Ivars Vasaraudzis "Mad-Croc Rally Estonia 2010" ralliju uzsāka apņēmības pilns cīnīties par vietu uz goda pjedestāla, kā arī apņēmību agrākajai Pasaules čempionāta zvaigznei, igaunim Marko Martinam neļaut uzvarēt bez piepūles.
"Neskatoties uz to, ka Marko Martins kādu laiku nav profesionāli startējis nevienā rallijā, viņš neapšaubāmi ir pasaules klases rallija pilots, kurš ar Ford Focus WRC rallija automobili ir burtiski kā viens vesels. Nenoliedzami arī sarežģītie Igaunijas ātrumposmi viņam ir pazīstami daudz labāk kā man," salīdzinot savus rezultātus ar kaimiņzemes ātrākā rallija pilota rezultātiem, atzīst Ivars Vasaraudzis.
Diemžēl Ivars Vasaraudzis un Pēteris Spredzis savu meistarību nespēja pārbaudīt līdz rallija finišam, jo viņu sporta automašīnai, kas līdz šim bija kalpojusi godam, radās vairākas tehniskās problēmas – rallija sākumā atteica automašīnas elektronika, bet rallija astotajā ātrumposmā salūza un sāka degt sporta auto sajūgs. Trešajā rallija dienā, izmantojot Super Rally priekšrocības, Ivars Vasaraudzis ar Pēteri Spredzi atgriezās "Mad-Croc Rally Estonia 2010" dalībnieku sastāvā, taču mirkli vēlāk no tā atkal izstājās, jo rallija vienpadsmitajā ātrumposmā radās problēmas ar viņu sporta automašīnas degvielas iesmidzināšanas sistēmu.
Neskatoties uz tehniskajām problēmām, Ivars Vasaraudzis rallija rezultātus vērtē ar prieku: "Es pats esmu vairāk vai mazāk apmierināts par mūsu sniegumu. Mums nevienā mirklī nebija mērķis tikt tuvāk Marko Martinam – galvenais bija braukt savā ritmā un tad skatīties ko vēl var izdarīt. Diemžēl šoreiz mūsu uzticamais auto mūs pievīla. Šajā rallijā arī sapratu dažas savas kļūdas – stenogrammā bija atsevišķas vietas, kas nedaudz traucēja braukt ātrāk – kā arī sapratu pie kā turpmāk vēl vajag piestrādāt."
Daudz labāk klājās otram "Skandi Auto Rally Team" pilotam Raimondam Kisielam, kurš šajā rallijā startēja ar pieredzējušo rallija stūrmani Arni Roni. Jau pirms rallija Kisiels atzina, ka līdz šim viņš nav braucis pa tik sarežģītiem rallija ātrumposmiem. Taču, neskatoties uz vairākām kļūdām, Raimonds Kisiels ar Arni Roni finišēja 8. vietā rallija absolūtajā vērtējumā un apbalvošanā kāpa uz A8 klases pjedestāla 3. pakāpiena.
"Šis rallijs man bija kā nākamais solis rallija pilota karjerā – šis bija nepieredzēti sarežģīts un smags rallijs. Mūsu stenogramma bija nepilnīga, brīžiem nācās braukt lēnāk kā varētu. Rallija laikā vairākkārt sajaucu stenogrammu un trasē sagriezos, zaudējot krietni daudz laika, taču sapratu kā vajag sastādīt stenogrammu tik sarežģītos ceļos, lai tā atbilstu manam braukšanas stilam. Stenogramma šajā rallijā bija ļoti nozīmīga, jo sevišķi tāpēc, ka igauņi šos ātrumposmus pazīst tikpat labi, ka mēs, piemēram, klasiskos Talsu rallija ātrumposmus. Cik dzirdēju, tad šajā rallijā igauņu stenogrammas izmantoja arī daži ārvalstu piloti. Taču pats galvenais ir tas, ka sasniedzām rallija finišu, kas arī bija mūsu mērķis. Pie šī mērķa mums ieteica pieturēties arī vairāki pieredzējuši igauņu rallija piloti. Kopumā šīs bija ļoti interesantas sacensības ar lielu slodzi un karstumu – mūsu šī rallija rekords bija 61 grāds automašīnas salonā," savas pārdomas par "Mad-Croc Rally Estonia 2010" sasniegto atklāj Raimonds Kisiels.
Plašāku informāciju par "Mad-Croc Rally Estonia 2010" ralliju ir iespējams atrast tā oficiālajā mājas lapā www.rallyestonia.ee, par "Skandi Auto Rally Team" - www.skandirallyteam.lv
Foto: Zigismunds Zālmanis