Pēc kvalifikācijas brauciena, kurā no katras ekipāžas viens pilots brauca vienu apli, Andris Dambis uzrādīja 9. ātrāko laiku, bet Igors Skoks, pat pēc sagriešanās trasē, ierindojās 35. vietā.
Pēc pirmās stundas Andris Dambis jau bija trešajā vietā, bet Igors Skoks 24.vietā. Sākot no otrās stundas Dambju ekipāžas galvenais konkurents bija 34. ekipāža L.Dornel/ H.Lacam/ M.Caze/ A.Garigoix (Nissan), ar kuriem cīņa par līdera vietu risinājās nākošās četras stundas. Pirmo finišu, kas tika dots pēc sešām pavadītām stundām, ekipāža A.Dambis/ K.Dambis/ K.Dambis sasniedza pirmie, pie tam atrāviens no tuvākajiem konkurentiem M.Andrade/ A.Andrade/ G.Lansac/ P.Letang bija 2,39.537 minūtes. Četras ekipāžas finišā iebrauca vienā minūtē, starp kuriem ceturtais labākais rezultāts bija šo sacensību uzvarētājiem H.Moilet/ A.Galland/ Y.Vergeau/ A.Coquelle (206 CC MGR). Otra Latvijas ekipāža I. Skoks/ J.Berķis/ M.Saukāns finišēja 20.-tie.
Šajās sacensībās starts tika dots divas reizes plkst. 15:00 un 23:00. Kaut arī Andris Dambis pirmo finišu sasniedza kā pārliecinošs līderis, uz otrā starta līnijas sportisti stājās pēc kvalifikācijas braucienā uzrādītā rezultāta. Lielie dubļi, kas startā šķīda uz visām pusēm un aizsita automašīnu logu un lampas, piespieda Andri Dambi jau pēc pirmā apļa atgriezties boksa zonā. Jāteic, ka šoreiz trase, salīdzinājumā ar iepriekšējiem sešiem gadiem, bija ļoti dubļaina un arī slidena. Ja dubļu pika uzkrita uz priekšējā loga, to mēģinot notīrīt, dubļi izsmērējās pa visu stiklu un redzamība bija apgrūtināta ļoti ilgu laiku. Līderos pēc pirmās stundas izvirzījās šīs sacensības uzvarētāji H.Moilet/ A.Galland/ Y.Vergeau/ A.Coquelle un prata to noturēt visas atlikušās 16 stundas, finišu sasniedzot pat ar astoņu apļu pārsvaru pār tuvākajiem konkurentiem.
Dambju ģimenes ekipāža no līderu grupas izkrita pēc tam, kad servisa zonā, mainot automašīnas saplīsušo ātrumkārbu, tika pavadītas 2,5 stundas, kas ir apmēram 17 apļu laiks. Trasē viņi atgriezās kā 36.-tie, bet finišu A.Dambis/ K.Dambis/ K.Dambis sasniedza 14.-tie. Andrim Dambim šis bija sestais starts 24 stundu sacensībās Francijā. Šogad, jau otro reizi Andris kopā ar dēliem startēja ar automašīnu OSCar 24H (Ford Fiesta), kurai ir Nissan VQ35DE 3,438 cm3 motors un mašīnas kopējais svars ir 1180 kg. Šo automobili Andris Dambis ir būvējis speciāli šīm Francijas 24 stundu sacensībām, jo īpatnējais trases segums, kas sacīkstes otrajā daļā kļūst līdzīgs betonam ar neskaitāmajām bedrēm, prasa lielu izturību un vienlaicīgi arī lielu ātrumu.
Otra Latvijas ekipāža I. Skoks/ J.Berķis/ M.Saukāns otro startu uzsāka no boksu zonas, jo starplaikā tika nomainīts stūres sūknis. Līdz ar to, atgriežoties trasē, nācās apdzīt daudzas ekipāžas, kas bija lēnākas un, kuru vidū bija pietiekami daudz tādu sportistu, kuri ne vienmēr labprātīgi vēlējās dot ceļu. Līdz ar to pēc otrās stundas viņu iepriekš sasniegtais 20. rezutāts bija pasliktinājies un ekipāža atradās tikai 32. vietā. Pilotiem braukšanu apgrūtināja arī lielais karstums, jo nepārtraukti karsa motors. Neskatoties uz to, automašīna OSCar O3, (GM LS6 (Corvette) V8 5.7 l (5665 cm³) motors, kopējais automašīnas svars 2050 kg), ar kuru 2008. gadā tika sasniegts visaugstākais rezultāts sešu gadu laikā – ceturtā vieta, kad to pilotēja tikai divi sportisti Igors Skoks un Māris Saukāns, trasē turējās labi un remonta zonā tika pavadīts iespējami īss laiks. Pakāpeniski un neatlaidīgi ekipāža I. Skoks/ J.Berķis/ M.Saukāns rezultātu tabulā virzījās uz augšu un finišu sasniedza devītie. Jāpiezīmē, ka Igoram un Mārim šī bija piektā reize kopš viņi piedalās 24 stundu sacensībās Francijā, bet pirmo reizi šāda veida sacensībās dalību ņēma Jānis Berķis, kas autosporta cienītājiem vairāk zināms kā autokrosa un rallijsprinta braucējs.
Ātrāko apļa laiku sacensībā uzrādīja Andris Dambis 7,34.239 ap plkst. 6 no rīta un no tā brīža šis uzraksts rezultātu ekrānos rādījās visu laiku nemainīgs līdz pat finišam.
Informācija par sacensībām: 24 stundu sacīkstē starts tiek dots divas reizes, kur otrajā reizē desmit kilometrus garais aplis tiek braukts pretējā virzienā. Katrs pilots trasē drīkst braukt ne ilgāk kā 2,5 stundas, bet katra sportista kopējais braukšanas laiks nedrīkst pārsniegt 12 stundas. Šogad dalību pieteikušas 96 ekipāža, kur kopā startēs 350 piloti, bet mehāniķu kopējais skaits ir 1000. Šīs sacensības ir ļoti iecienītas Francijā, kuras apmeklē tūkstošiem skatītāju.
Sīkāk par sacensību gaitu no trases www. TT24.fr un www.autoeuro.lv