visi busim bez ierunaam pateicigi par to, kas un kaa notiek, tad kaa gan notiks attistiba??? Man skiet, ka daudzi tomer vairak satraucas par savu ego kaa par savu un organizacijas attistibu.
Renaar, ludzu, nedraudi sheit citiem ar Leigh. Tikai vins pats zina un vares pateikt, ko vins par sho situaciju domaa.
Solvita 07.04.2010. 18:35
ak shausmas, cik gadi sanaaca. piedodiet, ja variet :)
Solvita 07.04.2010. 18:41
gari sanaaca, nevis gadi...
BKK 07.04.2010. 22:57
Pēc cīņas ar dūrēm nevajag vairs vicināt!!!Gaidiet LTKF uzaicinajumu vai arī mēs paši atnaksi kādreiz uz draudzīgām cīņām!!!par meiteni kurai neļāva piedalīties katās vispār nejiet runa, tas ir sīkums katrās sacensībās ta notiek!vienkārši tas organizātorus parādīja ne no labās puses, jo viens atteicās no saviem vārdiem, otrs emocijās parādīja , kur kuram ir vieta, iet runa par kopējo tehnisko standartu, kura vienkārsī nav, un ari uz vairākārtējo prasībo paskaidrot tiesnešu lēmumu, tika norādīta ta "vieta", nezinu gan kur viņa ir :D, pa visām cīņām kas notika tika tehniski nopelnīti tikai divi vai trīs punkti pa visām sacensībām arī bērni kam tikai 10 adi, tas nav pareizi, ir jādara kaut kāda atlaida tomēr. , pārējās cīņas tika vinnētas dēļ nesaprotamām piezīmēm, vienam sportistam pateica sist Uramavashi ar papēdi, otram ar pēdu, dēļ tā neiskaita ne vienu ne otru :D, ar kāju pieskāriens nedrīkst būt arī viegls. Labakais bija teksts, kad Didzis Nestro teica: "Aši barai vari pildīt ,tikai lēnak pildi", žēl ka diktafona sportistam nebija :D, tas būtu gada joks!Bet tā ir pieredze, draudzību ir grūtāk izveidot nekā atrast ienaidnieku, piesaucu būt pozitīvakiem, un novēlēt sportistiem veiksmīgus startus, neskatoties uz to ka mums līdz LTKF vel ir tālu, mēs startējam katru otro nedēļu, un sacensības mums pietiek :D
Baiba » BKK 07.04.2010. 23:03
Kapēc jūs visu šo tik asi uztverat?
daudzreiz esmu pārliecinājusies, ka Karatē līmenis Latvijā ir zemāks nekā citur, bet visi dara cik var. Nevajaga apvainot dalībniekus, ka viņiem nav līmeņa. viņi cenšas.
Maksim, tas ka es raudāju, ka man iesita pa galvu ir mana problēma. Es tiešnešiem neliku likt tavai audzēknei soda punktus. Un es netēloju.
Manispēc viņa varēja arī uzvarēt, es tikai piedalījos, jo gribēju paskatīties vai es vēl kaut ko protu pēc neliela pārtraukuma. Tas ka tu mani apvainoji man aiz mugaras no tavas, kā trenera puses nebija smuki.
Piekrītu, ka jūsu meitene, kas gāja Katu un uzvarēja bija vienkārši superīga - tur cepuri nost.
Lūdzu nevajaga cepties. Mēs visi mācāmies un vienmēr mācīsimies!
Edgars Kalējs » Solvitai 07.04.2010. 23:16
Solvita, Tavas analogijas izklausās vienkārši infantīlas!
Piedod, bet tā ir!
Kuras? Šīs:
1)Vai pasaulei jabut pateicigai par to, ka Holivudaa taisa nekam nederigas filmas?
2)Renaar, ludzu, nedraudi sheit citiem ar Leigh. Tikai vins pats zina un vares pateikt, ko vins par sho situaciju domaa.
Es pat nezinu kā var kko tādu uzrakstīt!bEZ KOMENTĀRIEM!
Turklāt sacensību lietderību varēs apspriest tikai tad kas LTKF biedri pasaulē radīs atzīstamu sniegumu, un vedīs mājās medaļas, nevis norobežosies ar vietēja mēroga sacensībām kurās katru gadu startē vieni un tie paši biedri, kas savā starpā jauj cīnās kuro gadu!
