Šādas „rokādes" uz čempionāta pēdējo posmu bija nepieciešamas, jo veselības stāvokļa dēļ piedalīties sacensībās nevarēs Māra Neikšāna pastāvīgais stūrmanis Raivis Jansons. Tomēr, stājoties uz pēdējā posma startu, Māris joprojām saglabā cerības izcīnīt trešo vietu Latvijas čempionāta kopvērtējumā. Tieši dēļ cīņas par medaļām tika nolemts, ka Mārim jāstartē ar Pēteri Dzirkalu, kurš šosezon palīdzēja Latvijas čempionāta zelta medaļu izcīnīt Andim Neikšānam.
Jāatzīmē, ka iepriekš Māris nekad nav startējis pārī ar Pēteri, savukārt Pēterim savā stūrmaņa karjerā nav bijis cita pilota – visas sacensības viņš aizvadījis kopā ar Andi Neikšānu. Neskatoties uz to, Māris ir noskaņots optimistiski, un vēlas cīnīties par uzvaru N4 klasē rallijā „Latvija".
Andis Neikšāns, savukārt, pirmo reizi kopš 2004. gada startēs vienā ekipāžā ar Māri Jēkabsonu. Tieši ar Jēkabsonu Andis uzsāka savas gaitas rallijā, 2004. gadā startējot ar Lada Samara automobili. Pēc tam trīs gadus Jēkabsons bija Māra Neikšāna stūrmanis, un pēdējoreiz rallijā piedalījās 2007. gadā. Tātad „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandā" Māris Jēkabsons ir pavadījis četras pilnas sezonas!
Rallijā „Latvija" Andis Neikšāns/Māris Jēkabsons startēs „A plus" klasē, jo vēlas atstāt cīņu par Latvijas čempionāta godalgām Māra Neikšāna un Jāņa Vorobjova ziņā. „Mūsu N4 sezona beidzās rallijā „Kurzeme", kurā uzvarējām un izcīnījām N4 čempiona titulu. Nolēmām, ka pārējo medaļu dalīšanā neiejauksimies. Protams, tik un tā vēlēsimies pārspēt gan Māri, gan Jāni Vorobjovu!," gaidāmo sacīksti komentē Andis Neikšāns.
Jāatzīmē, ka abi piloti – gan Māris Neikšāns, gan Andis Neikšāns – pēdējās divās nedēļas nogalēs sacīkšu automobiļos pavadījuši daudz laika. 11. septembrī abi piloti piedalījās sacensību „1000 km Grand Prix of Riga" rallija šovā, bet 19. septembrī izvizināja gandrīz 200 komandas fanu Bauskas trasē, kā arī vizināja konkursa „Gada jaunais autovadītājs" uzvarētājus.
„Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas" ģenerālsponsors jau septīto gadu pēc kārtas ir SIA „Latvijas Mobilais Telefons". Vēl komandu atbalsta rallija auto apkalpošanas un īres kompānija „AMP Motorsport", būvkompānija „LEC", „Gros Auto", sporta transmisiju ražotāji „Samsonas Motorsport", auto drošības laboratorija „Guard Lab", „Neste" un „Juneka".