N4 klasē pēc Lietuvas posma līdera pozīcijas ir saglabājusi Jāņa Vorobjova/Gunta Ervalda ekipāža (Mitsubishi Lancer Evo 9), kuri kopvērtējumā par pieciem punktiem apsteidz Andi Neikšānu/Pēteri Dzirkali (Mitsubishi Lancer Evo 9). „Aukštaitijā” Vorobjova ekipāža finišēja 3.vietā klasē, bet Anda Neikšāna ekipāža – 4.vietā klasē. Nav gan zināms, kā būtu beidzies šis čempionāta līderu duelis, ja Anda Neikšāna auto otrās dienas sākumā nenāktos zaudēt ievērojamu laiku turbīnas defekta dēļ. Izcīnot 2.vietu N4 klasē rallijā „Aukštaitija”, liepājnieki Mārtiņš Būčiņš/Renārs Francis (Mitsubishi Lancer Evo 9) ir ierindojušies 3.vietā kopvērtējumā, par pieciem punktiem atpaliekot no Neikšāna ekipāžas un par deviņiem no Vorobjova. Lai arī Vorobjova pārsvars pār konkurentiem ir uzskatāms par drošu, kopumā vēl piecām ekipāžām teorētiski ir iespēja uzvarēt čempionātā. Māra Neikšāna/Māra Jēkabsona (Mitsubishi Lancer Evo 9) lieliskais sniegums un uzvara Lietuvā dod vienādu punktu skaitu ar Aivi Egli/Normundu Aizkalnu (Mitsubishi Lancer Evo 9), dalot 4. un 5.vietu. Ņemot vērā augsto konkurenci šajā klasē, ir skaidrs, ka čempionāta pjedestāla sadalījums nebūs skaidrs līdz pat rallija „Latvija” finiša estakādei.
Pēc Dana Lešča/Jāņa Vīksnas (Honda Civic Type-R) uzvaras Lietuvā N3 klasē viena intriga ir atrisinājusies – čempionu tituls otro gadu pēc kārtas tiek liepājnieku ekipāžai. Pēc ne visai veiksmīga sezonas sākuma ziemas rallijos, Lešča ekipāža uzvarēja N3 klasē nākamajos 4 vasaras rallijos pēc kārtas, tādējādi nodrošinot 2007. gada LMT Latvijas rallija čempionāta titulu jau vienu posmu pirms sezonas noslēguma. Teorētiski Lešča triumfu varēja aizkavēt Artis Štrauss/Raimonds Tihonovs (Renault Clio) un Arvis Vecvagars/Ainars Kalniņš (Renault Clio), kuri kopvērtējumā dala 2. un 3. vietu ar vienādu punktu skaitu. Tomēr Štrausa ekipāža neaizbrauca uz ralliju Lietuvā, bet Vecvagara ekipāža pēc lieliski uzsākta rallija un atrašanās klases vadībā izstājās 7. ātrumposmā. Tomēr N3 klasē saglabājusies vēl viena intriga – kurš ierindosies 2. un 3. vietā čempionātā? Uz pjedestālu pretendē četras ekipāžas, jo minētajām Štrausa un Vecvagara ekipāžām tikai par trīs punktiem kopvērtējumā zaudē strauji progresējošie Mārtiņš Meldrājs/Gundars Vītols (Renault Clio), bet par septiņiem punktiem – Krišjānis Caune/Vilnis Vitkovskis (Honda Civic Type-R).
Latvijas kausa izcīņas klasēs A+ un AL 2000 Lietuvas posms nav ienesis būtiskas izmaiņas kopvērtējumā. A+ klasē Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis jau pēc rallija „Kurzeme” bija izcīnījuši kausa ieguvēju titulu, kļūstot neaizsniedzami konkurentiem. Tomēr Ivara Caunes/Vladimira Barinova, Artūra Priednieka/Jāņa Kirkovalda un Mārtiņa Sviļa/Aivja Aizsalnieka savstarpējā cīņa par atlikušajām pjedestāla pozīcijām trupinās – konkurenti atrodas tikai deviņu punktu robežās, tāpēc visu izšķirs veiksmes un neveiksmes rallijā „Latvija”.
