"Teng Tools Rallijs Madona" izrādījās daudz ātrāks kā bija iepriekš domāts. Šādi apstākļi rallija skatītājiem ļāva pilnībā novērtēt pasaules klases rallija tehnikas – Mitsubishi Lancer WRC rallija automobiļu tehniskās priekšrocībām un ātrumu.
"Pirmajā rallija dienā abi ātrumposmi bija ļoti ātri. Pēc automašīnas datiem mēs 67% no ātrumposma braucām ar pilnu gāzi. Manuprāt tas ir ļoti daudz. To segums bija smagnējs ar izžuvušu un irdenu virskārtu, kas pirmajā reizē krietni iespaidoja maksimālo ātrumu," stāsta Ivars Vasaraudzis.
Neskatoties uz to, ka Vasaraudža un Spredža ekipāžai nācās pildīt ceļu tīrītāju funkciju un atbrīvot segumu no irdenās virskārtas, tā jau pirmajā ātrumposmā izvirzījās rallija absolūtajā vērtējumā un pirmo rallija dienu noslēdza ar vairāk kā trīsdesmit sekunžu pārsvaru pār tuvākajiem sekotājiem.
"Otrās dienas pirmie ātrumposmi bija ļoti labi ar Madonas ceļu specifikai raksturīgiem elementiem. Īpaši gribu atzīmēt ceturtā ātrumposma tramplīnu, kas man ļoti patika, kaut arī radīja lielu pārsteigumu – es zināju, ka šajā tramplīnā automašīna leks, bet negaidīju, ka tik augstu un tālu. Priekšpēdējā ātrumposma beigās man likās, ka esmu pārsitis riteni, tāpēc samazināju tempu, un to pašu izdarīju arī pēdējā, jo biju sācis braukt pārāk droši," atklāj Ivars Vasaraudzis.
Ivars Vasaraudzis ar Pēteri Spredzi uzvarēja visos "Teng Tools Rallijs Madona" ātrumposmos un rallija finišu sasniedza ar vienas minūtes un septiņpadsmit sekunžu pārsvaru pār nākamo ātrāko šī rallija ekipāžu. Šī uzvara Vasaraudzim un Spredzim deva nepieciešamos punktus, lai izvirzītos vadībā Latvijas Rallija Čempionāta A Plus ieskaitē.
Otra "Skandi Auto Rally Team" ekipāža – Raimonds Kisiels un Gatis Panavs ar savu Mitsubishi Lancer WRC šajā Madonas rallijā tā pat kā rallijā Talsi, centās cīnīties par pēc iespējas augstāku vietu rallija kopvērtējumā. Taču arī šoreiz šo plānu neizdevās realizēt.
"Pirmās dienas abos ātrumposmos cīnījos ar putekļiem un lielo ātrumu. Taču otrajā dienā viss bija savās vietās, gribējās gan pēdējo ātrumposmu nobraukt labāk. Sākumdaļā pazaudējām stenogrammu un vairākus līkumus nespējām tajā atgriezties. Cīņā par vietu absolūtajā vērtējumā vēl netiekam garām ātrākajiem N4 klases braucējiem. Rallija otrajā daļā centos uzrādīt labākus rezultātus kā Andis Neikšāns, taču viņš brauca ar maksimālu atdevi. Mūs gan nevar salīdzināt, jo Andis ir nobraucis vismaz trīsreiz vairāk ralliju. Pie mašīnas esmu pieradis pilnībā – atpakaļejošos līkumos beidzot viss bija pilnīgā kārtībā," pēc rallija finiša atklāj Raimonds Kisiels.
Sīkāku informāciju par "Teng Tools Rallijs Madona" rezultātiem iespējams uzzināt mājas lapā www.autorally.lv, savukārt kompāniju "LDz Cargo" un "Pata AB" atbalstītās rallija komandas "Skandi Auto Rally Team" jaunumus iespējams atrast komandas oficiālajā mājas lapā www.skandirallyteam.lv.
Foto: Raimonds Volonts (www.v4motors.lv)