Kvalifikācijā, ko katrs rallija skatītājs ar Teng Tools Rallijs Madona skatītāju karti varēja veikt individuāli no 7. līdz 9. jūnijam, labāko rezultātu uzrādīja Rolands Blumbeks (21.47 sekundes). Sešu ātrāko rallija skatītāju vidū iekļuva arī Anars Magerramovs, Sanita Smiltiņa, Mārtiņš Silavs, Ilgvars Magerramovs un Ritvars Siliņš. Sacensību dienā Ritvars personisku apstākļu dēļ no dalības sacensībās atteicās, tādēļ priekšsacīkstēs viņa vietu kartingā ieņēma nākamā labāka kvalifikācijas laika autors Sandis Grezmanis.
Arī skatītāju priekšsacīkstē, kuras uzdevums bija noskaidrot trīs ātrākos rallija skatītājus, līderi sevišķi viens otru neapdraudēja un trasē riņķoja gluži kā sakārtoti pēc starta saraksta. Par aizraujošu cīņu šajā braucienā parūpējās Sandis Grezmanis un Ilgvars Magerramovs – acīmredzot neviens no viņiem nevēlējās finišēt pēdējais. Priekšsacīkstē noskaidrojās, ka pret rallija pilotiem: Ivaru Vasaraudzi, Aivi Egli un Artūru Priednieku pretī stāsies Rolands Blumbeks, Anars Magerramovs un Sanita Smiltiņa. Gan ātrākie skatītāji, gan rallija piloti starta vietas un kartingus noteica godīgā izlozē, kurā Pole Position laimēja Sanita Smiltiņa. Viņai blakus pirmajā rindā stājās Aivis Egle. Otro starta rindu sadalīja Rolands Blumbeks un Artūrs Priednieks, bet trešo – Ivars Vasaraudzis un Anars Magerramovs.
Īsi pirms fināla brauciena sacensību organizatori visiem dalībniekiem lieku reizi atgādināja, ka rallijs ir neprognozējams sporta veids, un paziņoja, ka fināla brauciens notiks pretējā virzienā pa Ātruma Cilts kartinga halles trasi. Šo lēmumu visi dalībnieki uzņēma ar izpratni, jo tikai tā apstākļus visiem dalībniekiem varēja padarīt līdzīgākus.
Startā līderes pozīcijas izcīnīja Sanita Smilitiņa, taču cīņa par pārējām vietām bija ļoti asa – ļoti labs starts izdevās Vasaraudzim un Priedniekam, viņi abi un arī Blumbeks cieši turējās aiz Sanitas, taču pirmajā atpakaļejošajā līkumā Blumbeks nenovaldīja kartingu un izslīdēja no līderu grupas. Tālākajos apļos interesantu cīņu par otro pozīciju demonstrēja Priednieks un Vasaraudzis, taču drīz viņiem atkal sāka uzbrukt Blumbeks. Vienā no līkumiem viņa un Vasaraudža starpā izvērtās kontaktu cīņa, kas beidzās ar Vasaraudža sagriešanos un atkrišanu uz pēdējo vietu. Tajā pat laikā Priednieks aktīvi sāka uzbrukt Smiltiņai un centās izvirzīties vadībā. Taču vienā no trases līkumiem Blumbeks lielā ātrumā centās apdzīt Priednieku pa iekšmalu, to iestumjot nākamā līkuma riepās. Līdz ar to arī Priednieks izkrita no pirmā trijnieka, kurā vairs bija palikuši tikai rallija skatītāji. Tomēr cīņa ar to vēl nebeidzās, Blumbeks vairākkārt pēdējā aplī uzbruka Smiltiņai, un vienā no līkumiem uztriecās viņas kartingam, to nedaudz sagriežot. Sanita Smiltiņai ātri noreaģēja un saglabāja savu pozīciju, taču sadursmi savā labā izmantoja Anars Magerramovs, kurš apsteidza, ātrumu zaudējušo, Blumbeku un izvirzījās otrajā vietā.
Tādējādi goda pjedestālu sadalīja skatītāji – 1. Sanita Smiltiņa; 2. Anars Megerramovs; 3. Rolands Blumbeks, atstājot 4. vietā Artūru Priednieku; 5. vietā Aivi Egli un Ivaru Vasaraudzi 6. vietā.
Sanitas Smiltiņas komentārs pēc sacensībām: "Tikšana sešiniekā man jau likās sasniegums. Savukārt, kad tiku labāko trijniekā, nodomāju, ka ar to jau pietiek. Paveicās ar kartinga un starta vietas izlozi. Fiziski bija ļoti grūti, taču visas zvaigznes bija manā pusē. Patīkami, ka uzvarēju godīgā cīņā, jo neviens jau priekšroku nedeva. Cīņa bija līdz pēdējam līkumam – puiši tomēr bija fiziski sagatavotāki un līdz ar to ātrāki, jo sevišķi pēdējos apļos, un šad tad mani "pabakstīja"."
Par šīm sacensībām prieku neslēpa arī Artūrs Priednieks: "Rallija braucēji ir tie cilvēki, kuri, sacenšoties, rada šovu. Šīs sacensības ir daļa no šova, kurā mēs varam būt tuvāk saviem un rallija faniem. Trasē es biju gana ātrs un arī pieklājīgs, taču es neparedzēju, ka rallija fani ir gana ambiciozi cilvēki – trases apmale ar fanu palīdzību man strauji uzskrēja virsū. Man patika šī cīņa gan ar skatītājiem, gan ar Ivaru Vasaraudzi. Šādas sacensības noteikti vajag rīkot pēc katra rallija."
Turpmāk LRČ Fanu kausa sacensības ir paredzēts organizēt pēc katra Latvijas Rallija čempionāta posma.
Foto: Raimonds Volonts (V4 Motors)