Vismaz šīs sacensības neoda pēc naftalīna un stagnācijas piegarša arī bija mazāka!
P.S. tie cilvēki kas piekopj tendenci sēdēt uz diviem krēsliem parasti apsēžas uz ...
Solvita 08.04.2010. 00:22
Edgar Kalēj, vai es tomēr drīkstu lūgt paskaidrojumu, kādēļ manas analoģijas (no kurām tikai vienu par tādu varētu uzskatīt) ir infantilas? Kaut kā prasās komentāri, lai es atbrīvotos no sava infantilisma...
Un vai drīkst jautāt, par kuriem cilvēkiem, kuri sēž uz diviem krēsliem, Tu runā?
Paldies!
Ilze 09.04.2010. 10:38
Man žēl ka jālasa tik daudz samazgu.Vai tiešām nevar būt konstruktīvi padomi un aizrādījumi?Un ko nozīmē mammas izpratnē"gars un cīņa??:)"Vai tiem būtu jābūt sasistiem ,asiņainiem deguniem ,zilām acīm un zobiem kurus tiesneši nolasa no tatami?!
Par sacensību tiesāšanas līmeni piekrītu ka var vienmēr būt labāk.Mēs tikai mācāmies!!!!! Un pareizi tika aizrādīts, ka gadiem mēs tikai iekšēji viens otru redzam.Tagat ,kad tika ielietas svaigas asinis,mums piepeši ir uztraukums ka viss nav tā kā būtu gribējies.....Kāpēc?!
Visiem ir jāmācas!!Un priecājieties ka varat to darīt skatoties uz citu kļūdām ,visgrūtāk ir labot savējās.....
Ilze 09.04.2010. 11:13
Un vēl:)Tie kas tagat ir tik ļoti neapmierināti ,vai kāds palīdzēja? Tā vienkārši nepaprasot CIK man par to būs??!!:):)
omlete 09.04.2010. 11:52
Tā viņš ir. Man kā dalībniekam - kāds nu ir tas līmenis, tāds ir, ja atnāk kāds ar augstāku, tad atliek tikai apņemties pacensties to uzlabot turpmākajos treniņos. Pēkšņi augstāk par pakaļu neuzlēkšu.
Tas gan nenozīmē, ka vēlētos mesties pie cita, "labāka" trenera, kura kadri ir perspektīvie ;)
Vai arī es pārprotu, un šai jezgā nav ne kripatas pašreklāmas? ;)
Zita » Ilze 09.04.2010. 12:31
Vai piedāvājām palīdzēt...??? Lasi sākumā jau ko minēju - palīdzība pat netika pieļauta no viņu puses jau pašā sacensību sākumā!!!
Jauku dienu!!!
zb 09.04.2010. 18:10
jā, nu nez vai šāda palīdzība tiktu pieņemta, to es tiešām šaubos...
Mamma » ilze 09.04.2010. 21:04
Mammas izpratnē "gars un cīņa??:) - bija mans jautājums BKK par nekorekto rīcību balvas saņemšanas brīdī, par ko izteicu sašutumu jau sākumā. Kā gan viņu "cēlums un pareizība" to pieļauj!
Bet runājot par sasistiem deguniem, zilām acīm un zaudētiem zobiem teikšu tā - vecāki, kuru bērni nopietni nodarbojās ar sportu, rēķinās, ka lielākas vai mazākas traumas ir neizbēgamas. Šeit nav runa par noteiktu sporta veidu - traumas var gūt pat šahists vai dambretists.
omlete 10.04.2010. 12:06
Man šķiet, ka nu jau galvenais viss pateikts, gana cepties :)
BKK 11.04.2010. 13:21
Latvijā nav zemaks Karatē līmenis, mum ir pat loti labi sportisti, un karatisti! :)))šobrīd Tallina notiek Ziemeļu valstu čempionāts, kur mūsi sportisti ir gandrīz vss finālos!
BKK 11.04.2010. 20:23
Un cik vispār Jūs esat cienijama baiba, redzējusi līmeni ārpus Latvijas? un ko Jūs vispār zinat par Latvijas karatistiem, lai teiktu tādus vārdus???
ksdjgh 23.09.2010. 21:36
BKK normāli sakāpis galvā