AL 2000 klasē sezonas sākuma cīņa starp brāļiem Īlēm un liepājniekiem Normundu Verbeli/Igoru Bartaščenoku atrisinājās ar pēdējo divām 0 rezultātu tabulā „Kurzemē” un „Aukštaitijā”. Tādējādi siguldieši Egils Īle/Māris Īle jau vienu posmu pirms kausa izcīņas beigām ir kļuvuši par tā ieguvējiem. Savukārt Gintara Ozoliņa/Māra Spēlmaņa stabilitāte visas sezonas garumā ir ļāvusi šai ekipāžai pakāpties līdz kopvērtējuma 2.vietai, tomēr skaidrību par galējo vietu sadalījumu uz pjedestāla zemākajiem pakāpieniem ieviesīs rallijs „Latvija”.
Jāatzīmē, ka komandu vērtējumā rallijs „Aukštaitija” gan ienesa būtiskas izmaiņas. Ja pirms Lietuvas posma pārliecinošā vadībā atradās „Skandi Auto rallija komanda”, tad pirms izšķirošajām cīņām rallijā „Latvija” par 6 punktiem vadībā izvirzījusies „Liepājas rallija komanda 1”. Liepājnieki uzvarēja gan rallijā „Kurzeme”, gan rallijā „Aukštaitija”, savukārt „Skandi Auto rallija komanda” no Lietuvas atgriezās ar „0” rezultātu tabulā –Jāņa Kārkliņa/Jāņa Krastiņa ekipāža no sacensībām izstājās, bet „Skandi Auto rallija komandas” vadošā ekipāža Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis rallijā „Aukštaitija” nestartēja. Savukārt, ar izcīnīto otro vietu Lietuvā savu pozīciju ir uzlabojusi „Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda”, samazinot starpību līdz 2.vietai un saglabājot teorētiskas iespējas uzvarēt kopvērtējumā. Visas trīs komandas kopvērtējumā atrodas 13 punktu ietvaros, un tas nozīmē, ka čempiona tituls un vietu sadalījums čempionāta kopvērtējumā izšķirsies rallija „Latvija” finišā.
Pēdējais un izšķirošais 2007.gada LMT Latvijas rallija čempionāta posms rallijs „Latvija 2007” norisināsies Rīgas, Jūrmalas, Tukuma un Madonas apkārtnē 6. un 7.oktobrī. 2007.gada rallijs „Latvija” pilnībā atbildīs izšķirošā posma statusam, jo tā maršrutā ir iekļauti ceļi, kas ilgus gadus nav izmantoti rallijam, tādējādi padarot cīņu vēl grūtāk prognozējamu un atraktīvāku skatītājiem.
2007. gada LMT Latvijas rallija čempionāta kopvērtējums pēc sešiem posmiem (ekipāža, punkti kopvērtējumā):
N4 klase:
1.Jānis Vorobjovs/Guntis Ervalds - 38
2.Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals - 33
3.Mārtiņš Būčiņš/Renārs Francis - 29
4.Aivis Egle/Normunds Aizkalns – 28
5.Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons – 28
6.Matīss Mežaks/Arnis Ronis – 17
N3 klase:
1.Dans Leščs/Jānis Vīksna – 54
2.Artis Štrauss/Raimonds Tihonovs – 30
3.Arvis Vecvagars/Ainars Kalniņš – 30
4.Mārtiņš Meldrājs/Gundars Vītols – 27
5.Krišjānis Caune/Vilnis Vitkovskis – 23
6.Jānis Kārkliņš/Jānis Krastiņš - 16
A+ klase:
1.Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis – 52
2.Ivars Caune/Vladimirs Barinovs – 35
3.Artūrs Priednieks/Jānis Kirkovalds – 34
AL 2000 klase:
1.Egils Īle/Māris Īle – 41
2.Gintars Ozoliņš/Māris Spēlmanis – 27
3.Normunds Verbelis/Igors Bartaščenoks – 22
Komandu čempionāts:
1.Liepājas rallija komanda 1 – 71
2.Skandi Auto rallija komanda – 65
3.Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda 58