Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas ekipāža pēc panākumiem Somijā turpina demonstrēt pārliecinošu sniegumu, uzvarot gan rallijā kopumā, gan savā N4 klasē. Kā otrie rallijā un N4 klasē finišēja liepājnieku ekipāža Mārtiņš Būčiņš/Renārs Francis, kuri vēl pēc 6.ātrumposma Māra Neikšāna ekipāžai zaudēja nieka 5 sekundes, tomēr atlikušajos ātrumposmos nenoturēja Māra diktēto tempu un piekāpās par 15 sekundēm rallija finišā. Kā trešie N4 klasē un ceturtie absolūtajā rallija vērtējumā finišēja LMT Latvijas rallija čempionāta līderi N4 klasē Jānis Vorobjovs/Guntis Ervalds (Mitsubishi Lancer Evo 9), kuri pirmās dienas nakts ātrumposmos nevarēja atrast vajadzīgo ritmu, tāpēc piektdien finišēja tikai septītajā vietā N4 klasē. Tomēr rallija otrajā dienā čempionāta līderu ekipāža atrada savu tempu un pakāpās līdz 3.vietai, kas ļāva nosargāt čempionāta līderu godu un palielināt savu pārsvaru pār tuvākajiem sekotājiem - Anda Neikšāna un Aivja Elges ekipāžām, kuras finišēja attiecīgi 5. un 6. vietā N4 klasē.
Jāatzīmē, ka Latvijas pilnpiedziņas braucēju starts noteikti šokēja Lietuvas rallija ekspertus un sportistus, jo ātrākā lietuviešu N4 klases ekipāža finišēja tikai 7.vietā rallijā un 4.vietā N4 klasē. Vienīgā lietuviešu ekipāža, kura iespraucās starp latviešiem – Rokas Lipeiķis (Mitsubishi Lancer Evo 8) -, startē ar A grupas tehniku un absolūtajā vērtējumā ierindojās 3. vietā rallijā.
Līdzīgi N4 klases panākumiem, arī N3 klasē latvieši bija pārāki par lietuviešiem. LMT Latvijas rallija čempionāta līderis N3 klasē Dans Leščs/Jānis Vīksna (Honda Civic Type-R) aizvadīja čempionu cienīgu sacensību – uzvarēja klasē, uzvarēja Latvijas čempionāta ieskaitē un jau 1.posmu pirms tā beigām kļuva par Latvijas čempionu otro gadu pēc kārtas. Uzsācis ralliju atturīgi un uzmanīgi, Dans pakāpeniski uzlaboja savu rezultātu un finišēja 1.vietā N3 klasē, par 28 sekundēm apsteidzot citu liepājnieku ekipāžu – lielisku sacensību aizvadījušos Mārtiņu Meldrāju/Gundaru Vītolu (Renault Clio). Par šī rallija neveiksminiekiem jāmin gan Jāņa Kārkliņa/Jāņa Krastiņa, gan Arvja Vecvagara/Ainara Kalniņa ekipāžas (abas Renault Clio), kuras abas pabija vadībā savā klasē – Kārkliņa ekipāža pēc 5 tehniskām neveiksmēm šīs sezonas sākumā un vidū bija atguvusi savu ātrumu, tomēr neliela kļūdiņa stenogrammā lika beigt šo ralliju grāvī. Arī Kalniņa ekipāža izstājās tehnisku iemeslu dēļ, atrodoties vadībā savā klasē. Kā trešie Latvijas čempionāta ieskaitē un ceturtie N3 klasē finišēja Krišjānis Caune/Vilnis Vitkovskis (Honda Civic Type R).
A+ klasē Latvijas ieskaitē nepārspēts palika vecmeistars Ivars Caune ar stūrmani Vladimiru Barinovu (Mitsubishi Lancer Evo 7), bet AL 2000 klasē brāļu Īles ekipāža (VW Polo).
Rallijs Aukštaitija 2007 pierādīja, ka LMT Latvijas rallija čempionāts ir ļoti spēcīgs un augsti konkurētspējīgs. Šāds pārākums pār lietuviešiem viņu mājas sacensībā noteikti ietekmēs kaimiņvalsts sportisko pašlepnumu.
Nākamais un pēdējais 2007. gada LMT Latvijas rallija čempionāta posms rallijs „Latvija 2007” norisināsies 6. un 7. oktobrī Rīgas, Jūrmalas un Madonas apkārtnē.
LMT Latvijas rallija čempionāta posma „Aukštaitija 2007” neoficiālie rezultāti:
Absolūti:
1.Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons 56:37,8
2.Mārtiņš Būčiņš/Renārs Francis + 00:15,7
3.Rokas Lipeiķis/Renatas Vaitkevičius + 00:36,9
N4 klase:
1.Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons 56:37,8
2.Mārtiņš Būčiņš/Renārs Francis + 00:15,7
3.Jānis Vorobjovs/Guntis Ervalds + 00:47,8
N3 klase
1.Dans Leščs/Jānis Vīksna 1:03:14,1
2.Mārtiņš Meldrājs/Gundars Vītols + 00:27,6
3.Ramunas Kupstas/Arvydas Maciulevičus + 02:15,3
P.S. 27.augustā reportāža tiks papildināta ar FOTO un VIDEO apskatiem!!!